Aracı P konumunda terk ediniz uyarısı


Bende alıyorum aynı uyarıyı. Bayram sonrası için randevu talebi açtım. Mayıs da bakım a götürdüğümde geçiştirdiler. Ara sıra çıkıyorsa problem olmaz dediler. Yazılımsa yazılım, değişimse değişim. Belliki ya sensör yada yazılım bozuk.
Servise gittim. Yazılım bekliyoruz dediler. Yazılım gelince haber verecekler.

 

Servisler eskiden bu uyarı için parça değişimi yapıyorlarmış ancak şikayetler artınca Doğuş "Gelen araca işlem yapmayın, yazılım göndereceğiz çalışmalar sürüyor yazılım güncellemesi ile çözeceğiz" dediği için şuan işlem yapmıyorlar. 

 
Servisler eskiden bu uyarı için parça değişimi yapıyorlarmış ancak şikayetler artınca Doğuş "Gelen araca işlem yapmayın, yazılım göndereceğiz çalışmalar sürüyor yazılım güncellemesi ile çözeceğiz" dediği için şuan işlem yapmıyorlar. 
Yazılımla uyarıyı silecekler demek ki milletin canı sıkılmasın :D  

Uzun periyotlarda bana da uyarı veriyor ama anlık bir şey hata mı yapıyorum bilmiyorum, umursamıyorum.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bende bu durumu bikaç defa yaşadığımı hatırlıyorum. En son geçen haftalarda serviste başka işlemler esnasında  halloldu sanırım. Hiç çıkmaz oldu bu uyarı. belkide küçük bir yazılımsal preblemdi çözüldü :)  

 
Gençler aynı sorun bende de vardı 2-3 ay önce 4-5 gün boyunca "aracı p konumunda terk edin terk edin" şeklinde hata vermesi üzerine servise gittim. Bana bir problem olmadığını güncelleme gelince yardımcı olabileceklerini söylediler. 

O gnden beri hiç hata vermemişti, şimdi 2-3 gündür aynı hata ile servise gidince hiç araca bile bakmadan ; 2015 dsg lerin  parçalarından birinin değiştirilmesi ile ilgili yazı geldiğini söylediler. Ama şöyle bir durum var ki  benim hissettiğim kadarıyla araç da  hiç bir sıkıntı yok.Bana 270 tl işçili ücreti ve 3700 tl olan değişecek parçanın yüzde 70 lik iyi niyet garantisiyle yani totalde 1300 liralık masrafı ıolur dediler. 

Soruyorum size ben şimdi ne yapmalıyım?

 
Gençler aynı sorun bende de vardı 2-3 ay önce 4-5 gün boyunca "aracı p konumunda terk edin terk edin" şeklinde hata vermesi üzerine servise gittim. Bana bir problem olmadığını güncelleme gelince yardımcı olabileceklerini söylediler. 
O gnden beri hiç hata vermemişti, şimdi 2-3 gündür aynı hata ile servise gidince hiç araca bile bakmadan ; 2015 dsg lerin  parçalarından birinin değiştirilmesi ile ilgili yazı geldiğini söylediler. Ama şöyle bir durum var ki  benim hissettiğim kadarıyla araç da  hiç bir sıkıntı yok.Bana 270 tl işçili ücreti ve 3700 tl olan değişecek parçanın yüzde 70 lik iyi niyet garantisiyle yani totalde 1300 liralık masrafı ıolur dediler. 
Soruyorum size ben şimdi ne yapmalıyım?
Kronik bir sorun için ücret almamaları gerekiyor. Garanti varken bu hatayı verdiyse yapmaları gerekir. Hatanın verildiği tarih yazar kayıtlarda.
 
Kronik bir sorun için ücret almamaları gerekiyor. Garanti varken bu hatayı verdiyse yapmaları gerekir. Hatanın verildiği tarih yazar kayıtlarda.
Ben garanti bitmiş gibi algiladim açıkçası Yusuf hocam.
 
Gençler aynı sorun bende de vardı 2-3 ay önce 4-5 gün boyunca "aracı p konumunda terk edin terk edin" şeklinde hata vermesi üzerine servise gittim. Bana bir problem olmadığını güncelleme gelince yardımcı olabileceklerini söylediler. 

O gnden beri hiç hata vermemişti, şimdi 2-3 gündür aynı hata ile servise gidince hiç araca bile bakmadan ; 2015 dsg lerin  parçalarından birinin değiştirilmesi ile ilgili yazı geldiğini söylediler. Ama şöyle bir durum var ki  benim hissettiğim kadarıyla araç da  hiç bir sıkıntı yok.Bana 270 tl işçili ücreti ve 3700 tl olan değişecek parçanın yüzde 70 lik iyi niyet garantisiyle yani totalde 1300 liralık masrafı ıolur dediler. 

Soruyorum size ben şimdi ne yapmalıyım?
Değerli 

"İyi niyet garantisi devreye sokulacaksa, Ben doğuş merkeze mail atarım" deyin.

Bakalım ne diyecekler..

Iyi niyet garantisi yalnızca işçilik ücretinin sizden alınması demektir.

Kabul etmeyin. Arıza çıkartın. :)

 
Parçanın bozuk olduğunu kabul ediyor parçaya ücret almıyor.

Doğuş veya VW Müşteriden Ücret almadığı parçayı OEM tedarikçiden bedavaya alıyor ve bizim araca takıyor.

Ancak Doğuş ücretsiz aldığı parçayı işçilik ücreti ile müşterinin aracına takıyor. Parçayı imal eden OEM yenisini ücretsiz vermeyi kabul etmişse işçiliğini de kabul etmiş demektir. Teorik olarak işçilik almaları imkansız ve matematiğe aykırı. Bu işçilik ya parça tedarikcidi tarafından ya da VW tarafından karşılanıyordur zaten.

Garanti içerisinde parça değiştirdiğinde işçilik ücreti de alsınlar o zaman? Onu neden almıyorlar?

Neticede şu oluyor. Parça bozulsun diye Doğuş can atıyor. Çünkü bedava aldıkları parçayı işçilik ücreti alarak takıp kazanç elde ediyorlar.

Bir parçanın hatalı olduğunu bozuk olduğunu kabul edip değiştiriyorsan ücretsiz değiştireceksin.

Uygulamada ise tutturabildiğinden işçilik alıyor. Her parça için mahkemeye gitmek istemediği için müşteri, böyle yapıyorlar.

 
Parçanın bozuk olduğunu kabul ediyor parçaya ücret almıyor.

Doğuş veya VW Müşteriden Ücret almadığı parçayı OEM tedarikçiden bedavaya alıyor ve bizim araca takıyor.

Ancak Doğuş ücretsiz aldığı parçayı işçilik ücreti ile müşterinin aracına takıyor. Parçayı imal eden OEM yenisini ücretsiz vermeyi kabul etmişse işçiliğini de kabul etmiş demektir. Teorik olarak işçilik almaları imkansız ve matematiğe aykırı. Bu işçilik ya parça tedarikcidi tarafından ya da VW tarafından karşılanıyordur zaten.

Garanti içerisinde parça değiştirdiğinde işçilik ücreti de alsınlar o zaman? Onu neden almıyorlar?

Neticede şu oluyor. Parça bozulsun diye Doğuş can atıyor. Çünkü bedava aldıkları parçayı işçilik ücreti alarak takıp kazanç elde ediyorlar.

Bir parçanın hatalı olduğunu bozuk olduğunu kabul edip değiştiriyorsan ücretsiz değiştireceksin.

Uygulamada ise tutturabildiğinden işçilik alıyor. Her parça için mahkemeye gitmek istemediği için müşteri, böyle yapıyorlar.
Bu değerli bilgiler için  Teşekkür ederim üstadım.

 
Gençler aynı sorun bende de vardı 2-3 ay önce 4-5 gün boyunca "aracı p konumunda terk edin terk edin" şeklinde hata vermesi üzerine servise gittim. Bana bir problem olmadığını güncelleme gelince yardımcı olabileceklerini söylediler. 
O gnden beri hiç hata vermemişti, şimdi 2-3 gündür aynı hata ile servise gidince hiç araca bile bakmadan ; 2015 dsg lerin  parçalarından birinin değiştirilmesi ile ilgili yazı geldiğini söylediler. Ama şöyle bir durum var ki  benim hissettiğim kadarıyla araç da  hiç bir sıkıntı yok.Bana 270 tl işçili ücreti ve 3700 tl olan değişecek parçanın yüzde 70 lik iyi niyet garantisiyle yani totalde 1300 liralık masrafı ıolur dediler. 
Soruyorum size ben şimdi ne yapmalıyım?
Hocam öncelikle geçmiş olsun.
Değişim olacak parçanın tam olarak ne olduğu bilgisine ulaştınız mı acaba. Benim aracım da 2015 Dsg Dizel. Hazıran 2 de serviste bakım onarım yaptırmıştım servisle aramızda iyidir bana bu şekilde bir biilgi olmadi. acaba yeni bir durummudur Bilgilendirmenizi bekliyoruz Teşekkürler.
 
Hocam öncelikle geçmiş olsun.
Değişim olacak parçanın tam olarak ne olduğu bilgisine ulaştınız mı acaba. Benim aracım da 2015 Dsg Dizel. Hazıran 2 de serviste bakım onarım yaptırmıştım servisle aramızda iyidir bana bu şekilde bir biilgi olmadi. acaba yeni bir durummudur Bilgilendirmenizi bekliyoruz Teşekkürler.
Bende haziran 23 civarında yaptırdım. Konunun Arge de olduğu ve bir gelisme olursa bize ulasacaklarini bildirdi servis danışmanım.
 
Bende haziran 23 civarında yaptırdım. Konunun Arge de olduğu ve bir gelisme olursa bize ulasacaklarini bildirdi servis danışmanım.
Bende şimdi servisle iletişime geçtim. plakadan sorgulayıp dönüş yapacaklar hocam. bilgileri paylaşırım burdan.
 
Herkese merhaba

Az önce bursa doğuş oto servisinden geldim, TPI isimli bir parçada arıza olduğu söylendi biz D ye takıp hareket ediyoruz ama şanzımanın sensörleri hala P gibi görüp uyarı veriyormuş bütün polo ve golflerde görüldüğünü söylediler, Almanyadaki merkezlerinden, biz iyileştirme getirinceye kadar şuan için hiç bir işlem yapmayın demişler. Bu noktada vw den çözüm gelene kadar beklenilecek garanti kapsamında işlem ücretsiz yapılacak.

 

Aynı şekilde bu gün başka bir sebebten servise uğradığımda lafı geçiyordu., Almanya bu konu ile ilgileniyormuş., sorunu bertaraf ettikten sonra güncelleme ile sorunu çözeceğiz diye konuşuyorlardı başka bir müşteri ile kulak misafiri oldum., biraz beklemek gerecek

 

Geri
Üst Alt