Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 225 45 R17 91Y FP lastikleri öğlen 1 gibi teslim aldım arkadaşlar.
Önlere 32, arkalara 35 ps vurdurdum. (Arkada çoğunlukla 3 yolcum oluyor. malum aile aracı. Sürekli hava vurdurmak yerine bu şekilde bir çözüm ürettim kendimce. Pek oynamıyorum basınçlarla.)
Daha önceki Asy3 serisinde, Nette 3 kanallı 4 kanallı diye muhabbet dönüyordu. Bu asy5'ler içinde geçerli bir durum mu BİLMİYORUM. Pek alan kullanan yok. Lastik çok yeni, Millet aldıkça yakında öğreniriz.
Asy 5 olarak aldığım bu lastikler MADE IN POLAND - 1019 üretim. (Kanal görüntüsü aşağıdaki resimdeki gibi)
Poland ? Germany ? vs. Bir farkı var mı bilmiyorum. Hangisi daha iyi acaba
Ekli dosyayı görüntüle 20355
Bugün uzun yolum vardı, hemen yola çıktım yaklaşık 450 km git gel yaptım. Yolda 4 mevsimi yaşadım. Kar yağdı, yağmur yağdı, hafif ısındı, soğudu vs. Sıcaklık 0.5 - 7 ° arasında sürekli değişiyordu. 120 - 150 km arasında sabit kullandım aracı.
pirelli cinturato p7 çıkartıp, f1 Asy 5 taktıktan sonra ilk izlenimlerim;
1-) İkiside "E" sınıfı yakıt ama goodyear'da 0,6 daha fazla yakıt harcadı (aynı yolu 5-10 defa git gel yaptım, yazlıklar kışlıklar her türlü lastikle gittim bu güzergahı...)
- Bu yakıt farkı lastikten mi ?
- Yarım depo önce, Tunap 974 benzin yakıt katkısı eklemiştim (yarım depo harcadım yarısı depoda duruyordu) bu katkıdan mı ?
- İlk defa opetten benzin aldım (çok övülüyor bende bir deneyeyim diye) Deponun yarısı shell, yarısı opetti, bu yakıt farkından mı ? (hatta shell + opet + tunap974 katkı) Dönüşte shell v-power alacaktım neyse bu kadar karışmasın dedim
ortalama 0,6'lık farktan TAM EMİN OLAMADIM. İlerleyen zamanlarda kullanımdan anlarım bunu.
2-) Düzgün asfaltta en ufak bir ses duyulmuyor, araç yolda süzülüyor. Bayıldım.
3-) Önceden aşırı rüzgar olduğunda, özellikle iri kamyonların yanından süratle geçtiğimde araçta azda olsa bir sarsılma hissederdim. Bugün yine rüzgarda vardı ama ip gibi geçiyordum. Bayıldım.
4-) Virajlarda vs. yağmur hafif kar olmasına rağmen en ufak bir kayma hissetmedim. Direksiyon tepkisi çok iyi. Sen karar ver, çevir direksiyonu anında yola aktarıyor... Bayıldım.
5-) Sivas tarafından giderken Kayseri / Kocasinan bulvarının başladığı (ilk bir kaç km henüz yol yapılmamış, bozuk durumda. Yolu bilenler nereyi anlattığımı tam olarak tarif edebilir.) bozuk yolda ses duyuyordum. Eski lastikle kıyasladığımda hiçbir fark göremedim.
6-) Lastikler parlak siyah değil (bazı lastikler vardır, parlatıcıyı yediğinde ben burdayım diye bağırır. Bunlar öyle değil.) Kışlıkların rengi gibi daha mat duruyor. Büyük ihtimal hamurundan.
Aklıma gelenler şimdilik bunlar.
(yağmur, çamur jantlar, görüntü berbat sory.
)
Ekli dosyayı görüntüle 20356
Ekli dosyayı görüntüle 20357
Ekli dosyayı görüntüle 20358
Ekli dosyayı görüntüle 20359