-Start Stop sarsıntılı devreye girmesi ve geç girmesi. Acc ile bir nebze düzeliyor çalışması bence fakat bu sefer de Abs pompası sesi rahatsızlık verebiliyor.
- Çok boş gelmesi araçların.
- Devir daim arızaları. Döngü ve Teknolojisi çok güzel fakat bozulabilme ihtimali yüksek direk servislik olunuyor.
- Salıncak Burçları ve sesleri
- Hayalet göstergenin açıkcası görünüm olarak kısıtlı kalması daha güzel göze gelir bir teması olabilirdi.
- Şerit Takip ve uzun far asistanın 62 km den sonra devreye girmesi büyük eksiklik bence özellikle de uzun far asistanının zaten şerit takip acc ile çözülebiliyor trafik jam assist ile beraber düşük hızlarda da devreye giriyor.
- Klima menfezleri beli bir kullanımdan sonra içeriden kırılabiliyor ve kaskatı oluyor.
- İç kalite kullandıkça düşük hissettirmesi
Uzun far asistanı (Dynamic Light Assist/DLA) 62km hızdan sonra girmesinin sebebi; sistem aynı zamanda (AFS) adaptif far özeliğine sahip olduğu için 62km altındaki hızlarda DLA ‘nın aktif olmasna gerek kalmıyor.,
Adaptif far sayesinde (aracın hızına göre değişen) 6 farklı aydınlatma modu mevcuttur;
-Yaya aydınlatması modu
-Sokak aydınlatması modu
-Çevre yolu aydınlatması modu
-Kötü hava koşulları modu
-Statik viraj aydınlatması
-Dinamik viraj aydınlatması
Bu sebebten dolayı (dla/ uzun far asistanı nın) düşük hızlarda devreye girmesine gerek görülmemiştir., sistemin çalışma mantığı karşıdan gelen ve önde seyreden araçlara perdeleme yapmak olduğu için., düşük hızlarda seyrederken (sensör ve kamera) farları açık bekleme halindeki araçları, yayaları, yan-cepheden gelen araçları algılama potansiyeline karşı düşük hızlarda güvenlik amaçlı (off) konumundadır.,
Golf Mk7
AFS Bi-Xenon Plus Farlar +Dynamic Light Assist +ULed Gündüz Sürüş Farları
Golf Mk7,5
AFS Led “Mid” Farlar +Dynamic Ligt Assist +J Led Gündüz Sürüş Farları
Sistemin çalışma prensibi;