Golf'ünüzün Beğenmediğiniz Yanları...



Daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama şu çocuk kilidini bir tuş ile aktif etmek çok daha iyi olmaz mı ? Dünyada bu konuda şikayet yada istek gelmiyor mu? Yada bu şekil anahtar ile kapıdan aktif deaktif etmenin bir mantığı mı var?

Bakış açısına göre değişen bir özellik.

Manuel olması, araç içerisinden müdahale etmeyi engeller.

Başka bir açıdan düşünürsek acil durumda iptal edebilmek için tuş olsa iyi olur.

Bir de şöyle bir durum var mesela arka cam engelleme tuşu var. Dalgınlıkla yanlışlıkla engelleme iptal de edilebilir.

İşlevsellik açısından elbette tuş ile müdahale etmek kolaylık pratiklik.

Çocuğu olmayanın anlayamayacağı, ihtiyaç duymayacağı (istisnai durumlar harici) ve yüzdeye vurulsa manuel de olsa o kilidi hiç kullanmadan hurda olan epey araç vardır.
 
benim begenmedigim;

icerideki ve disaridaki kalitenin mekanik aksaninda olmamasi.

sanziman vs gibi detaylara girmek istemiyorum.

kisisel gorustur, yasadiklarim ve duyduklarim bakis acimi bu sekilde degistirdi.

bilincli eskitme yuzunden buna alismamiz gerekiyor sanirim.

nerede o eski tiger tanklar

hitler yasiyor olsa ve su halk icin uretilen arabayi gorseydi ust yonetimi kursuna dizerdi. 😅
 
Son düzenleme:
-Start Stop sarsıntılı devreye girmesi ve geç girmesi. Acc ile bir nebze düzeliyor çalışması bence fakat bu sefer de Abs pompası sesi rahatsızlık verebiliyor.
  • Çok boş gelmesi araçların.
  • Devir daim arızaları. Döngü ve Teknolojisi çok güzel fakat bozulabilme ihtimali yüksek direk servislik olunuyor.
  • Salıncak Burçları ve sesleri
  • Hayalet göstergenin açıkcası görünüm olarak kısıtlı kalması daha güzel göze gelir bir teması olabilirdi.
  • Şerit Takip ve uzun far asistanın 62 km den sonra devreye girmesi büyük eksiklik bence özellikle de uzun far asistanının zaten şerit takip acc ile çözülebiliyor trafik jam assist ile beraber düşük hızlarda da devreye giriyor.
  • Klima menfezleri beli bir kullanımdan sonra içeriden kırılabiliyor ve kaskatı oluyor.
  • İç kalite kullandıkça düşük hissettirmesi
 
Arkadaşımda 2015 a3 tdi sline var ara sıra onu sürüyorum tekrar golfe binince attan inip eşşek arabasına biniyormuş gibi hissediyorum. Burç gıcırtısı ve trim sesi vs gibi abudük gubidik sesler audide gelmiyor.
 
-Start Stop sarsıntılı devreye girmesi ve geç girmesi. Acc ile bir nebze düzeliyor çalışması bence fakat bu sefer de Abs pompası sesi rahatsızlık verebiliyor.
  • Çok boş gelmesi araçların.
  • Devir daim arızaları. Döngü ve Teknolojisi çok güzel fakat bozulabilme ihtimali yüksek direk servislik olunuyor.
  • Salıncak Burçları ve sesleri
  • Hayalet göstergenin açıkcası görünüm olarak kısıtlı kalması daha güzel göze gelir bir teması olabilirdi.
  • Şerit Takip ve uzun far asistanın 62 km den sonra devreye girmesi büyük eksiklik bence özellikle de uzun far asistanının zaten şerit takip acc ile çözülebiliyor trafik jam assist ile beraber düşük hızlarda da devreye giriyor.
  • Klima menfezleri beli bir kullanımdan sonra içeriden kırılabiliyor ve kaskatı oluyor.
  • İç kalite kullandıkça düşük hissettirmesi
Uzun far asistanı (Dynamic Light Assist/DLA) 62km hızdan sonra girmesinin sebebi; sistem aynı zamanda (AFS) adaptif far özeliğine sahip olduğu için 62km altındaki hızlarda DLA ‘nın aktif olmasna gerek kalmıyor.,

Adaptif far sayesinde (aracın hızına göre değişen) 6 farklı aydınlatma modu mevcuttur;
-Yaya aydınlatması modu
-Sokak aydınlatması modu
-Çevre yolu aydınlatması modu
-Kötü hava koşulları modu
-Statik viraj aydınlatması
-Dinamik viraj aydınlatması

Bu sebebten dolayı (dla/ uzun far asistanı nın) düşük hızlarda devreye girmesine gerek görülmemiştir., sistemin çalışma mantığı karşıdan gelen ve önde seyreden araçlara perdeleme yapmak olduğu için., düşük hızlarda seyrederken (sensör ve kamera) farları açık bekleme halindeki araçları, yayaları, yan-cepheden gelen araçları algılama potansiyeline karşı düşük hızlarda güvenlik amaçlı (off) konumundadır.,

Golf Mk7
AFS Bi-Xenon Plus Farlar +Dynamic Light Assist +ULed Gündüz Sürüş Farları

Golf Mk7,5
AFS Led “Mid” Farlar +Dynamic Ligt Assist +J Led Gündüz Sürüş Farları

Sistemin çalışma prensibi;
4CB48831-1EB1-4E04-8C00-088AAC2FFAB7.jpeg
 
Son düzenleme:
Debriyaj kavrama hissi hic yumusak degil. 50.000 e geldim hala debriyajdan ayagimi cekerken konfor kaybi olmasin diye cok hassas davraniyorum. Bir onceki kasa Astra da gayet uyumluydu bu is. Neredeyse vites degisimleri hissedilmiyor gibiydi...
Burç sesi gacirtu gucurtu zaten her zaman her modelde vardi. Bende de var; cozumu yok... Onun disinda alabilsem yine 8 alir Golf ten devam ederim... Azicik da D sinifi kabin ici konforu ekleseler 9 10 11 Golf ten devam ederim😍
 
Son düzenleme:
Beni en çok rahatsız eden soğuk havada önden gelen gıcırtı sesi. Sanki ön düzen de bir arıza varmış gibi oluyor. Golf 6'da da vardı aynısı, inşallah 8'de yoktur.
Onun haricinde benim beğenmediğim bir yanı yok. Ben zaten çok severek kullanıyorum.
Ha haksızlık olmasın, en sevdiğim yanı da önden bakınca sinirli gibi duruşu.
 
diğer arabaların vermediği en iyi benim hisleri vermesi))
Bence bu hissi kuş serisi, Civic ve gençlerin yeni gözdesi eski kasa Clio/symbol de veriyor anladığım kadarıyla.. ve görsel olarak pek de hoş modifiyeli görünmüyorlar

Konu Golf ama Passat ile ilgili bir yazı görmüştüm.

"Zengini fakir , fakiri zengin gösteren tek araba" yazıyordu. :)
 

kasislerden geçerken gelen gıcırtı sesi , kalıcı bir çözüm bulamadım.
 

Geri
Üst Alt