-Araç dizel ise her 2 bakımda bir mazot filtresi., -benzinli ise her 3 bakımda veya 60bin km'de bir bujiler (bundan tam emin değilim ya 45bin de değişiyordu yada 60bin de bir değişiyordu.)-ilk 3 yılın sonunda fren hidroliği (sonrası her 2 yılda bir değişir)
-4 yılda bir soğutma suyu antifirizi G13 tip (normal çeşme suyu veya içme suyu ile değil saf su ile karıştırılmalıdır yoksa değiştirmenin hiç bir anlamı yoktur..) Antifiriz G13 antifiriz olmalı., servisteki usta veya m.temsilcisi antifirizin donma noktasını ölçtük değer iyi çıktı değiştirmeye gerek yok diyerekten size bilmişlik taslıyabilirler ancak o çok bilmişlerin bilmediği bişey var o sıvı sürekli soğuyup ısınarak yavaş yavaş tortu birikimi ve çamurlaşma yapmaya başlıyor buda sistemde korozyona neden olur., o sebebten antifirizin donma noktasını ölçmek tek başına bir kriter değildir., değişmesi gerekir.,
-DSG şanzıman yağı ve şanzıman yağ filtresini değiştirecekseniz eğer mekatronik yağını da değiştirin tam olsun., yapmışken tam yapmış olursunuz., maddi yönden korkmayın çünkü şanzıman yağı ve mekatronik yağı gibi sıvılar pahalı sıvılar değildir., ayrıca aracın şanzıman yağı ve mekatronik yağı kapasiteleride litre bazında öyle fazla yağ kapasiteleri yoktur., Ancak değiştirmemek için zorluk çıkaracaklardır ellerinden geleni yapacaklardır buna hazırlıklı olarak gidin [emoji4]
Baktınız laftan anlamıyorlar., kendilerine madem öyle diyorsunuz peki doğuşun yayınladığı bakım aralıkları değişim periyodları çizelgesini gösterin ağızlarını açamazlar ömürlük bir sıvı yoktur olamaz aksini söyleyene itibar etmeyiniz., şanzıman yağının da, mekatronik yağını da kutusunu elinize aldığınızda son kullanım tarihi yazmaktadır., Sonra insanlara bol sıfırlı kabarık kavrama ve mekatronik tamiri faturası çıkarmasını iyi biliyorlar..!!
VW bakım aralıkları çizelgesi;
https://binekarac2.vw.com.tr/pdf/bakim_araliklari.pdf