- Katılım
- 21 May 2015
- Mesajlar
- 735
- Tepkime puanı
- 28
- İsim
- Yunus Emre
orjinal mann Filtreyi nereden almalıyım sizce
Yetkili servis radyatördeki sıvıyı komple yeniler o durumda.Merhabalar,
elektrikli su pompası değişimi esnasında antifriz değişim işi iyice kafamı karıştırmaya başladı. Şimdi servis çıkanı kaba alıp üstünü mü tamamlıyor? Ki bu şekilde eksilmemesi lazım. Yoksa çıkanı kullanmayıp yeni antifriz mi ekliyor saf su ile birlikte. Bence çıkanı kullanmak sıkıntılı bir durum böyle olduğuna emin miyiz?
1 ve 2. Bakim serviste 3 4 5 bosch serviste yapildi. Serviste ayrıca fren hidrolik sıvısı değişti 45 binde.Öncelikle aracınızın bu zamana kadar tüm bakımları yetkili serviste mi yapıldı..?
1.600 tl. fiyata "yakıt filtresi" dahil mi..?
(2. resim) hocam bu hidroliğin işi bitmiş bilginiz olsun. rengi yeşillenmeye başlamışBizim antalyalı usta !
Videolara böyle aşırı doz atraksiyon / adrenalin (müslüm denen hıyara göre Ardinal)
İbreti alem Yüklemeleri yapıyor. (Fren hidroliği)
Değistir tabi ustam! Kapkara olmuş.
Ben daha beklerim ! (2. Resim)
Araç 3 yıl 10 aylık
Şöyle ki; şırınga ile çektiğiniz sıvının rengi artık yavaş yavaş (yeşilleşmeye) başlamış., dolayısıyla@forzaGilles
Yapma hocam !
Kafama buyruk bireysel kendi service pdf planlarım var kabul ama
Araç 3 yıl 11 aylık
Fotoyu çektigimde 3 yıl 9 aylıktı
9 aylık bu gecikmenin resimdeki sonuçları nelerdir ?
Hocam sizin bakımı serviste yaptırmanıza gerek yok., aracınız manuel vites (dsg olsaydı servise gitmeniz daha doğru olurdu) ve zaten araç full servis bakımlı da değil.,1 ve 2. Bakim serviste 3 4 5 bosch serviste yapildi. Serviste ayrıca fren hidrolik sıvısı değişti 45 binde.
Dahil diye düşünüyorum hocam. Bakim ve fren hidroligi şeklinde söylediler plakadan sorgulayınca
V kayışının sökülüp; gergi rulmanı ve şarj dinamo kasnağının kontrol edilmesi lazım., belki de sorun farklı bir şeyden kaynaklanıyordur bunu tahmin etmek zor., sesin kaynağını tespit edebilmek için belli başlı şeylerin kontrol edilmesi lazım., Ezbere iş yapıp (kayış/gergi/kasnak) değiştirmekte doğru olmaz.,Tekrar merhabalar,
Eylül ayında motordan gelen ses ve antifriz eksiltmesi üzerine triger setini continental set (elektrikli devir daim pompası dahil) ile değiştirtmiştim. Araç 75bin'de olmasına rağmen trigeri değiştirmiş oldum. Ancak ses devam ediyor. Sadece sabah duyulduğu için ve motor ısınınca kaybolduğu için pek önemsemedim.
Ses: https://streamable.com/rgoi4k Ayrıca ses klima çalışınca da değişmiyor.
Yetkili servis arabamı bırakmamı istemişti, ben bırakmak istemedim. Ancak V kayışını da Ali hocanın bu başlıkta salı günü yazdığı v kayışı değişim tavsiyesi üzerine değiştirmeyi düşündüm ama sizce erken mi olur? Sesi ciddiye almalı mıyım?
Bu sabah servisten aldığım parça fiyatları:
V kayışı : 205 TL
V kayışı gergi rulmanı: 538 TL
Şarj dinamo kasnağı: 800 TL
Çekilen resim çayomi telefondan kaynaklı olabilir onu bilmiyorum., Sonuçta çıplak gözle gören sizsiniz, malum eski telefon zaten resimleri kötü çekiyor diyodunuz., Aslında bunu anlamak 2 dk. bir iş., hidrolik kalemi testi ile sıvının röntgeni çekmekten zarar gelmez.@forzaGilles
Resimler Tamirhane /antalya kanalından.
Aslan ustanın Fren hidroliği haznesinden şırıngayla çekilen numune resmi bu iken ?
Bendeki numunede bir yesillenme sezdiysen o da daha yepyeni 1 aylık telefon olmasına rağmen dandik 2600 liralık çayomi nedenli reel renk yansımamış fotoya
18 binlik iphonla cekseydim sapsarı gerceklik meydanda olurdu.
Benim çıplak gözümle gördüğüm direk sarı ve tamamen şeffaf saydam yapıda idi.
Benim periyot 5 yıl hocam.
Resimdekiler gibi 11 yıl uyuya kalmam tabi
V kayışının sökülüp; gergi rulmanı ve şarj dinamo kasnağının kontrol edilmesi lazım., belki de sorun farklı bir şeyden kaynaklanıyordur bunu tahmin etmek zor., sesin kaynağını tespit edebilmek için belli başlı şeylerin kontrol edilmesi lazım., Ezbere iş yapıp (kayış/gergi/kasnak) değiştirmekte doğru olmaz.,
Ama farz edelim yapılan kontrolller sonrasında sesin kaynağı (kayış/gergi/kasnak) üçlüsünden herhangi birisinden (atıyorum gergi rulmanı) kaynaklı olduğu tespit edildi., İşte o zaman tek bir parçayı değiştirmemek gerek..!! bu 3 parça birbiriyle "eş güdümlü" çalıştığı için birinin bozulması diğerlerinin de dengesini bozacaktır.
V kayışının sökülüp; gergi rulmanı ve şarj dinamo kasnağının kontrol edilmesi lazım., belki de sorun farklı bir şeyden kaynaklanıyordur bunu tahmin etmek zor., sesin kaynağını tespit edebilmek için belli başlı şeylerin kontrol edilmesi lazım., Ezbere iş yapıp (kayış/gergi/kasnak) değiştirmekte doğru olmaz.,
Ama farz edelim yapılan kontrolller sonrasında sesin kaynağı (kayış/gergi/kasnak) üçlüsünden herhangi birisinden (atıyorum gergi rulmanı) kaynaklı olduğu tespit edildi., İşte o zaman tek bir parçayı değiştirmemek gerek..!! bu 3 parça birbiriyle "eş güdümlü" çalıştığı için birinin bozulması diğerlerinin de dengesini bozacaktır.
Tamamdır, sesi başta önemsemedim ama erteledikçe de fiyatlar yükseliyor. Pazartesi günü servise bırakacağım, umarım onlar çözebilir. Dediğiniz gibi gittiğimde önden, parça değişimi yapılmadan uyarıyı yaparım ve umarım servisten sorunsuz ayrılabilirim. Tekrar teşekkürler.V kayışının sökülüp; gergi rulmanı ve şarj dinamo kasnağının kontrol edilmesi lazım., belki de sorun farklı bir şeyden kaynaklanıyordur bunu tahmin etmek zor., sesin kaynağını tespit edebilmek için belli başlı şeylerin kontrol edilmesi lazım., Ezbere iş yapıp (kayış/gergi/kasnak) değiştirmekte doğru olmaz.,
Ama farz edelim yapılan kontrolller sonrasında sesin kaynağı (kayış/gergi/kasnak) üçlüsünden herhangi birisinden (atıyorum gergi rulmanı) kaynaklı olduğu tespit edildi., İşte o zaman tek bir parçayı değiştirmemek gerek..!! bu 3 parça birbiriyle "eş güdümlü" çalıştığı için birinin bozulması diğerlerinin de dengesini bozacaktır.