Güncel Bakım Masrafları



Bu arada alt takımların yağlanmasını istedim,abi bunlar passatlar gibi değil sök&tak işi çok fazla o yüzden zubizu ile 1022tl fiyat verdi vazgeçtim
 
Bu arada alt takımların yağlanmasını istedim,abi bunlar passatlar gibi değil sök&tak işi çok fazla o yüzden zubizu ile 1022tl fiyat verdi vazgeçtim
Alt takımları yağlamaya mı o fiyat?
Şayet öyleyse kafayı yemişler.
İndirimsiz 1300-1400 arası desek.

Emin olmamakla birlikte bu fiyata parça da dahil olabilir.
 
Ön düzenciler derki; Plastik lastik takozlar yağlanmaz, Başlangıçta ses kesilir gibi olur ama sonrasında daha çok ses yapar hale gelir. Çünkü Lastik yağda zarar görür.
Derler.
 
O zaman
Ön düzenciler derki; Plastik lastik takozlar yağlanmaz, Başlangıçta ses kesilir gibi olur ama sonrasında daha çok ses yapar hale gelir. Çünkü Lastik yağda zarar görür.
Derler.
O zaman @ogzogz dediği gibi parça da değişecekse normal fiyat bu
 
O zaman

O zaman @ogzogz dediği gibi parça da değişecekse normal fiyat bu
Ön düzenciler derki; Plastik lastik takozlar yağlanmaz, Başlangıçta ses kesilir gibi olur ama sonrasında daha çok ses yapar hale gelir. Çünkü Lastik yağda zarar görür.
Derler.
Bizim Golf'lerin salıncak burcunun değiştirme durumunda yenisini de yağlayıp takıyorlar.

Burç içerisindeki sağlı sollu boşluk var. Zamanla o kısım toz toprak pislik dolunca salınımı yani sönümlemeyi olması gerektiği gibi yapamıyor.

Bir de şöyle bir durum var. Burçların yıpranması harici oluşabilecek somun kısmında boşluk. Bu da ayrı bir ses yapabiliyor.

Özetle 2013 aracımda 2015'te yağlama yapıldı. 2019'da da yağlanacak dendi kendi isteğim ile değiştirdim. 2 sene sonra da garanti bitmeden tekrar temizletip yağlattım şuan sorunsuz devam.

Değişim sonrası his, süspansiyon değiştirilmiş gibiydi. Şuan lastikler (2018 primacy 4) de yumuşak olduğu için herşey normal gidiyor..
 
@ogzogz
Oğuz hocam araç bakımlarını nerde yaptırıyorsun?
Aslan usta mı, yetkili servis mi yoksa başka özel bir yer mi?
 
Golf8 için bakım yaptıran oldumu rakamlar ne durumdadır…
 
Şu ana kadar farklı farklı zamanlarda toplamda 0,75 litre olarak ekleme yaptığım saf su takviyesinin şişenin dibinde kalan 0,25 litresini bu sabah ekleme yaptım.
4 yıl 1 aylık araca bugüne kadar net 1 litre saf su eklemis olduk min. seviyesine düsmelerden dolayı

İyi güzelde ; kapağı acarken ilk açma tamam el kuvveti geretiriyor. O asamayı gectikten sonra relax bi sekilde 1-2 tur dönderdikten sonra kapak dönmemezlik yaptı. Sıkısma oldu. Yine kaba kuvvet uyguladıktan zar zor çıktı.
Saf suyu ekledikten sonra yine aynı hikaye 2 tur rahat dönüyor sonra sıkışıp kuvvetli zorlamayla anca dönüp yine rahat dönme
En son dogal olarak tam kilitlenmeye yakın normal bisekilde zor dönüp tam TIK sesiyle son kilitlenmeyi yapmıyor.

Yalama hikayeleri.

5 kere sök çıkar iyice yalama ettik. Sanırım

İsin kötü tarafı kapak dislerinde bir sorun gözükmüyor.
Kötü olan genlesme tankının disleri tahrip olduysa
Doguş oto da bu genlesme tankı 1300 lira sanırım
Kapakda 330 lira

2 si birden degisirse gitti 1600

Bu devirde 2 depo mazot parası günahımız var gibi

Elimde kaldı kapak IMG_20220206_200633.jpgIMG_20220206_200602.jpg
 
Gece gece Operasyon "final"

Yag değisiminden artan 5-30 motul yağdan 1-2 damlayı eski diş fırcasına damlatıp kapak dislerini iyice yağladım

Taktım kapağı fırdöndü gibi dönüp sorunsuz sekilde en son aşamada Tık etti kilitlendi .

tık ve kilit ?
Bunu es gecmeyiniz aksi takdirde genlesme tankı icinde basınç/ hava tahliyesi sorunları olabilecektir
 


Geri
Üst Alt