Tamam da fiyat alırken bütün filtreleri sayıyor. 6728 lira diye belirtiyor. Faturamı vermiyorum ben talep ediyor. evde inceliyorum değişenlerde hava ve polen filtresi yok. Polen filtresini değiştirmiyorsun. Bana klima ozon temizliği öneriyorsun. Polen filtresi değişmeyen araçta ozon temizliğinin bir önemi var mı. Hadi hepsini geçtim. Hava ve polen filtresi her bakımda değişmesi lazım bu zamana kadar da bu şekildeydi. Hava Filtresinin durumunu görmedim 2 yılda bir veya 30 binde hava ve polen filtresi mi değişir. belki toz toprak içinde Açıklayıcı bilgi versinler hava ve polen filtresin ekstra yaptırayım. Doğuş otoya olan güvenim sarsıldı. Eski bir Renault kullanıcısı olarak müşteri memnuniyeti servis hizmet kalitesi olarak Renault yanında geçmez.
Yetkili servisler ;
her şeyin en iyisini bilen ve en iyi şekilde yapan birimler değildir.
Bunu aklımızdan çıkarmamalı, ona göre pozisyon almalıyız.
Yönlendirilmeye ihtiyaçları var. Yönlendirmezseniz abuk sabuk işler yapabiliyorlar.
Nasıl bakım yapılmasını istediğinizi, nelerin değişmesini istediğinizi, ECO serisi malzeme kullanılmasını isteyip istemediğinizi açık ve net şekilde belirtilmesi gerekiyor.
İşten anlayan, aracını tanıyan, sanayi ortamını bilen, baştan sağma iş yapıldığında tepki gösterebilen bir yapıda olduğunuzu, servis danışmanına derinden hissettirmeli, neyin nasıl ve hangi parçalar kullanılarak yapılacak olduğunu, şunu yaparken böyle olmasın vs şeklinde , tekrar tekrar sorular sorarak / hatırlatarak servis danışmanını taciz ediniz.
Yoksa eve dönüp faturayı ve yapılan işleri incelediğimizde, sinirlenip dövünmekten başka yapacak bir şeyimiz olmaz.
Ben bir iki defa tufaya düştüm, iş işten geçtikten sonra servis danışmanını arayıp azarlamaktan başka bir şey gelmedi elimden.
Şimdi; önce randevu alırken, sonra da servise girdiğim anda bezdiriyorum hepsini. 2 bakımdır vukuat yok..
.
.