ben bugun 2.0tdi cc aracimin antifirizini degistirdim, 2011 agustos cikisli, bununla toplamda 2 yada 3 kere degisti (zannedersem 3) enson 2019 da degismisti genlesme kabi ile, bugun genlesme kabinida degistirdim camur gibi birseyler vardi, antifiriz+saf su + genlesme kabi+iscilik+ kdv ile 1.000 lira verdim ozel serviste (yetkili teklifi 2.000 civari idi), ben hizmetten memnun kaldim, lifte kaldirdi altttan radyotur hortumunu soktu bosaltti, normal suyla ile temiz su gelene kadar devirdaim yapti, temiz suyu gorunce, 10 litre safsuyla birkez daha dolastirdi, tekrar liftte kaldirdi, 2 hortum söktü, birinden hava tuttu digerinden ise icinde kalan su bosaldi, herseyi topladi, basinc testi yaptiklari bi alet ile once kacak varmi diye bakti (zannedersem vakum yapiyor) sonra aparatin bir ucuna safsu+antifiz ile hazirladigi karisimi emdirdi tum karisim genlesme kabi vasitasi ile sisteme geldi, calistirdi ve kaloriferi acti, genlesme kabi bosaldi, safsu + antifiriz ekledi, sonra yol testine ciktik yaklasik 7-8 km yol yaptik geri geldik, hic bir skinti yok simdilik.
Not: bu islemlere baslamadan once ilk problem kalorifer isitmamasiydi ve motor sicakligi 90 derece olmuyordu termostat full acik olayi ancak bir arkadas hem petek tikali hem termostat sikayeti var bence termostata pislik geldi acik kaldi diye bir yorum yapinca kendisine hak verip kaleriferi halletmeye koyuldum. Yetkili servis 6.500tl petek degisim malzeme ve iscilik fiyati verdi , petegi yikattim (250tl) petegin icinde kalan ilacli suyu cikarttirmadim sisteminde icindekileri cozsun diye, yaklasik 2 hafta oyle gezdim (toplamda 50km ya olmustur ya olmamistir), kalerifer yikatmanin akabinde isitmaya basladi, termostat ise mucizevi bir sekilde duzelmeye basladi, ilk gun biraz zor sonrasi daha kolay derken 3-4 gun sonra eski haline geldi, bugunde antifirizi komple degistirdim su anda normale döndü tamamen.