eriklivotka
Üye
Benim arac 1.6 tdi 130 binde sadece triger değişti devir daim değişmedi hala sapa saglam bu golfde duydum bide triger değişme işini şu an 150 bin kö ne ses ne su eksilme hiç bişey yok
Sizde 130 binde +10000 gecikmeli yapmışsınızBenim arac 1.6 tdi 130 binde sadece triger değişti devir daim değişmedi hala sapa saglam bu golfde duydum bide triger değişme işini şu an 150 bin kö ne ses ne su eksilme hiç bişey yok
Aynısı başımıza geldi, 120.000 km de değişen Trigeri 100.000'de değiştirdik, 180.000'de 2. trigeri taktırdık 240.000'de koptu bizim bakımların hepsi serviste yapılmıştır. Sizin bakımlarda serviste yapılmışsa, Almanya ile yazışıp bütün masrafları kendileri karşılıyor, öderseniz belki bir işçilik ödersiniz onda da pazarlık yaparsınız.@Savatage aynen bende şaşırdım muhtemelen sıfır gibi kayış çıkmıştır polom da 120 binde değiştirmistim dizeldi ne çatlak ne yıpranma vardı çok temizdi... sormak istedigim hocam 180 bin tsi lar için atıyorum 110 da koptu garanti si yok aracın servisin bi desteği oluyor mu üretici firma veya doğuş destekte bulunuyor mu bilginiz varmı merak ettim aracim 2014 77 binde 1.2 tsi az yıldan dolayı değiştiresim var ama dediğiniz gibi yıl kaldırıldı önce 8 yıl oldu sonra sınırsız yıl oldu bilginiz varımdır sormak istedim saygilarimla...
benzer metni VW basın bülteninde de buldum. aracın motor ömrü bildiğim kadarıyla tsilar icin 250bin civarı, bu demek oluyorki yeni nesil TSIlar için 180bin km değişim süresi normal.1.0TSI için şöyle bir şey buldum nette;
kısaca diyorki malzeme kalitesi ve tasarımı nedeniyle trigger kayışının aracın ömrü boyunca değişmesi gerekli değilmiş..
https://www.greencarcongress.com/2015/06/20150602-golf.html