Amacımız; Sosyal medyada güncel olayların ardından Vw.'e düzenlenen linç kampanyalarına karşı markanın en fazla satan modeli Golf üzerinden Vw'in marka bilinci, saygınlığı ile farkındalığını yaratmak ve korumak.Araç satın almada araştırma aşamasında en fazla başvurulan tarafsız bilgi kaynağı olması bakımından son derece etkili "forum" temelli bilgi paylaşım topluluğu kurucularından biriyim. Teknik destek aldığım bir ortağımla birlikte Silvershadownicki ile golftutkusu.com sitesini kurdum. Yabancı kaynakları da araştırarak derlediğim görsel destekli yüzlerce konu ve binlerce sayfa teknik ve uygulama açıklaması mevcuttur. Çoğu ziyaretçi herhangi bir soru dahi sormadan aradığı bilgiye doğrudan erişebilmektedir.
Daha yüzlercesi olmakla birlikte örnekler çoğaltılabilir:
http://www.golftutkusu.com/6-5-'-ekranli-composition-media/6-5'-ekranli-composition-media/msg9454/#msg9454
http://www.golftutkusu.com/golf-aldigim-icin-mutluyum-cunku/inanilmaz-bir-zevk-1-2-degil-sanki-2-0/msg16122/#msg16122
http://www.golftutkusu.com/golf-almak-isteyenlere-donanim-onerileri-ve-fiyat-hesaplamalari/donanim-hesaplama-istegi/msg17546/#msg17546
İki yılı aşkın süredir araç alma kararı verenlere marka ve model seçme, seçtikleri modeli kişiselleştirme konusunda satış temsilcilerinizin pek çoğundan fazla kişinin tercihlerini belirlediğimiz ve yönlendirdiğimiz örneklerle ispat edilebilir.
ki, satışında rol oynadığımız modeller arasında sahiplerinden ikisiyle hali hazırda diyaloğumuz devam eden 2 adet R, 1 adet GTI, sayısız Golf var.
Sitemiz 5 ayda (şimdi 7); 460 (şimdi 557) kayıtlı kullanıcı ve günlük 820 (şimdi 1100) ziyaretçi binlerce tıklamaya ulaştı. Detaylı istatistikler için googleanalytics sayfası ziyaret edilebilir.
Gerçekleştirmeyi istediğimiz ilk aşamada Vw.de.'dekinden daha gelişmiş bir konfigüratör tasarlamak. Bu konfigüratör çeşitli aşama ve arayüzlere sahip olacak. İlk kısım: ne istediğini bilenler için. Burada sadece araç motor, donanım seviyesi ve opsiyonel ekipman listesini içerecek (ÖTV'siz hesaplama seçeneği dahil) ve hesaplama imkanı tanıyacak.
İkincisi: tam olarak ve istediğine emin olamayanları opsiyonel ekipmanları tanıtarak aracını kişiselleştirme imkanlarını gösterecek.
Sonraki; adına mantıksal ve duygusal seçim portalı diyebileceğimiz ve benzeri bir örneği olmayan; üçüncü kısım: Burada araç hakkında hiçbirşey bilmediğini varsaydığımız ve henüz ne istediğine karar vermemiş kişilerin yaşam alışkanlıklarına, gündelik yaşantılarına ve tercihlerine dayalı olarak doğru tercih yapmalarını sağlayacak bir konfigüratörarayüzü olacak.
Söz gelimi aracın hangi rengini neden seçmeli veya neden seçmemeli, hangi karaktere hangi renk uygun, hangi renk kir, çizik gösterir veya göstermez vb. olasılıkları teker teker eleyerek ilerleyecek.
Son aşamada araç stoklarını kontrol ederek yeni siparişe veya mevcut stoktaki aracın bulunduğu bayiye yönlendirecek.
Aslında hayalim dünyada başka bir örneği olmayan aşama eminim ki ilerleyen zamanda gerçekleştirilebilir olan : Bu konfigüratöre bağlı Online araç satışı.
gelecekte markaya olan güven ve satış maliyetlerinin azaltmanın yansıması olan fiyatlarda indirim imkanı bilinçli tüketiciyi yöneltecektir.