2020 Volkswagen Golf 8 Lansmanı


Katılıyorum, ayrıca samimi olmak gayesiyle kullandıkları yazı tarzı ve video incelemelerini de hayli itici buluyorum.  

"Seks hayatınızın iyi olmadığı bir sevgili, " cümlesi de hem motomot tercüme hem de yılışıklığın göstergesi.. 

Almanların yaptığı inceleme içerisinden aldığım birkaç nokta ise, 

Önden kayma eğilimi azalmış, 

Direksiyon hissiyatı arttırılmış

Full dokunmaktik media kullanımın zorlukları

Vs..
Aynen.., adamların youtube incelemeleri kadar itici bir kanal görmedim..

Full dokunmatik ekran büyük sıkıntı., yolda giderken klima kontrolü zorluğu, aracı sürerken sürekli dokunmatik ekrana dokunma mecburiyeti...

Çok kotarılmış bir araç bu.. Mk7 'nin  iç kabin tasarımı için saatlerce tasarım, rafinelik ve ergonomi için mühendislik çalışması yap sonrasında daha ileri bir noktaya taşınması gerekirken...

Mk8 den büyük beklentilerim vardı ama olmadı.. Yeni 2021 Audi A3 ve Bmw 1 serisi varken., Mk8 almak için mantıklı bir neden göremiyorum..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@tiesay üstad full dokunmatik gerçekten çok zor önceki aracım 308 öyleydi yolda ilerlerken sıcaklık ayarı yapmak işkence dereceyi arttır azalt, fan hızını arttır azalt, tekrar radyo ya da media ya dön..  Ha bire ekrana tıklıyorsun. Sürekli elin ve gözün ekran da trafikte sıkıntı.
Hocam 308 kaç yıl kullanınız? Bizim kuzen uzun süredir 308 kullanıyor ve ben bu durumdan bahsedince "hiç öyle değil, çok kolay ve alışıyorsun" şeklinde bir dönüş yaptı... 

Bana sorarsan herşey alışılır, ancak alışılması demek daha kolay olduğu anlamına gelmiyor. 

 
@tiesay  hocam ben 3 yıl kullandım ve inanın hiç alışamadım. Bir de 308 in aynı anda çift tarafın derecesini sabitleyemiyordunuz, şoför tarafını düşür sonra yolcuyu, kaç kez tıklıyordum.  kısa mesafe kullanınca özellikle bahar aylarında sabah HI ayarla sonra 20 küsüre düşür, öğlen LO ya getir ac ye bas falan sıkıntıydı. 30 29 28.5 ......... 14. LO ya gel vs. Uğraştırıyordu. Zaten 308 çoğunda kronik çok sıcaklarda ekran iptal oluyordu hiç birşeye müdahale edemiyordunuz, kaç kez aracı durdurdum bekledim ekran gelmesini. 2017 modeller de makyajlı olanlar belki daha stabil çalışıyordur ama ben sıkıntı yaşadım açıkçası.

 
On 20.07.2020 at 11:06 PM, tiesay yazdı:

Şaşırt be VW... 


SW nin illaki tepkileri farklıdır ama zemin farkı yatsınamaz bir gerçek.

 
Güncel (anlık) 330 binlik bir mk 8 türkiye lansmanında 

Olacakları söylemekten zarar gelmez!

Araca 1 metreden canlı gözlerle bakanlar? içine oturup koltuğuna yayılanlar

330 bine canlısı daha da fossmuş derler gecerler

330 anlık !

Kasıma 350 barajını devirir zaten

 
Tövbe estağfurullah, 
 
/monthly_2020_08/Screenshot_20200817_202058.thumb.jpg.dca48bf44abd5673dc42a4ab8d86ba58.jpg
Akraba evliliği yapmış galiba
 
@tiesay  tam olarak bundan bahsediyordum hocam, aşırı jantlar vs olmadan düz bir mk8 bayagi bayagi facia bir arac hep soyluyorum, özellikle u ledli ve j ledli mk7 ve mk7.5 lar mk8 den daha sonraki kasa gibi duruyor mk8 resmen en az 8 yasinda gibi duruyor aracta yeni havasi hic yok.

 


Geri
Üst Alt