2020 Volkswagen Golf 8 Lansmanı




 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@tiesay söför yeteneksiz, tatil dönüsü e-87'de 100km/h+ yola yavru sincap cikti, bir manevra yapmisim... yok böyle birsey.... dedim almanlar isi biliyor, 77km/h ile ben orada sov yaparim

edit: yalniz sincap öldü, arka tekerin altinda kaldi :'(

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@krym Hocam bu işi yapanlar ileri sürüş teknikleri bilen profesyoneller.

Biz de tutkuluyuz ama kızmamızın nedeni de bu zaten. 

 
@tiesay hocam prof degil bu söför, daha yan seride girerken dubayi düsürüyor, cok erken giriyor, cok gec toparlamaya basliyor, ADAC tarzi yerlerin testlerine bakmak lazim, ben bir almanca sitelere bakayim, bulursam atarim buraya

 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
@krymHocam bir önceki mk7 ve gti versiyonlarının da aynı testlerde aldığı sonuçlar yetersizdi. Hele ki gti için spor süspansiyon ve jantlara rağmen aldığı skorlar kabul edilemezdi.

(Kendi mesajımı alıntıladığım videolar) 

Km77 tüm markaları bağımsız bir şekilde aynı şartlar altında test ediyor. Burada golf 8 için Bridgestone lastikler beraberinde şöföre de ufak bir değinmesi var kabul ancak önceki jenerasyon da ortada. 

Platform aynı kaldığı için ne kadar uğraşırsan yine sonuç benzer. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Km77.com'un yola 8 ay önce bakım yaptılar. Biraz daha pürüzsüz olmuş yol. Bu nedenle de kayma durumu 8 ay önceki  Tesla  testinden sonra neredeyse bütün araçların performansları eskiye göre düşük kalıyor (lastik farklılıkları da göz ardı edilemez)

Kısaca eski videolarda oluşan sonuçlar ile Golf 8 videosundaki sonuçlar ile kıyaslayamayacağım. ( evet olası bir durumda hangi yolda olacağımızı bilemeyiz o ayrı bir konu)

Ancak son 8 aydır yapılan testler daha gerçekçi yol anlamında.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@tiesay mk 7 ilk ciktiginda moose (geyik) testinden sinifta kaldi diye bayagi gürültü cikmisti almanyada, sonra bir tane dtm söförü arabayi aldi 77km/h sorunsuz testi gecti, söförde is biter tabiki ama yukaridaki bariz hatali, golf'e haksizlik etmeyelim, bu testlere göre megan hb golf gti'dan cok daha iyi yol tutusuna sahip, simdi buna kim inanir. Bunlar bagimsiz kurumlar degil, lobi kurumlari, ben kendi tecrübelerime bakarim, golfün bana verdigi güveni sinifnda hicbir arac vermez

 
@tiesay mk 7 ilk ciktiginda moose (geyik) testinden sinifta kaldi diye bayagi gürültü cikmisti almanyada, sonra bir tane dtm söförü arabayi aldi 77km/h sorunsuz testi gecti, söförde is biter tabiki ama yukaridaki bariz hatali, golf'e haksizlik etmeyelim, bu testlere göre megan hb golf gti'dan cok daha iyi yol tutusuna sahip, simdi buna kim inanir. Bunlar bagimsiz kurumlar degil, lobi kurumlari, ben kendi tecrübelerime bakarim, golfün bana verdigi güveni sinifnda hicbir arac vermez
Peugeot 308 C sınıfta km77 de liderliğe oynuyor hocam, bu da Renault un yandan afillisi. 

 
@tiesay Videolara baktimda porsche'den bile daha iyiymis fransizlar, audi quatro ile kafa kafaya :)

Megane HB uzun yol kullandim, her seferinde virajlara normalde girdigimden daha yavas girdim, cok yatiyor, o yatisin ucu kacarsa toparlama sansi "0" "sifir"

Golfte cok hata yaptim sürerken, ama her seferinde benim hatalarimi telafi etti, bu yüzden suanki golfüm 14. golfüm

 
mk8 ? 

SAT/SAS /  özel harekat/ kayseri komando  /bordo bere 

eğitimlerinden üstün başarı liyakat / bröve  alsa da 

sonuç değişmez

öylesine bir golf kasası ............. 2077 de hatırlanmaz adı geçmez alemde 

 
golfün bana verdigi güveni sinifnda hicbir arac vermez
Konudan kopmak pahasına da olsa geyik testlerindeki başarısızlık ile aracı sürerken edindiğim izlenim hiç örtüşmüyor. 20 yıla yakın sınıfının referansı sayılabilecek değişik Focus'lar kullandığım için kıyaslama şansım var, Golf daha az heyecan veren ama özellikle deneyimsiz sürücü için daha güvenli bir yol tutuş karakterine sahip. Özellikle ağırlık değişimlerine toleransı şaşırtıcı. Nesnelliği her zaman takdir etsem de km77 bu konuda beni hiç ikna edemedi.  

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Vw ye reçete; 

4 adet spor süspansiyon yay ile alçaltılmış şasi ve michelin 18lik lastik.

Torsiyonu acilen bırakmalısınız

Cevap; para yok müdür, malesef şu an için talebinizi gerçekleştiremiyoruz.

 
@bf417 katılıyorum. Aracı aldıktan sonra leylek gibi görüntüsü diğer focus ve megane araçlarına göre daha yüksek konumda bulunuyor. Spor yay taktım+spacer kullanımı yaptım + güzel bir lastikle hiç olmadığı kadar net ve jilet bir araç oluyor.

 

Genellikle gördüğüm (vw ve mercedes) araçlarının fabrika testlerinde(bunları araç isimleri ve spy photo şeklindeki aramalarda bulabilirsiniz) araçları maksimum yük altında yaptıkları testler de görünüyor. Bu nedenle de araçlar yüksekmiş gibi ya da lastikler içte olup maksimum güven sağlamak için yaptıkları birşey. Opsiyonlarinda zaten spor yay seçenekleri mevcut. 

Aşağıda Golf'ün  römork testinde arka lastiklerin römork nedeniyle basık olduğunu görüyoruz.


Amacına göre seçenekler opsiyon ancak standartlara uygun şekilde olması gereken budur.

 

Geri
Üst Alt