Golf 8'i incelerken görünür noktalarda kırpılan detaylar , görünmeyen noktalara dair beni bir şüpheye düşürdü.
Motor kaputu altındaki amortisör eksikliğini hadi görmezden geleyim diyorum. Kokpite geçtiğinizde far kumanda ünitesi altında kalan kapaklı eşya gözü iptal edilmiş, orta konsolda vitesin önünde yer alan kapaklı eşya gözü yerini kapaksız telefon şarj ünitesine bırakmış.
Vitesin arkasında kalan, rulo kapaklı bardaklık yuvası yerini düz bardaklığa bırakmış.
Yine orta konsoldaki çakmak kitini bile iptal etmişler, sadece dandik kapaklı soketi kalmış.
Golf'ün sınıfında en göze çarpan detaylarından biri olan içi halı kaplı, kilit mekanizmalı, geniş torpido gözü yerini halı kaplaması olmayan sıradan bir torpido gözüne bırakmış.
Tepe lambası önünde yer alan kapaklı gözlük yuvası da iptal edilmiş.
Koltuk altlarındaki içi halı kaplı çekmeceler Golf 8'de var mı bilmiyorum. Ancak kapaklı olarak sadece torpido gözü ve orta kol dayama altındaki göz kaldıysa, kapalı eşya gözü konusunda ciddi sıkıntı var demektir.
A sütununda dikiz aynası hizasında bulunan siyah parçanın (gövde rengini gizleyen parça) kaldırılması bile bir çok detayda kırpmaya gidildiğini gösteriyor.
Bagajda yer alan tam boy stepne de yine yerini tamir kitine bırakmış.
Golf 7 alırken dikkat ettiğim detayları Golf 8'de görememek cidden üzdü. Komple dijital kokpit yapacağız derken kabinde bayağı bir tasarrufa gidilmiş, bu sebeplerle kendi aracıma olan bağlılığım bir nebze daha arttı.
Yeni kasada en sevdiğim detay ise R-Line donanımda bulunan VW logosu üstünde şerit şeklinde yanan led oldu, ön farlar ile bütünleşik bu detay aracı harika göstermiş.