Şanzıman değişir belki çok yetenekli ustalarımız var ama arkasında onu yöneten bir yazılım var onu kim ayarlayacakŞaka yapıyorsunuz herhalde. Böyle bir durumum olabileceğine ihtimal bile vermiyorum. Çok zeki olan Alman Vw mühendislerinin zekasıyla dalga geçmiş gibi olur. (Ben değil onlar öyle düşünürler) )
Çok değerli bilgi teşekkürler, yazdıklarınıza sonuna dek katılıyorum.Yetkili serviste calisan arkadasa sordum. 1.5ton ustu ve 250 tork ustu araclar islak kavrama tiguan kodiaq larin tum modellerinde islak kavrama var. 2,0 motor ve uzerindekilerin hepsi de islak . Digerlerinin hepsi kuru kavrama. Arkadaslar arabalarimizi seviyoruz gercekten kendi sinifinda surus kalitesi cok guzel ama dsg kuru kavrama hassas cok kolay bozulmaya musait bunu kabul etmemiz lazim. Begemmedigimiz peauget bile taş gibi eat tam otomatik sanziman kullanior vag grubi hala ayni musterisini madur ediyor.
Ya şuna ne dersiniz ? 1.5 Tonluk Tiguan ve diğer alt makasındaki emsallerinde belirttiğiniz gibi sorunsuz ıslak kavrama.1.5 Tonluk Yeni Passat dizelde ıslak kavrama LÂKİN 1.435 Kg.Passat 1.5 ACT TSI da kuru kavrama. 65 kg.dan kaybediyor demek ki aracı 65 kg. Ağırlığında jokey tarzı bi kullanıcı kullanması gerekecek.Yetkili serviste calisan arkadasa sordum. 1.5ton ustu ve 250 tork ustu araclar islak kavrama tiguan kodiaq larin tum modellerinde islak kavrama var. 2,0 motor ve uzerindekilerin hepsi de islak . Digerlerinin hepsi kuru kavrama. Arkadaslar arabalarimizi seviyoruz gercekten kendi sinifinda surus kalitesi cok guzel ama dsg kuru kavrama hassas cok kolay bozulmaya musait bunu kabul etmemiz lazim. Begemmedigimiz peauget bile taş gibi eat tam otomatik sanziman kullanior vag grubi hala ayni musterisini madur ediyor.
Evet 1.6 tdi dq381 gördüm şimdi@Ayhan5353 Hocam , bende sizin gibi biliyordum. İnternet de Wikipedia da okudum. 2019 /06 sonrası üretilen 1.6 TDI ler DQ381 gibi bir bilgi içeriyor.
https://de.m.wikipedia.org/wiki/VW_Passat_B8