@Ilhann bence bunu daha doğru kullanmak sizin açınızdan daha mantıklı olabilir. açmış olduğunuz konuyu uzun zamandır ben de düşünüyorum. motor-yakıt zarar fayda durumunu düşünürsek audi rs7 v8 motorunda 4 silindir kapatıyor sizinle aynı durumdayken. bence 2 silindir aktif etme durumunda geçişlerin daha seri olması için daha çok gaza basarsanız titreşimsiz geçiş için daha makul olabilir.
diğer türlü 2 silindir modu aracın gücü yettiği sürece aracı 2 silindirde gitmeye çalıştığı bir mod. haliyle siz hafif hafif gaza bastığınızda aynı düşük devirlerde olduğu gibi gücün yetip yetmeme kararsızlığından titriyor. bu ayarı sizin kullanıcı olarak tutturmanızı tavsiye ederim.
ne kadar büyük mühendislik yatsa da altında bazen bizim aracımıza uyum sağlamamız gereken durumlar elbette mevcut.
diğer türlü 2 silindir modu aracın gücü yettiği sürece aracı 2 silindirde gitmeye çalıştığı bir mod. haliyle siz hafif hafif gaza bastığınızda aynı düşük devirlerde olduğu gibi gücün yetip yetmeme kararsızlığından titriyor. bu ayarı sizin kullanıcı olarak tutturmanızı tavsiye ederim.
ne kadar büyük mühendislik yatsa da altında bazen bizim aracımıza uyum sağlamamız gereken durumlar elbette mevcut.