Golflerimizde ince düşünülmüş detaylar.


Araçlarımızda kontağı çok kısa süreli çevirip aracın çalışmasını beklemeden bırakınca kendisi çalıştırana kadar marş yapıyor.

Fazla marş yapılma riskine karşı Marş motorunun ömrünü korumak için düşünülmüş ince bir detay.

Başka araçlarda çalışana kadar kontağı çevrili bekletmemiz gerekiyor. Yabancı bir araca binince bunu hep yaşıyorum ben. Kısa marş yaptığımda çoğu araç çalışmıyor.

Aracı kaldırırken stop ettirdik diyelim, debriyaja basınca kendisi tekrar çalışıyor (manuel vites-emniyet kemeri takılı). Kontağı elle çevirmeye gerek kalmıyor. Süre çok uzamadığından arkadakilerin kornaya basmaya fırsatı olmuyor.

 


Uzun zamandır karşılaşmadığım uyarı..


Aşağıdaki video da farklı bir bakış açısı ile test etmeye çalışmak..:)
Ben aracı satın aldığımda Ankara'dan getirirken uzun yolda görmüştüm o uyarıyı. Gündüz idi uykumu da almıştım gece, ama demekki sadece uyku değil yorgunluk da insanın tepkilerini azaltabiliyormuş.
 
Ben aracı satın aldığımda Ankara'dan getirirken uzun yolda görmüştüm o uyarıyı. Gündüz idi uykumu da almıştım gece, ama demekki sadece uyku değil yorgunluk da insanın tepkilerini azaltabiliyormuş.
2,5 - 3 saatlik sürüşlerde denk geliyor bana.

Kullanıcının günlük sürüşleri ile uzun yolda , uzun yolda olduğunu da 65-200 km/h aralığındaki sürüşün uzunluğu ile kıyaslama başlıyor anladığım kadarıyla.
 
Kapılar tam kilitlenmez ise korna selamlama varken kornanın çalmaması (yine de kapıların kilitlenmesi).
 
Fasılalı sileceğin hatta diğer devrelerin hıza duyarlı olması (Midline Plus da bile).
 
-Lego gibi olmasi.sunroof haric her donanimin sonradan eklenebilmesi. (Sunroofta eklenir ama kaporta tadilati gerekli)
- guvenlik donaniminin en bos donanimda da en full donanimda da ayni olmasi.
 
20 km/s aşağısı bir viraj alırken virajın kenarlarını görebilmeniz için sis farları direksiyonu çevirdiğiniz tarafa yanar.
 
Çok yararlı ve hoş olan bir özellik ise şudur,ancak sadece Highline,R tarzı araçlarda olur.Ya da Xenon farlı araçlarda diyeyim.Araca ne kadar ağırlık binerse farlar ağırlığa göre kendini ayarlar.
 
20 km/s aşağısı bir viraj alırken virajın kenarlarını görebilmeniz için sis farları direksiyonu çevirdiğiniz tarafa yanar.
Ben bunu 50Km/s olarak ayarladım.
 
20 km/s aşağısı bir viraj alırken virajın kenarlarını görebilmeniz için sis farları direksiyonu çevirdiğiniz tarafa yanar.
Bu özelliğe ek olarak sinyal verilmiş taraf için 40km/h altına inince direksiyon düz olsa dahi viraj yardımcı lambaları(sis lambası) yanar.Geri viteste ön sis farları da yanar

 
Son düzenleme:
20 km/s aşağısı bir viraj alırken virajın kenarlarını görebilmeniz için sis farları direksiyonu çevirdiğiniz tarafa yanar.
Sis farı donanımı olan araçlarda 40 km ve altı hızlarda sdireksiyonu çevirdiğimiz yönde sis farı yanar.,

Highline araçlarda 40 km ve altı hızlarda direksiyonu çevirdiğimiz yönde “statik viraj farı” yanar.
 
Valla arkadaslar arabalarimizin kiymetini bilelim gercekten kaliteli arabalar
 


Geri
Üst Alt