Golflerimizde ince düşünülmüş detaylar.


Polen filtresini yılda 2 defa değiştiren birisi olarak ince düşünülmüş bir detayı paylaşmak isterim.

Polen filtresi kapağında bir çıkıntı Filt1.jpegvardır.Filt1.jpeg

Bu çıkıntı polen filtresini yerinden çıkartmak için kullanılır.

Filt2.jpeg

Özellikle Mann FreciousPlus polen filtresi standart ölçülerden bikaç milimetre daha fazladır ve yuvaya tam oturur. Polen filtresi kapağıyla yerinden çıkarmak işi oldukça kolaylaştırır..

 

Geri vitese takınca multimedya sesinin otomatik kısılması✌🏻Çok düşük hızda dışardan kapı kolunun açılması halinde otomatik el freni çekmesi👌🏻

 
valla kim de derse desin çok detaylı çalışılmış bir araç golf. İnsan zaman geçirdikçe ve başka arabalara bindikçe kıymetini anlıyor. golf de ne mantıklı özellikler ve tasarımlar varmış diyor. Mühendislik bu olsa gerek.

 
Daha öncede yazmıstım

İnce düşünülmemiş , formül hatası yapılmış , mühendislik kusuru bir durum varki ?

Mk7,5 da araç tavan su tahliye olukları görevini yapmıyor .

Yolda Sağanak Yağmur yağdı 5-10 dakika. Yolunuza devam ediyorsunuz.

Yagmur aniden kesildi. Güneş actı mavi gökyüzü

Yola devam ederken Camı açtığınız anda tavanda birikmis su şapır şapır kapı cam açma düğmelerinin oraya akıyor.

Mk7 de bu durum yok diye biliyorum.???

Tavana bombe verirken pi sayısını 3,14 degil 3,74 almış almanlar ?? Büyük hata !!! :rolleyes:

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Daha öncede yazmıstım

İnce düşünülmemiş , formül hatası yapılmış , mühendislik kusuru bir durum varki ?

Mk7,5 da araç tavan su tahliye olukları görevini yapmıyor .

Yolda Sağanak Yağmur yağdı 5-10 dakika. Yolunuza devam ediyorsunuz.

Yagmur aniden kesildi. Güneş actı mavi gökyüzü

Yola devam ederken Camı açtığınız anda tavanda birikmis su şapır şapır kapı cam açma düğmelerinin oraya akıyor.

Mk7 de bu durum yok diye biliyorum.???

Tavana bombe verirken pi sayısını 3,14 degil 3,74 almış almanlar ?? Büyük hata !!! :rolleyes:
Dahası da var bu durumun. Yağmur yağarken park halinde araç içindeydim, müzik eşliğinde viskimi yudumluyordum yağmuru izliyordum. Kapıyı açmamla ayak üstü boy abdesti almış oldum. Golfün su sınavı iyi değil. Sunroof açıkken ön cama su fışkırttığınızda yüzünüz serinliyor; )

 
Konu başlığı ile alakalı olarak

galiba en güzel özelliklerden biri olan, hepimizin bildiği ancak önemini başka araca geçince ve o araçta olmayınca ya da ayarlanamadığında anladığımız ,

Kol dayamanın , öne geri, yukarı aşağı ayarlanabilmesi..

Volkswagen-Golf-2013-800-41-01.jpeg

Bunun yanında bagaj kapağının ağırlık dengesi. Bazı araçlarda bagaj  açarken ve kapatırken zorlanırım.

Belki el alışkanlığı ancak Golf'ün bagajı belli bir seviyeye kadar (neredeyse parmak ucuyla hiç güce ihtiyaç duymadan) kaldırınca ya da belli bir seviyeye kadar indirince çok nazik bir şekilde açılır ve kapanır..

Bir de bagajı halen dışardan dışarıdan bastırarak kaptanlar ile karşılaşıyorum. Golf'e özel değil tabii ki.. genel olarak hatchback araçların hepsinde bagaj içinde tutamak yeri var ve buradan kapamak hem konforlu hem de bagaj kapağındaki el teması ile oluşan çizikler oluşmamış oluyor.. 

 
İç ambiyanslar(ayak altı ve kapı) kapalı ya da parlaklığı ne olursa olsun, kapı açılınca maksimum parlaklığa ulaşması gayet yerinde bir davranış. 

 
@ogzogz evet ayak altı ambiyans aydınlatma menüden off duruma alınsada (çokktan aldık zaten) 

Kapılar açılca yine de yanıyor. (Bana da bu lazım zaten)

İnce düsünce

Askerde çiftli flueroesanlardan birini  + edison ampuller icin 

TASARRUF NEDENİYLE SÖKÜLMÜŞTÜR  yazarlardı  a4 kağıtlara .

Menüden Kapattım evet ...tasarruf icin.

Efb akü olmus serviste 1550

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
golfün genel olarak, VW'nin de aynı şekilde iyi mühendislik sattığını biliyoruz. bazıları doğrudan ergonomi amaçlı. yani kullanıcı için çok olumlu şeyler.

bazı teknolojik özellikllerinse başka markaların araçlarında da olduğunu görüyoruz., logo kameranın 2012 İ30'da olması gibi mesela.

bazı özelliklerin çok daha önceleri mercedes modellerinde olduğunu biliyorum, mesela geri viteste sağ dikiz aynasının aşağı inmesi gibi. 1990 model mercedes S serisinde var diye biliyorum bu özellik.

bizim passat elektronik park freniyle bir problemimiz oldu. normal hızda 80-90 giderken yanımdaki arkadaşım el freni tuşunu yanlışlıkla çekti. (başka birşeyle ilgilenirken, parmağı el frenini tuşuna gitmiş) aracın arka tekerleri kilitlendi, sonra 2 saniye içinde geri bıraktı. nerdeyse yoldan çıkıyorduk. herhalde belli bir hızın üstünde çalışmaması gerektiğini iyi kapatmamışlar. bunu denemek çok tehlikeli olduğu için golfte denemedim. ama araba giderken çocuklarınızı kokpite yaklaştırmamanızı taviye ederim. çocuk koltuğu önemli.

 
@insect açıkçası yaşamış olduğunuz durumun yaşanılan koşullara göre artısı eksisi olabiliyor.

Hız sınırı bulunmaksızın devrede , sadece 8 km/h altında arkalar kilitleniyor. 80 -90 km hızda sadece arka kilitlenmiyor..

Daha detaylı ve görsel olarak @mehmetmert 'in konusu (videosu) vardı.. Kılavuz içerir :) (y)

On 26.10.2018 at 3:11 PM, mehmetmert yazdı:

Elimden geldiğice anlatmaya çalıştım :)

 
Son düzenleme:
Ben de bi özellik paylaşayım  aldığıman ne zman sonra bu özelliği buldum bilmiyorum .)

2014 midline aracım:

silecek kolundan radyo/teyp i kumanda edebiliyorsunuz.

Bilmeyenler için tarif edebilirim..

 
Ben de bi özellik paylaşayım  aldığıman ne zman sonra bu özelliği buldum bilmiyorum .)

2014 midline aracım:

silecek kolundan radyo/teyp i kumanda edebiliyorsunuz.

Bilmeyenler için tarif edebilirim..
Ben aldıktan 3 yıl sonra bulmuştum onu  :D

Kısa bir süre sonra da fonksiyonel tuştakımı ekledim ona gerek kalmadı

 
@Kysr038 hayırdır ınş.

Silecek kolundan medya kontrolü ilginç miş.

Nasıl oluyor kontrol? Ben ilk kez öğrenmiş olacağım.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Kysr038 hayırdır ınş.

Silecek kolundan medya kontrolü ilginç miş.

Nasıl oluyor kontrol? Ben ilk kez öğrenmiş olacağım.


Silecek kolunun ucunda yukarı aşağı 2 buton var, o butona basılı tutunca menüler arası geçiş altta OK tuşu var ona basınca seçim sağlıyor ve sadece radyo istasyonları sonraki önceki şeklinde kontrol edilebiliyor.

Hatta vcds den telefon menüsü aktif edildiğinde telefon çağrısı cevaplama reddetme yapılabiliyor.

Ancak sizin araç midline plus olmadığı için çalışmaz zaten Ahmet hocam  :D

Benim direksiyona tuştakımı takınca işlevsiz oldu çünkü bunlar.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Silecek kolunun ucunda yukarı aşağı 2 buton var, o butona basılı tutunca menüler arası geçiş altta OK tuşu var ona basınca seçim sağlıyor ve sadece radyo istasyonları sonraki önceki şeklinde kontrol edilebiliyor.

Hatta vcds den telefon menüsü aktif edildiğinde telefon çağrısı cevaplama reddetme yapılabiliyor.

Ancak sizin araç midline plus olmadığı için çalışmaz zaten Ahmet hocam  :D

Benim direksiyona tuştakımı takınca işlevsiz oldu çünkü bunlar.
Hele öyle Adaş.

Zira o dediğin tuşlar benim araçta yok.

Bende dedim nasıl farkedemedim bu zamana kadar meğer benimkinde zaten olmuyor muş. (y)

 

Geri
Üst Alt