Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Güncel alıntı fiyat teklifleri

Golf Life 1690

Troc Style 1830
Rline 1990

Tiguan Life 2188
Elegance 2630

2025 A3 Sedan Advanced 2417
2025 Q3 Adv. 2800 / Sportback Sline 3010
2024 Q4 45 e-tron 2900

408 allure 1545
3008 allure hybrid 1910
ustam 408 e bu fiyatı hangi bayi veriyor bilginiz var mı
 

Alevli yanarlı fiyakalı fransız arabalarına ilk görüste vurulup şimdilerde yandım anammmm diyenlere ? (yaglı ballı Triger hikayesi)

Fransız arabası alırken showrooma girince hiç düsünmeden aldım gectim denir ama

Gercekte Biraz düşününce fransız arabası alınmaz

Elde patlayan 1.2 puretech ler ne olur ?

Kafa kafaya bir diger düdük marka honda ile takasa girilebilir mesela.

Tek noktadan bakıp markaları komple öldürmek bence biraz acımasızca. Aynı motorları opel, jeep gibi markalar alıp kendi araçlarında da kullandılar ve hüsran oldu ancak bu markalarıda mı yok edelim. Vag grubunda da kronik sorunlu motorlar var mesela bunu ne yapalım. Belkide sorun 1.2 motorların genelindedir.

Ortada taş gibi HDI motorlar var mesela, yada atmosferik bezinli motorları uzun yıllar sorunsuz çalıştı.

Konforuna, lüksüne bir şey diyemem ancak genel olarak adamlar uzun yıllar dayanan araçlar yaptı.

Mesela Volkswagende oldukça yaygın olan paslanma, korozyon sorunları var. Bu işi nasıl yapacağız. Motordan önce bir çok Volkswagen'in alt şasi, çamurluk kenarları koyveriyor. Volkswagen araçların geneli fransız araçlarından daha erken çürümeye başlıyor.
 
Alevli yanarlı fiyakalı fransız arabalarına ilk görüste vurulup şimdilerde yandım anammmm diyenlere ? (yaglı ballı Triger hikayesi)

Fransız arabası alırken showrooma girince hiç düsünmeden aldım gectim denir ama

Gercekte Biraz düşününce fransız arabası alınmaz

Elde patlayan 1.2 puretech ler ne olur ?

Kafa kafaya bir diger düdük marka honda ile takasa girilebilir mesela.
  • Örnek olarak 408'in malzeme kalitesi oldukça düşük.
  • Motor 1.2 3 silindirli ve verimsiz. Araca küçük geliyor gitmiyor.
  • Motor kronik sorunlu. Triger yağın içinde çalışıyor. Triger ya kopuyor. Yada küçük parçalara ayrılıp motoru bozuyor.
  • Ergonomi yok. Direksiyondan aracın kadranını göremiyorsun.

Bu kadar olumsuzluk içeren bir arabayı alıyorsan sonuçlarına katlanacaksın.
Bunları bilip alanlar çevresine hava atmak isteyen tiplerdir. Bakın ben lamborghini urus'a benzeyen araca biniyorum..

Adı çıktı zaten. Sıfırını 1450 civarına vermeye başlamışlar.
2. elde kolaylıklar diliyorum.
 
Ayrıca şunuda belirteyim

Adı golftutkusu.com olan bir forumda
Diger markaların yancılıgınıda yapmak zorunlulugumuz yok gibi

Otomobil genel forumunda olsak hadi olabilirdi

Opeli bu hale kendisi getirdi . Gece yarısı Cami avlusuna bırakılmış bebek misali pejonun hayrına evlatlık alacağı bir markamıydı opel ? Tam bir kendim ettim kendim buldum hikayesi
Aynı Saab senaryosu gibi . 25 yıl önce saab volvoyu 3 ters bi düz tokatlayan markaydı . Simdi anıt mezarı bile yok saab ın

Bu isler benimde hosuma gitmiyor

VwAg + VwTr bu tip tekellesen piyasalardan kurnaazca hesaplar çıkarır. Piyasayı tek başına idare etmeye fiyatları yükseltmeye çalısır(rekabetin olmaması)

Honda ?

Civic + crv + jazz

Artık yok hükmündeler

Bir zamanlar "honda" vardı ...

Son olarak vw ?

dsg korkusu / vites kolu arızaları/ golf 8 media abuklukları /iyi niyet haraç sistemi /periyodik bakıma yetkili servis mecburiyetleri

Yazan yazıyor zaten .

Ben de olmayan bu arızalar icin yorum yapamam zaten . okuyup geciyorum. İlgilenenleri golf almayı düsünleri baglayan bir durum.

Ben 7 yıl 1 ay 105 bin km dir sıfır arıza sıfır hata ile yola devam ediyorum.

(Tdi manuel golf 7,5)
 
  • Örnek olarak 408'in malzeme kalitesi oldukça düşük.
  • Motor 1.2 3 silindirli ve verimsiz. Araca küçük geliyor gitmiyor.
  • Motor kronik sorunlu. Triger yağın içinde çalışıyor. Triger ya kopuyor. Yada küçük parçalara ayrılıp motoru bozuyor.
  • Ergonomi yok. Direksiyondan aracın kadranını göremiyorsun.

Bu kadar olumsuzluk içeren bir arabayı alıyorsan sonuçlarına katlanacaksın.
Bunları bilip alanlar çevresine hava atmak isteyen tiplerdir. Bakın ben lamborghini urus'a benzeyen araca biniyorum..

Adı çıktı zaten. Sıfırını 1450 civarına vermeye başlamışlar.
2. elde kolaylıklar diliyorum.

408 özelinde konuşursak bu araç ne üretildiği ülkede nede diğer Avrupa ülkelerinde hiç talep görmedi. Belki Türkiye de Avrupa toplamından daha çok vardır. :D
 
408 fiyatına göre o kadar da kötü bir araç değil bence motorun kroniğini bilip ona göre bakımı yapılır binilir, EAT8 şanzıman da var. Araç arkası klostrofobik 2 kişi oturabilir ama yine de binilmeyecek bir araç değil..
Allure paketini kullandım golf ile kıyaslanmayacak bir sürüş dinamiği farklılığı söz konusu, o kadar yavaş da gelmedi bana İstanbul içi gayet yeterli. O fiyata golf 1.5tsi 116 hp life golf bile alınamıyor o yüzden alınır.
Tasarıma gelecek olursak golfü 5 e filan katlayacaktır yolda dikkat çeken bir araç.
 
3 tane allure 408 alırsan 1420 ye bırakıyolarmış. Sürü psikolojisyle gaza getirme taktikleri.

Aksam kapanışa doğru semt pazarında 3 kilosu xxx lira promosyonuna giren ezik domates gibi.

Yavvvv kardesim bu triger hikayesi olmasa idi bu aracı 1720 den aşağı vermezdiniz? Tiguan life 2200 iken 1720 ye bu şekil şemal fiyaka forsss alev ateş ne güzel dimi.
 
408 fiyatına göre o kadar da kötü bir araç değil bence motorun kroniğini bilip ona göre bakımı yapılır binilir, EAT8 şanzıman da var. Araç arkası klostrofobik 2 kişi oturabilir ama yine de binilmeyecek bir araç değil..
Allure paketini kullandım golf ile kıyaslanmayacak bir sürüş dinamiği farklılığı söz konusu, o kadar yavaş da gelmedi bana İstanbul içi gayet yeterli. O fiyata golf 1.5tsi 116 hp life golf bile alınamıyor o yüzden alınır.
Tasarıma gelecek olursak golfü 5 e filan katlayacaktır yolda dikkat çeken bir araç.
Opel Erdemir'den dün alınmış fiyat; triger değişimi toplam 50.500 ₺. Araç 23 bin km'de yağ basınç uyarısı verdi. Arkadaşım kara kara düşünüyor ne yapacağını
 
Ben aracimi sekil semal uzerine almiyorum ki.Saglamlik guven bakım maliyetleri bunlar huzuru getirir.Huzur olmadiktan sonra 408 mis oymus buymis gerek tok.Pejo Citroen bunlar her ne olursa olsun sikintili araclar ben almam alana saygim sonsuz.Ama trigeri ama bir yeri her donem sorunlu olmustur.Beyaz esya alirken sans isi diyoruz bazen arabada mi oyle olmali…10 yil Grande puntoya bindim tik demedi 2018 den beride Golfe biniyorum hic basim agrimadi.Fiat bile on basar der susarim.Bikere yagin icinde kayis mi olur o yag bilmem kac dereceye isiniyor bunun yazi var kisi var bayiri var inisi var var da var…Bide 50 bin para istenmis sanirim yazık gerçekten…
 
1.5 dci mtora zf şanzuman takılsa Türkiyenün tüm dertleri bitecek aslında 🤩

Fransızlar DCİ ları
İtalyanlar Multijetleri

Alın teriyle azmederek kendileri mi icat etti ?

Böyle bişey yok tabi

Dci motorun akıl fikir beyin projesi japon ortağı Nissan tarafından

safkan fiat motoru zannedilen Multijetin patent orjini GM (general motors / amerikaya aittir aslen cdti lardan devşirmedir )


İtalyanlar + Fransızlar bunlar bizim tamamen YERLİ VE MİLLİ motorlarımız derlerse de inanmayınız.
 


Geri
Üst