iyi o zaman madem öyle biz de şımaralım [emoji4]aracı çalıştırınca autohold ışığı yanmıyor, kendim basıyorum devreye girsin diye, bunu standart hep devrede bırakabiliyor muyuz peki?
Bende hep acik. Calistigi zamanda ahep acik kaliyor.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Bizim MK7 lerdeki DSG viskoz mu kuru kavrama mi arkadaslar bilgisi olan var mi? Viskoz lar daha uzun omurlu diye duymustum, tek bilgim bu. Forumumuz bilgi deryasi fakat buradan hemen biri soyler diye umut ettim :)  

 
iyi o zaman madem öyle biz de şımaralım :)

aracı çalıştırınca autohold ışığı yanmıyor, kendim basıyorum devreye girsin diye, bunu standart hep devrede bırakabiliyor muyuz peki?
Araçtan inerken ışık yanık(devredeyken) halde kemerinizi çıkardınız, kontağı kapatıp inip gittiniz.

Bir daha ki gelmeniz de kontağı açtınız, kemerinizi taktığınız anda turuncu ışık yanar, yani devreye girer. :)

 
Hocalarım bazen anahtar vitesin P konumunda olmasına rağmen çıkmıyor neden acaba? Araç Skoda Yeti 1.2 DSG 2013 model. 

 
@EMRAH ATTS merhaba hocam benim merak ettiğim bir konu var DSG konusunda cahilliğime verin 1.2 TSI Com. DSG aracımı 28 haziran 2016 da aldım.  DSG ilgili yazılanları okudukça araçtan zevk almaktan çok korkarak kullanıyorum. Okuduğum ve anladığım kadar ile daha önceki ilk nesil dsg ler kuru daha sonraki nesiller yağlı olarak üretilmiş (tam tersi de olabilir) daha önceki hata ve arazılar bu nesil de de devam ediyor mu yoksa sorun tamamen çözüldü mü? Ben aracımı korkmadan zevk alarak kullanmak istiyorum genel olarak nelere dikkat etmeliyim.

İlginiz için teşekkürler.

 
@EMRAH ATTS merhaba hocam benim merak ettiğim bir konu var DSG konusunda cahilliğime verin 1.2 TSI Com. DSG aracımı 28 haziran 2016 da aldım.  DSG ilgili yazılanları okudukça araçtan zevk almaktan çok korkarak kullanıyorum. Okuduğum ve anladığım kadar ile daha önceki ilk nesil dsg ler kuru daha sonraki nesiller yağlı olarak üretilmiş (tam tersi de olabilir) daha önceki hata ve arazılar bu nesil de de devam ediyor mu yoksa sorun tamamen çözüldü mü? Ben aracımı korkmadan zevk alarak kullanmak istiyorum genel olarak nelere dikkat etmeliyim.

İlginiz için teşekkürler.
İlk mesajda yazanlara zevkinizi kısmadan uyun yeter. Baktınız zevkinizden çalıyor uymayın. ;)  Şimdiye kadar mağdur olan sayısı 1 elin parmak sayısından az ;)

 
@Erdem değerli hocam kurallara uymanız yeterli olacaktır @yusufhocamında dediği gibi dsg 7 olanlar hepsı kuru kavramalı sadece iyilestırmeler var 

mobilden gönderildi

 
@yusuf @EMRAH ATTS hocam ilginiz için teşekkürler umarım bundan sonra daha rahat ve zevk alarak kullanabilirim aracı.

 
şimdi çoğu kişinin merak ettiği bir konu neden aracı çalıştırırken frene basmamızı istiyor bu olay b7 passatlarla birlikte gelen anahtarsız giriş ve çalıştırmaya dayanıyo anahtarsız giriş çalıştırması olan b7 passatlarda başladı bu uygulama bizde de vardı frene basmadan tuşa basınca sadece kontak açılırdı frene basıp start stop tuşuna basarsan çalışırdı bu otomatik araçlarda böyleydi manueldede debriyaja basman gerekiyodu sonrasında vw bunu tüm araçlarına koymaya başladı güvenlik amaçlı yapılan bişey  diğer bir konu vites mandalı d den p ye mandala basarak atabilirsiniz her hangi bir sıkıntı yarattığını ben hiç görmedim eskiden s e almak içinde mandala basmak gerekiyodu şimdi hafifçe geriye çekiyosun vitesi d konumundayken s ten d ye geçirmek içinde yine hafifçe geriye çekiyosun ve start stop olayıda ilk b7 passatla geldi hatta o dönem çoğu kişi arabanın durduktan sonra stop ettiğine inanmıyolardı ta ki görene kadar hepinize iyi akşamlar

 
Selamlar,

Kırımızı ışıklarda beklerken aracı N veya P konumunda bekletiyorum. Bunu neden yaptığımı bilmiyorum; ama böylesi daha doğru gibi geliyor.

Sizce gereksiz bir harekette mi bulunuyorum?

 
Selamlar,

Kırımızı ışıklarda beklerken aracı N veya P konumunda bekletiyorum. Bunu neden yaptığımı bilmiyorum; ama böylesi daha doğru gibi geliyor.

Sizce gereksiz bir harekette mi bulunuyorum?
Çok net bilgi :)  kesinlikle gereksiz bir hareket...

Yapmanız gereken tek şey, frene sıkı şekilde basmak. Eğer beklerken rölanti devriniz 0,8-0,9 civarında ise zaten kavrama ayrılmış ve aşınma/ısınma söz konusu değil demektir... Ama parmak ucuyla yalandan yere frene basıp rölanti devrini 1-1,2 bandında tutarsanız kavrama ayrılmaz ve ısınıp, aşınır. Bundan kaçınmanız yeterli olacaktır.

 
Merhaba arkadaşlar, 

Öncelikle böyle bir konu açtığı için ustamıza teşekkür teşekkür ediyorum. 

Benim de bir sorum olacaktı :  geçen gün aracımı yokuş aşağı park ettim. Çalıştırıp d konumuna almak istedim, ancak geçiş biraz zor oldu. Yokuş aşağı yaşadığım bu sorun normal mi sizce? 

 
Merhaba arkadaşlar, 

Öncelikle böyle bir konu açtığı için ustamıza teşekkür teşekkür ediyorum. 

Benim de bir sorum olacaktı :  geçen gün aracımı yokuş aşağı park ettim. Çalıştırıp d konumuna almak istedim, ancak geçiş biraz zor oldu. Yokuş aşağı yaşadığım bu sorun normal mi sizce? 
Merhaba özellikle eğimli yolda park ederken frene basın n konumuna alın el frenini çekin sonra ayağınızı frenden çekin. Buradaki amaç aracın yükünü şanzımana değil el frenine bindirmek. Yük el frenine bindikten sonra ayağınızla tekrar frene basıp p konumuna alın aracı stop edip araçtan çıkın. Böylelikle hareket ederken ses gelmeyecek şanzımanınızın ömrünü kısaltmayacaksınız.

 

Merhaba özellikle eğimli yolda park ederken frene basın n konumuna alın el frenini çekin sonra ayağınızı frenden çekin. Buradaki amaç aracın yükünü şanzımana değil el frenine bindirmek. Yük el frenine bindikten sonra ayağınızla tekrar frene basıp p konumuna alın aracı stop edip araçtan çıkın. Böylelikle hareket ederken ses gelmeyecek şanzımanınızın ömrünü kısaltmayacaksınız.
Ben devamlı böyle yapıyorum. Alışkanlık oldu. Doğrusu buydu değil mi?
 

Geri
Üst Alt