Her ne kadar DSG konusunda sizlerin tecrübeleri kadar bir birikime sahip değil isem de 5 yıl konvansiyonel otomatik şanzıman kullanmış biri olarak bir kaç cümle sarf etmek isterim.
Öncelikle daha evvel bahsetmiştim yaklaşık 4.5 yıl 100.000 km bir OV Renault Laguna 2.0 Turbo geçmişim var. Elektrikli park freni zaten benim adıma yeni bir özellik olmadığından o noktada hiç zorlanmadığımı, D konumunda hiç bir sıkıntı yaşamadığımı ifade edebilirim. Ancak sıkışık trafik noktasında özellikle manuel kullanın denildiği için bugün birkaç deneme yaptım ancak pek istediğim gibi olmuyor sonuç bunu geliştirmek için pratik yapmak dışında neler yapılabilir bilmiyorum ki özellikle konvansiyonel OV şanzımanlarda sürekli dur kalk hiç bir sorun teşkil etmezken açıkçası DSG açısından kavramaya hasar verecek şeyler yapıyormuş duşuncesi rahatsız ediyor biraz. Bu konuda yazdıklarınızı okumak güzel ve büyük zevk alıyorum. Tekrar tüm yazanlara teşekkür ederim.
Öncelikle daha evvel bahsetmiştim yaklaşık 4.5 yıl 100.000 km bir OV Renault Laguna 2.0 Turbo geçmişim var. Elektrikli park freni zaten benim adıma yeni bir özellik olmadığından o noktada hiç zorlanmadığımı, D konumunda hiç bir sıkıntı yaşamadığımı ifade edebilirim. Ancak sıkışık trafik noktasında özellikle manuel kullanın denildiği için bugün birkaç deneme yaptım ancak pek istediğim gibi olmuyor sonuç bunu geliştirmek için pratik yapmak dışında neler yapılabilir bilmiyorum ki özellikle konvansiyonel OV şanzımanlarda sürekli dur kalk hiç bir sorun teşkil etmezken açıkçası DSG açısından kavramaya hasar verecek şeyler yapıyormuş duşuncesi rahatsız ediyor biraz. Bu konuda yazdıklarınızı okumak güzel ve büyük zevk alıyorum. Tekrar tüm yazanlara teşekkür ederim.