Sağolun hocam çok iyi aydınlattınız, sıfır almak en mantıklısı olacak, o zaman alacağım lastiği arkaya takmak mı doğru olur sizce.Lastiğin (omuz ve yanak bölgesinden) giren çivi/vida gibi cisimler yüzünden tamir edilmemesi gerekir, Lastik üreticileri bu bölgelerden hasar alan lastiğin tamir kesinlikle edilmemesi özellikle belirtmektedir.
Fitil ile tamir zaten lastik nereden hasar alırsa alsın asla tavsiye edilen bir tamir yöntemi değildir,
Lastikler henüz 10 bin km’de olduğu için tutuş farkı olmayacaktır, 10 bin km’deki lastik ile sıfır lastiğin diş derinliğini ölçmeye kalksanız hemen hemen aynıdır, bu sebebten 1 adet yeni lastik almanızda bir sakınca yoktur,
2. el çıkma lastik alsanız bile, aldığınız o lastiğin diş derinliği sizin mevcut lastiklerinizden daha aşınmış olacağını da hesaba katınız,
Özetle yeni alacağınız 1 adet lastik ile diğer 3 lastiğiniz aşınma durumu birbirine yakın değerde olacakken, Esas düşündüğünüzün aksine çıkma alacağınız 2. el lastik ile diğer 3 lastiğiniz aşınma durumu birbirine yakın değerde olmayacaktır,
Kimse henüz 10 bin km’de söktüğü lastiği —> lastikçiye vermez,
Lastiğin tamir edilmesi ve edilmemesi gereken bölgeleri:
Ekli dosyayı görüntüle 80763
Bir de aynı marka aynı desen olması şart mı ? yoksa farklı marka aynı desende sorun yaşar mıyım