- Katılım
- 23 Eyl 2019
- Mesajlar
- 1,122
- Tepkime puanı
- 1,369
- Konum
- Gaziantep
- İsim
- Yunus
- Araç
- 1.4 TSI 150 HP
Bu kasanın lansmana özel renk seçeneği yok mu?
Sanırım avrupa için o motoru çıkartmış o motor karbon salınımı biraz az olmalı ve düşük vergili sisteme giriyor. Çünkü almanyada lising çok yapıyorlar golf araçları 2 yıl sıfır araç çekiyon ayda 200€ ödüyorsun 2 yıl sonra aracı geri veriyorsun bazı şirketler 100-200 tane araç alıyor öyle şekilde vergiyi düşünüyorlar1.5 116ps biraz saçma olmuş ülkemiz için vergi avantajı kayboluyor 1.0 daha mantıklıydı aynı verilere sahipler en azından tek tip motorla 1.5 148ps gelmeliydi
Bende gördüm de opsiyon da bile mi yok?İnstagramda mehmetmert paylaşmış...
Üzücü bir durum artık golf de ikinci mercek kaldırılmış...
Ekli dosyayı görüntüle 76819
Bende gördüm de opsiyon da bile mi yok?
Bunu be taa şubat ayında söyledim. İşte kanıt:İnstagramda mehmetmert paylaşmış...
Üzücü bir durum artık golf de ikinci mercek kaldırılmış...
Ekli dosyayı görüntüle 76819
Altyapı olarak aynı altyapıyı kullanıyorlar. Ama turboları farklı, basınç değerleri, AFR değerleri mutlaka farklıdır. Mekanik olarak daha zayıf bir motor, ECU ünite farkı yok. Ve e yani hybrid ibaresi yok, umarım 4 silindirdir. Aynı 1.6TDI ve 2.0TDI'ın aynı altyapıda olması, parçaların aynı ama güç çıkış, hacim değerlerinin farklı olması gibi. 1.0 eTSI çok acayip bayık bir motordu, evet ekonomik ve pratik bir motor ancak forumda daha önce D eco S normal mod, çok boğuluyor gibi yorumlar görmüştüm. VW kendine yeni yeni geliyor, hacimli motorlar, motorlara göre uygun güçler, her zaman yaptıkları gibi, 1.0 fındık motorun sıkıp suyunu çıkarıyorlardı bir ara.1.5 etsi 116 beygirlik motor neyin nesi acaba? Bilgi sahibi olan varmı bizi aydınlatacak. Sanki 1.0 etsi’ın yerini bu almış, enterasan.
Bu fiyatlar bu arabalar için fazla geliyor bana. Elle tutulur bir Golf'ün başlangıç fiyatı 2.167.000. Cupra serisi çok daha mantıklı gelmeye başladı bana. Dolu bir Formentor 2.180.000 civarı ki anlaşılırsa fiyatta biraz daha aşağı inilebilir. Tabi modeli bilmiyorum ancak yeni geldi dediler muhtemelen 23 sonu 24tür. VAG grubunun tek kalesi Audi kaldı, umarım onu da batırmazlar. Acaba GTI, R hangi fiyatlarla giriş yapacak, R için 5 diyorum ben , 8.5 R ve GTI harici hiçbir Golf'ten hayır gelmez artık.Yeni Makyajlı Golf 8.5’un ülkemizde fiyat listesi açıklanmış, ayrıca internet sitesinde katalog ve araç oluşturucu da modeller mevcut.
https://binekarac.vw.com.tr/tr/modeller-fiyatlar/arac-modelleri/yeni-golf.html
Ekli dosyayı görüntüle 76792
Bunu be taa şubat ayında söyledim. İşte kanıt:
https://www.golftutkusu.com/topic/21730-2024-makyajli-golf-mk8-tanitildi/page/4#post-387575
İsteseniz bile çift mercekli alamıyorsunuz. Golf R da buna dahil. Gitgide kaliteyi düşürüyorlar. Ama fiyatlar artıyor.
- Kaput amörtisörünü kaldırdılar
- Torpido eskiden halı kaplıydı. Şimdi tamtakır
- Tuşlar eskiden fizikseldi. Şimdi klima kontrolleri bile multimedia içinde sanırım. Tuş maliyetine girmeyelim yazılımla hallederiz demişler sanırım. Kaza riski umurlarında değil.
- Eskiden multimedia konsola gömülü olurdu. Şimdi uğraşmamak için konsolun üstüne yapıştırıvermişler. Bunlar hep maliyetten kaçma.
Birisi 2017’de makyajlı golf 7’nin Avrupadaki satış fiyatına ve şimdiki satış fiyatını bulup eklerse sevinirim. Kesin ciddi fark bile vardır.