12v Akü Zayıf. Sürüş işletiminde şarj edin.


Serviste değiştirmedim. Dışarıda varta marka taktım . Araç üstünde 59 ah vardı.70 ah taktım. Akü iade ile 4500 .
 

Serviste değiştirmedim. Dışarıda varta marka taktım . Araç üstünde 59 ah vardı.70 ah taktım. Akü iade ile 4500 .
 
1000 tl olduguna emin misiniz grupta biri ekoya 6k, normaline 9k demişti galiba. eğer 1k fark varsa direkt taktırın
9 bin lira fiyatı olan AGM aküdür, (68 Ah AGM),

Benzinlilerde EFB tip kullanıldığı için fiyatı uygundur.
 
Serviste değiştirmedim. Dışarıda varta marka taktım . Araç üstünde 59 ah vardı.70 ah taktım. Akü iade ile 4500 .
59 Ah yerine yüksek amperli 70 Ah taktırmanız, kodlama yaptırmadığınız sürece bir amlamı olmayacaktır, ayrıca aracın alternatörü (şarj dinamosu) aradaki 11 Ah ‘lık farkı alternatörün bunu besleyebilecek kadar kapasitesi yeterli mi, öğrenmek gerekir, aksi durumda ciddi pahalı olan alternatör gereksiz yere yıpranacaktır.
 
Bilemedim hocam, kodlamaya gerek yok diyen de çok, kodlama şart diyende.
Aracınızın ECU ‘su (elektronik kontrol ünitesinde) şuan için 59Ah akü tanımlıdır, şarj döngüsü de ona göre ayarlar, kodlama yapılması 5dk.lık iş ancak bundan daha önemlisi aracınızın alternatörü yüksek Ah ‘lı aküyü besleyebilecek kadar yeterli mi öğrenmeniz gerekir, aksi taktirde orta vadede ciddi pahalı alternatör arızaları ile karşılabilirsiniz.
 
Kodlama yapmamanız size birşey kazandırmaz/kaybettirmez, sistemin çalışmasına önemli etken değildir. Start stop sistemi sadece akü referans değeri istiyor, girmezseniz devreye girmeyecek diye bir durumda yok, akünün dolduğunu yine anlıyor ve yük durumunu düşürüp arttırıyor alternatör. Yüzbinlerce orjinal akü olmayan sanayide takılmış akülü araç var sizce kaçı akünün kodlamasını yaptı. Bariz 49ah araca 61ah takmadıysanız işi zorlamaya gerek yok
 

Geri
Üst Alt