Cupra Leon mu Golf 8.5 Life mı?( golf alindi)


maddi acidan ayni hocam ikiside 1800. leonu ikinci elde sorun yasarmiyim acaba
İkinci el pazarında Cupra daha yeni yalnız Seat leondan da bir alışkanlık var leona karşı. Tabi halen seat leon da var bir yandan. O konuda bir şey diyemiyorum.🙂 sizin 1.0 golf hangi paketti
 

İkinci el pazarında Cupra daha yeni yalnız Seat leondan da bir alışkanlık var leona karşı. Tabi halen seat leon da var bir yandan. O konuda bir şey diyemiyorum.🙂 sizin 1.0 golf hangi paketti
life paket hocam
 
Belki ben imp. dan life geçtiğim için bu kadar farklı hissettim bilmiyorum, size bu kadar iyi hissettirmeyebilir. Hocam bütçeyi zorlayın biraz 150ps 2024 style paket alın arkanıza bakmayın
 
Belki ben imp. dan life geçtiğim için bu kadar farklı hissettim bilmiyorum, size bu kadar iyi hissettirmeyebilir. Hocam bütçeyi zorlayın biraz 150ps 2024 style paket alın arkanıza bakmayın
Golf R line olmayacaksa kesinlikle cupra alınır. Cupra karşısına değil Life style paket bile koymam. Tek rakibi R line
 
Belki ben imp. dan life geçtiğim için bu kadar farklı hissettim bilmiyorum, size bu kadar iyi hissettirmeyebilir. Hocam bütçeyi zorlayın biraz 150ps 2024 style paket alın arkanıza bakmayın
hocam 150 beygiri 2 milyonu geciyo. degmez diye dusunuyorum ufak tefek farklar var. koltugun suet olmasi cokta umrumda degil acikcasi. o butceye cikinca a3 mantikli oluyo
 
hocam 150 beygiri 2 milyonu geciyo. degmez diye dusunuyorum ufak tefek farklar var. koltugun suet olmasi cokta umrumda degil acikcasi. o butceye cikinca a3 mantikli oluyo
Bu işin sınırı yok hocam yüzü veren ikiyüzü de verir misali😀 Siz canınız hangisini istiyorsa onu tercih edin gönlünüze göre. Güç istiyorsanız Cupra Leon, benim için Golf bir tutkudur bu tutkuyu bırakmak istemiyorum derseniz Golf alın 😀 Bütçe varsa tabiki de A3 daha mantıklı.
 
Bu Cupra nin Golf 8.5 Life a göre üstün olduğu neler var hocam ?
Onlara göre karar vermeye çalışırdım, bir de tabi test sürüşü. Aynı gün içinde her ikisi için de test sürüşü talep ederdim. Aynı şartlarda ikisini de deneyimleyip ona göre karar vermek isterdim.
 
Yıll
arkdaslar merhaba iki arac arasinda kaldim 1800 bandinda ikiside
cupra 150 beygir sunruflu. golf life sunruflu 116 beygir. hangisini almaliyim sizce. eski aracim 1.0 golf 8 di
arkdaslar merhaba iki arac arasinda kaldim 1800 bandinda ikiside
cupra 150 beygir sunruflu. golf life sunruflu 116 beygir. hangisini almaliyim sizce. eski aracim 1.0 golf 8 di

arkdaslar merhaba iki arac arasinda kaldim 1800 bandinda ikiside
cupra 150 beygir sunruflu. golf life sunruflu 116 beygir. hangisini almaliyim sizce. eski aracim 1.0 golf 8 di
Yıllardır golf 7, 7.5 kullanmış biri olarak cupra leon 2024 bir önceki kasa aldım. Fanatiklik yapmıyorum ama araba görsel olarak daha yakısıklı, daha güçlü ve premium hissi donanımı çok daha yüksek. Virajda ise çok kabiliyetli, arkasının torsiyon olusunu da eski torsiyonlar kadar hissettirmiyor. İstanbul şehir içi full depo 700 km yol yapıyor, golf r line dan bile içi daha büyük daha görsel olarak güzel. Lastikler 18 olduğu için biraz sert.
 
arkdaslar merhaba iki arac arasinda kaldim 1800 bandinda ikiside
cupra 150 beygir sunruflu. golf life sunruflu 116 beygir. hangisini almaliyim sizce. eski aracim 1.0 golf 8 di
cupra çin malı arabalara benziyor ben golfü tercih ederdim gerçi yeni arabaların çoğu bana itici geliyor özellikle iç tasarımları... berbat
 
Golf 8.5 Life tercih ederdim. Cupranın bana göre tek avantajı 150 hp ve 18 jant olması ki geriye kalanlar dezavantaj.

Yenilenen kasa ile Cupra tasarımsal olarak geriye gitti. Herkes bir önceki tasarımdan memnun ve güncel tasarımı hoş bulmuyor. Eskiden elektrikli yekpare tasarım koltuklar var iken şuan bu koltuklar yok. İç tasarımda önceki nesile göre pek bir değişiklik yok. Eğer Cupra alınacaksa bence bir önceki nesil alınabilir. Hatta yeni kasa yerine ikinci el Matrix far, İleri sürüş pakedi ve Beats Audio bulunan pakedi alınabilir bu paralara.

Eğer illa Sıfır alıncaksa yukarıdaki sebeplerden ötürü life +cam tavan olmasından dolayı Golf tercih ederdim. Golf 8 den 8.5 ile ileriye giderken; Cupra, eski kasaya göre geriye gitti. Tasarım illaki görecelidir fakat oranlanırsa eski kasanın sert duruşu önde yok maalesef.

Sözün özü; öncelik ikinci el full opsiyonlu makyajsız kasa cupra, sıfır şartı var ise cam tavanlı golf 8.5 life.
 
Güzel karşılaştırma oluyor. Beygir, konfor, kalite, tasarım, tutku yarışıyor.
 
Golf 8.5 Life tercih ederdim. Cupranın bana göre tek avantajı 150 hp ve 18 jant olması ki geriye kalanlar dezavantaj.

Yenilenen kasa ile Cupra tasarımsal olarak geriye gitti. Herkes bir önceki tasarımdan memnun ve güncel tasarımı hoş bulmuyor. Eskiden elektrikli yekpare tasarım koltuklar var iken şuan bu koltuklar yok. İç tasarımda önceki nesile göre pek bir değişiklik yok. Eğer Cupra alınacaksa bence bir önceki nesil alınabilir. Hatta yeni kasa yerine ikinci el Matrix far, İleri sürüş pakedi ve Beats Audio bulunan pakedi alınabilir bu paralara.

Eğer illa Sıfır alıncaksa yukarıdaki sebeplerden ötürü life +cam tavan olmasından dolayı Golf tercih ederdim. Golf 8 den 8.5 ile ileriye giderken; Cupra, eski kasaya göre geriye gitti. Tasarım illaki görecelidir fakat oranlanırsa eski kasanın sert duruşu önde yok maalesef.

Sözün özü; öncelik ikinci el full opsiyonlu makyajsız kasa cupra, sıfır şartı var ise cam tavanlı golf 8.5 life.
Cupra yeni kasasında vz donanımda yekpare koltuklar var
 


Geri
Üst Alt