Cupra Leon mu Golf 8.5 Life mı?( golf alindi)


Hocam Volkwagenin her donem ozen gostererek ürettiği Golf ü tekrar öneriyorum.Eskiden sifir Jettam vardi oda Volkwagen sattil Golf e gectim.İkisi arasinda daglar kadar fark var direksiyon kutusu bam baska yol tutus suspansiyon kalitesi cok daha iyi koltuklar dosemeler abs moturu fren kaliperleri bile daha kaliteli.Mesela bakin arka fren diskleri bile Golfun daha genistir.Bunlar gozle gorulenler…
 

Konunun amacı da bu ya işte..
Kullanan ya da bugün almak isteyen hangisini alır. Tecrübe ve yaşanan sorun memnuniyet vs.vs.
Anket gibi düşünün.
Ne demişler, her seçiş bir vazgeçiş.
Eleştiriye gerek yok gibi..
Konunun seçimler sonucunda cahil yapması gibi bir durumla ya da sonuçla alakası yok.
Peki İkisinin fiyatı 1.8m olarak düşünürsek diğer donanimlari katmadan. Life paket ve baz cuprayi kiyaslamam sonucun da. Oyumu Travel asist, acc, koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma ve yalıtım dan yana kullanıyorum. Golf 8.5 diyorum. 215 son hızı da gördüm. Leon baz paketin tamamen gereksiz bir paket olduğunu düşünüyorum. Leon vz line dan baslar.
 
Peki İkisinin fiyatı 1.8m olarak düşünürsek diğer donanimlari katmadan. Life paket ve baz cuprayi kiyaslamam sonucun da. Oyumu Travel asist, acc, koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma ve yalıtım dan yana kullanıyorum. Golf 8.5 diyorum. 215 son hızı da gördüm. Leon baz paketin tamamen gereksiz bir paket olduğunu düşünüyorum. Leon vz line dan baslar.
Leon olursa Vz Line olmalı. Leon Vz line çok dolu bir araç süspansiyon sertliği bile ayarlanabiliyor bu bile leon sert eleştirilerine güzel bir donanım. ACC, spor koltukları hafızalı koltukları matriks farları cabası…
 
Peki İkisinin fiyatı 1.8m olarak düşünürsek diğer donanimlari katmadan. Life paket ve baz cuprayi kiyaslamam sonucun da. Oyumu Travel asist, acc, koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma ve yalıtım dan yana kullanıyorum. Golf 8.5 diyorum. 215 son hızı da gördüm. Leon baz paketin tamamen gereksiz bir paket olduğunu düşünüyorum. Leon vz line dan baslar.
Daha önceleri olmasa da olur çok önemli değil dediğim travel asist, acc, koltuk ve direksiyon ısıtma donanımlarına sahip olunca bunların ne güzel nimetler olduğunu anladım. Sakin sakin araba aksın dediğimde travel asisti açıp arkama yaslanıp bir el direksiyonda tabi bırakıyorum arabayı kendi her şeyi ayarlıyor😃 soğuklar başladı bu ara koltuk ve direksiyon ısıtma sayesinde keyifli ve sıcak yolculuk gibisi yokmuş😄 Bunlarla yeni tanışan birisi olarak hala tanışmayan varsa şiddetle tavsiye ediyorum. Life donanımda bu özelliklerin olması mutlu edici.
 
Leon a hep vz line tavsiyesi gelmiş :) life ile ikisi arasında sanırım 500 bin oynar.
 
Yeni leon ve golf 8.5 benzer çocukluk sorunlarına sahipler. Bütçe yetiyorsa benim tercihim golf 1.5 150 style olurdu.
 
Kısaca herkesin ihtiyacı kendine ben travel assist acc koltuk ısıtma direksiyon ısıtma, konforu seçtim. Bu beni cahil yapmaz. Cupra leon da sportif harika görünün müthiş bir araba onu Alanı da cahil yapmaz. Kimin neye ihtiyacı varsa onu alsın. Saygılar 🫡
hocam 2 silindire dustugunde motorun titresim olayi nedir tam olarak
 
Peki İkisinin fiyatı 1.8m olarak düşünürsek diğer donanimlari katmadan. Life paket ve baz cuprayi kiyaslamam sonucun da. Oyumu Travel asist, acc, koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma ve yalıtım dan yana kullanıyorum. Golf 8.5 diyorum. 215 son hızı da gördüm. Leon baz paketin tamamen gereksiz bir paket olduğunu düşünüyorum. Leon vz line dan baslar.
hocam travel asist acc baz cupradada var
 
Golf’mü Formentor’mü deseniz direk Formentor derdim ama işin içinde Golf ve leon var. Herkeste eskiden kalma Seat zamanından kalma leon algısı var. Marka Cupra olunca kalite de ve lükslükte artış oldu ancak makyajsız kasa cupra leon şuanki cupra leona göre daha plastik aksam olarak daha kalitesiz gibi geliyor bana, özellikle orta konsol vites konsolu çok plastik duruyor yeni makyajlıda düzletmişler oraları, ayrıca makyajlı cupra leon’da vz line donanım ise DCC sistemi var süspansiyon sertliği ayarlanabiliyor! Cupra Leon mu golf life mi düşüncesinde ise bende golf daha ağır basıyor. Ancak tercihe göre değişebilir bir durum, golf style olsaydı direk golf derdim. Cupra leon vz line ise direk cupra leon derdim. Standart bir cupra leon ile golf 8.5 life konusunda golf ağır basar.
hocam standart cuprada neredeyse golf style paket donanimi mevcut. alcantare koltuklar, 13 inc multimedya, 150 beygir motor , bu sekilde bi style almaya kalkinca direk 300 bin oynuyo.
 
Daha önceleri olmasa da olur çok önemli değil dediğim travel asist, acc, koltuk ve direksiyon ısıtma donanımlarına sahip olunca bunların ne güzel nimetler olduğunu anladım. Sakin sakin araba aksın dediğimde travel asisti açıp arkama yaslanıp bir el direksiyonda tabi bırakıyorum arabayı kendi her şeyi ayarlıyor😃 soğuklar başladı bu ara koltuk ve direksiyon ısıtma sayesinde keyifli ve sıcak yolculuk gibisi yokmuş😄 Bunlarla yeni tanışan birisi olarak hala tanışmayan varsa şiddetle tavsiye ediyorum. Life donanımda bu özelliklerin olması mutlu edici.
peki hep sunu duyuyorum; araca binince direk travel asisti kapatiyorum diyenler cok. kullanissiz oldugu icin
 
Her iki araç için de biraz beklemenizi öneririm, çok fazla hata görüyoruz son zamanlarda biraz zaman geçsin kronikleri, kullanıma bağlı hataları vs. belli olur.

Hangisi konusuna geleceksek Cupra tasarım, performans açısından Golf'ten önde. 1.5TSI 150 ea211 evo2 motor VAG grubunun ustalaştığı her türlü teknolojiyle donattığı nadir motorlardandır. 1.5TSI 116 aynı aileden de olsa yine yeni bir motor, ancak daha memnun olmayana rastlamadım. Ancak kullanım rahatlığı, güvenirlik, arge çalışmaları ön plana çıktığı zaman Golf Cupra'ya göre baya bir önde. Ancak Cupra daha opsiyon olarak dolu ve daha yakışıklı. Şahsen bana fikrimi soracak olursanız kesinlikle ya Cupra ya da A3, tabiki de Golf gibi olmasa da çok daha şık ve performanslı araçlar. VW tasarım işinde eskisi kadar iyi değil bence. Sadece VW'in yeni jantları bile insanı düşündürmeye yetiyor. :).
 
peki hep sunu duyuyorum; araca binince direk travel asisti kapatiyorum diyenler cok. kullanissiz oldugu icin
Travel assist zaten kapalı oluyor ilk çalıştırmada. Açık olan şerit takip ve start stop. Onları kapatıyorlar sanırım. Sadece şerit takibi ben de kapatıyorum direksiyon kontrolü bende olunca.
 
Her iki araç için de biraz beklemenizi öneririm, çok fazla hata görüyoruz son zamanlarda biraz zaman geçsin kronikleri, kullanıma bağlı hataları vs. belli olur.

Hangisi konusuna geleceksek Cupra tasarım, performans açısından Golf'ten önde. 1.5TSI 150 ea211 evo2 motor VAG grubunun ustalaştığı her türlü teknolojiyle donattığı nadir motorlardandır. 1.5TSI 116 aynı aileden de olsa yine yeni bir motor, ancak daha memnun olmayana rastlamadım. Ancak kullanım rahatlığı, güvenirlik, arge çalışmaları ön plana çıktığı zaman Golf Cupra'ya göre baya bir önde. Ancak Cupra daha opsiyon olarak dolu ve daha yakışıklı. Şahsen bana fikrimi soracak olursanız kesinlikle ya Cupra ya da A3, tabiki de Golf gibi olmasa da çok daha şık ve performanslı araçlar. VW tasarım işinde eskisi kadar iyi değil bence. Sadece VW'in yeni jantları bile insanı düşündürmeye yetiyor. :).
Ben de size katılıyorum👍🏻
 


Geri
Üst Alt