Golf 8.5 İmpression


manuel candır 8 ile 8.5 arasında 13 fark var motor 4 silidir en büyük etkisi bu zaten
 

Bu arada 8.5 daki butun sorunlari yazilima baglamak ne derece dogru tartisilir. Tek yazilimla butun aksakliklarin cozulecegini dusunmek bana gore oldukca iyimser tahmin.
 
Bende 7.5 1.6 tdi dsg var impressionla kafa kafaya sayarsak değerini. (70k km hatasız)
Bir düşündürmüyor değil benzinli bana daha mantıklı ama yan yana koyabileceğim bir araç değil maalesef. 7.5 comfort çok çok üstünde kalıyor. Life paket makul olur en azından düşünülebilir kafa kafaya olmasa da biraz eklenir. Bence impression fiyatı olması gereken fiyatta ,life pahalı, diğerlerinde iq sorgulamasına çekerim veya golf taşiflaksisi tanısı koyarım.
7,5 comfort dsg den 8,5 imp. manuele geçmek sizi mutlu etmek yerine mutsuz edecektir. dsg’ye alıştıysanız manuel keyifli gelmeyecektir. Ancak yüksek beygirli bir araç olsaydı manuel düşünülebilirdi.
 
Bende 7.5 1.6 tdi dsg var impressionla kafa kafaya sayarsak değerini. (70k km hatasız)
Bir düşündürmüyor değil benzinli bana daha mantıklı ama yan yana koyabileceğim bir araç değil maalesef. 7.5 comfort çok çok üstünde kalıyor. Life paket makul olur en azından düşünülebilir kafa kafaya olmasa da biraz eklenir. Bence impression fiyatı olması gereken fiyatta ,life pahalı, diğerlerinde iq sorgulamasına çekerim veya golf taşiflaksisi tanısı koyarım.
Kesinlikle önermem hocam. Aracından inip buna binme sürüş konfor vs 7.5 yeri ayrı hele 8.5 kasa ile takaslamak için en az life çözmen lazım.
 
1250 fiyatı hangi bayii veriyor acaba eğer siz bunu kulağınızla duymadan söylüyorsanız bence inanmayın çünkü 1263 den aşağısını duymadım. Şayet youtube videolarındada 1250 diye yazılmış bir kaç videoda ne bayii adı belirtilmiş nede yorumda sorana cevap verilmiş bilginiz olsun. Ortalıkta en çok gezen fiyat 1270 dir bilginiz olsun.
İzmir avek ağustosta 1260 a aldık
 
Son düzenleme:
Bu arada 8.5 daki butun sorunlari yazilima baglamak ne derece dogru tartisilir. Tek yazilimla butun aksakliklarin cozulecegini dusunmek bana gore oldukca iyimser tahmin.
Motor sorunu veya mekanik sorun yokki araçta herşey dijital sensör vs hep
 
8,5 da adam gibi bi 17 jant yok

İlla 8 in valencialar mı takılcak ?

Seneye sarı siteye düsmesini beklesen bu 2 adet 17 likleri zaten gönül istemez bunları

Mecbur 18 inç e çıkacaksın...onlarda gerçi uffff dedirtmiyorScreenshot_2024-11-25-18-30-47-561_com.android.chrome.jpg
 
Bu arada 8.5 daki butun sorunlari yazilima baglamak ne derece dogru tartisilir. Tek yazilimla butun aksakliklarin cozulecegini dusunmek bana gore oldukca iyimser tahmin.
Bende 8.5 araca sahibim. 18.09.2024 tarihinde aldım. Şuan 2700 km'de.

Bahsedilen sorunların hemen hemen hepsini okudum. Hiçbiri bende yok.
İlk serilerde bence bazı sıkıntılar var sanırım. Çünkü yeni alanlarda bu tür dönüşler görmüyorum.
Yazılım ile düzeltilecektir.

Benim servise gidip tek düzelttirmek istediğim şey far ayarı. Çok yakını aydınlatıyor.
Onun dışında çok memnunum.
 
8,5 da adam gibi bi 17 jant yok

İlla 8 in valencialar mı takılcak ?

Seneye sarı siteye düsmesini beklesen bu 2 adet 17 likleri zaten gönül istemez bunları

Mecbur 18 inç e çıkacaksın...onlarda gerçi uffff dedirtmiyorEkli dosyayı görüntüle 79995
Golf 7 deki mallory ya da sebring, güçlü görünen kolları ile çok yakışıyordu. Yeni araca da eski jant takmayı istemiyor insan. Yeni nesil jant tarzları sanırım artık bu şekilde devam edecek. Zamanla alışırız umarım. Hiçbiri içime sinmediğinden norfolk ile devam ediyorum. En azından kafa rahat çizilme derdi yok. Hem jant içerde biraz hem de lastik yanağı geniş. Bu sayede kaldırımlar korkutmuyor. Belki catania denenebilir aracın rengi beyaz değilse.
 
8,5 da adam gibi bi 17 jant yok

İlla 8 in valencialar mı takılcak ?

Seneye sarı siteye düsmesini beklesen bu 2 adet 17 likleri zaten gönül istemez bunları

Mecbur 18 inç e çıkacaksın...onlarda gerçi uffff dedirtmiyorEkli dosyayı görüntüle 79995
2 no çok kötü bence de
4 no olabilir gibi ama o da opsiyonelmiş her araçta yok, olan da beğenmeyip çıkartacak da ilana düşecek de çok uzun süreç...

Dijon da çok sıradan kaçar mk8.5 da

Dediğiniz gibi mk8 valencia jantı prim yapmaya devam eder.

Ya da pek umursamayıp no 1 le kullanılır. (Impression için konuşuyorum)
 
@Golfman
@GolfTutkulu

8,5 İmpressiyon kullanıcıları icin 16 norfolk ile devam seceneği şu an en dogru çözüm.

Yanlız style 8,5 alıpta 02 nolu notthingamlara style 8,5 kullanıcıları acil çözüm/alternatif bulmalı

Style Dolu araç al ? Jantlar kapak jant gibi olsun ? Olmaz!
 
@Golfman
@GolfTutkulu

8,5 İmpressiyon kullanıcıları icin 16 norfolk ile devam seceneği şu an en dogru çözüm.

Yanlız style 8,5 alıpta 02 nolu notthingamlara style 8,5 kullanıcıları acil çözüm/alternatif bulmalı

Style Dolu araç al ? Jantlar kapak jant gibi olsun ? Olmaz!
3 no mk8.5 rline üzerinde standart geliyor, artık ondan ilana düşmesi beklenecek.

Tabi takım fiyatı 40 - 45 bin civarı olur tahminimce. Eee araç 2 m jantı ucuz olmaz elbette...
 
@Golfman
@GolfTutkulu

8,5 İmpressiyon kullanıcıları icin 16 norfolk ile devam seceneği şu an en dogru çözüm.

Yanlız style 8,5 alıpta 02 nolu notthingamlara style 8,5 kullanıcıları acil çözüm/alternatif bulmalı

Style Dolu araç al ? Jantlar kapak jant gibi olsun ? Olmaz!
Vw style da nottingham yerine valencia ile devam etse daha iyiymiş
 

Bende 8.5 impression aracım için ufak dokunuşlar yapayım diyorum öncelik jant olacak şekilde. Valencia'lar beyaz renkte çok dikkat çekmese de 17 inç seçenekler için en iyisi gibi. Fakat 17 inç şehir içi kullanımlarda biraz tat kaçırıyor. Önceki Golf 7 aracıma 17 dijon almıştım, 15'lerden geçince iyi olmuştu fakat 17 inç olması da şehir içinde hakketen tat kaçırdı özellikle Ankara gibi yolu kalitesiz, şehir trafiği çok olan bir ilde. O yüzden en azından bir kaç ay 16 inç OEM jantlarda devam edeceğim gibi.
 

Geri
Üst Alt