Golf 8.5 İmpression izlenim, deneyimlerim ve paylaşımlarım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hassey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yanlış anladınız benim söylediğimden golf c elyse muadili anlamı çıkmaz. kaygısı yakıt ekonomisi olan c elyse hatta corsa1.5 d de tercih edilebilir. bendeki golf7 comf. kalite algısı golf8.5 style ile muadil fakat ülke ekonomisi alım gücü vs impression manuel kullanmak durumundayım. olumlu özelliklerinide sayabiliriz illaki veya f/p anlamında güzellemeler de yaparız fakat ben burdaki arkadaşları profesyonel golf kullanıcısı olarak değerlendirerek bahsettiğim birkaç olumsuz özelliğin irdelenmesi gerektiğini düşünüyorum.

Anladım .
Zaten hep full uyanık vw-tr nin fiyatlamaları üzerinden bu golf araçlara notlama / puanlama yapmaya calısıyoruz.

1265 e kasım ayında impression golf alınır gecilir binilir sonucu cıkmıstı

2025 model geldiginde (subat sonu)
Egerki yemleme atıp 1400-1450 isterlerse bu fiyat etmeyecek bir araç der geceriz zaten.

1320-1350 tl 2025 model impression icin yine fayda oranı yüksek araç olacaktır.
 

Anladım .
Zaten hep full uyanık vw-tr nin fiyatlamaları üzerinden bu golf araçlara notlama / puanlama yapmaya calısıyoruz.

1265 e kasım ayında impression golf alınır gecilir binilir sonucu cıkmıstı

2025 model geldiginde (subat sonu)
Egerki yemleme atıp 1400-1450 isterlerse bu fiyat etmeyecek bir araç der geceriz zaten.

1320-1350 tl 2025 model impression icin yine fayda oranı yüksek araç olacaktır.
Şuan bayiler ne fiyat veriyor
 
Şuan bayiler ne fiyat veriyor

Life 1730 (2024 model)
İmpression hicbir bayide yok (yarın masada 1.800 fiyat çekebilerler olmayan araca keyifleri bilir)

Life golf 2025 model yılı olarak geldiginde dahi 1650 den fazla etmez/etmemeli.

Style+rline ? Bunların helal fiyatlarını talip olanlar belirlesin!
 
Life 1730 (2024 model)
İmpression hicbir bayide yok (yarın masada 1.800 fiyat çekebilerler olmayan araca keyifleri bilir)

Life golf 2025 model yılı olarak geldiginde dahi 1650 den fazla etmez/etmemeli.

Style+rline ? Bunların helal fiyatlarını talip olanlar belirlesin!
İmpresion yok satıyor desene
 
Clio'ya 1.2 milyon istenen ortamda Golf 8,5 Impression 1250-1350 arası bedavaydı.
Burada birçok kez dile getirdik.
Bundan sonrası ne olur bilinmez.
Faizler inişe geçerse ötv artarsa farklı şeyler konuşulur.
 
Yağmurda otomatik sürüş farı diye bir seçenek var ama içeriği nedir, bilen var mı?
 

Ekli dosyalar

  • 1000101075.jpg
    1000101075.jpg
    452.3 KB · Görüntüleme: 22
@Savatage ben de öyle tahmin etmiştim ama sanırım yağmur sensörüyle senkron çalışıyor. Gerekli mi bilemedim. Sanırım kapatacağım.

Peki bende yağmur kaydırıcı var ve genellikle yağmurda çok iyi iş görür. Neredeyse yağmur sileceğini hiç kullanmam. Sileceğin kullanılmadığı yağmurlu havada da far yakar mı?
 
Son düzenleme:
ışıklarda en önde durmaya korkar oldum 1. 2. deh diyene kadar tofaşlar bile alıp gidiyor. çok sakin kullanım gerektiriyor. daha öncede söylemiştim bu yazılım dişli vites oranı otomatik içindir. manuelde kullanışsız.ticari araç kullanım hissi veriyor. izlenim deneyim paylaşımı salt yakıt tüketimine indirgeyen arkadaşlara citroen c elysee tavsiye ediyorum aynı performansla 3 lt dizelle gezerler.

bi konu daha var bence 6 vites oranı çok fazla. rampada 6 da çekmiyormuş gibi bi durum var. üzerinde çalışılmamış buda böyle olsun denilmiş yalap şalap bi sanzıman. ön panjur boşluğu ha keza. and çetin bi videosunda demişti arabanın teorik son hızı 342. hepinize selam etmiş. dinlediğim en objektif yorum bu video linkte. selamlar

1. vites çok hissiz fakat yürümediği doğru değil bence.Hissizliğinden dolayı ben de gitmiyor gibi hissediyordum fakat sadece normalde bastığımdan daha fazla gaz istiyor, gazı verince baya da yürüyor araba.Gerekliyse gaz pedalını biraz daha fazla kullanın.Ha acele vs yoksa 2ye takınca zaten gayet iyi yürüyor ve 2ye geçmesi için fazla devir çevirmeye de gerek yok basınca direk geçiyor.Öyle tofaşlarla vs kıyaslanacak bir durum yok kıyas ettiğiniz c elyse falan yerinden kalkana kadar bu araba 2. Vitese geçiyor zaten.Hadi 1. Vites yine de eleştirilebilir ama 2. Vitesi ve sonrası çok çok iyi arabanın 116 beygirlik bir otomobile göre.And’ı video çektiği dönem severdim ama şuan sürmediği arabalarla ilgili yorumlarının çoğunu saçma buluyorum.Çok ciddi hatalı yorumları var sahibindende araba yorumlarken.Birçok arabayı 2 eski nesline göre yorumluyor.Bunu bu arabadan bağımsız söylüyorum,videoda bu araca o paraya gayet alınabilir vs tarzında yorum yapmıştı zaten.Yine de sürmediği bir araba konusunda yorumlar pek makul değil.Bu arabanın rampada çekişi,önceki araçlarımdan aynı marka örnek verirsem dizel olduğu için daha torklu ve daha hafif olan,rampada daha iyi-rahat gitmesi gereken manuel 1.6 tdi polo aracımdan çok ciddi manada daha iyi ki ben asla beklemiyordum böyle birşeyi.Kendi fiyat bandında rampada gömülecek son araba olabilir.Dizel arabayla 2. viteste çıktığım rampayı bununla 3. Viteste çıkıyorum. 6. viteste zayıf denilecek bir durumu da yok ben bu arabayla gerçekten hiçbir yerde çekişle ilgili en ufak sorun yaşamadım.Araba maksimum torku ciddi ve erken bir devir aralığında veriyor.6. viteste çekiş sorunu için 150den yüksek hızlara çıkmanız lazım,o durumda belki yaşanabilir o konuda birşey diyemem ben şahsen sıkıntı yaşamadım ama rodaj yeni bittiği için çok sıktım diyemem arabayı.Şehirlerarası baya yol yaptım ama 140ı geçmedim 0 problem gördüm çekişinde.Ben dik yokuşu çok bol bir yerde yaşıyorum,benim için çok ideal bir şanzıman-motor kombinasyonu.Ha şunu söyleyeyim 150lik style ı ederi olan 1.800 bandına çekerlerse 150lik alırım keyif için ama gerçekten gerek yok.Ben bu arabayı geçici aldım ve yakın zamanda otomatik suva geçmeyi düşünüyorum çünkü zaten D segmenti sedan arabam var ama 150lik style 1.850,veya life paket tiguan 2 milyona çekilirse ikisinden birini alırım.Volkswagen’i seviyorum ama 150lik motora geçecek insanları golf 8 çıktığından beri resmen hayvani şekilde kazıklamaya uğraşıyor,sonra araba satılmıyor,bayiye araba getirmiyorlar vs o teraneyle uğraşıyoruz.Geçen sene araba bulabilseydim golf 8 150likten daha ucuza 150lik audi a3 veriyorlardı ve tüm opsiyonlarıyla,arkadaşım aldı ben araba bulamadım maalesef.Hala da T-roc sürecek olsam hem otomatik şanzımanı hem 150 beygir motor ikilisini 116lık golften 100 küsür lira ucuza alabiliyorum.Neden şu 150lik golfü mantıklı paralara satmıyorlar anlamıyorum.
 
@golfrider özellikle vites ve şanzıman konusundaki tespitlerinize birebir katılıyorum.


Performans ilk önceliğimiz değilse, 220 torku 1500 devirden itibaren 3000 devre kadar kesintisiz sunan mükemmel bir motor. Üstelik bunu yaparken dizel kadar az tüketen bir makine.


Mükemmel bir kombinasyon elde edilmiş.


Benim uzun süreli verilerim dizelden bile daha iyi.
 
@Savatage ben de öyle tahmin etmiştim ama sanırım yağmur sensörüyle senkron çalışıyor. Gerekli mi bilemedim. Sanırım kapatacağım.

Peki bende yağmur kaydırıcı var ve genellikle yağmurda çok iyi iş görür. Neredeyse yağmur sileceğini hiç kullanmam. Sileceğin kullanılmadığı yağmurlu havada da far yakar mı?
Yağmur kaydırıcı kullanmak kadar konforlu bir şey yok. Otomatik sensörlü silecekten daha iyi bana göre.

Otomatik sileceği kapatınca sensör devredışı kalıp kalmadığını basit bir su testi ile yapabilirsiniz.

@golfrider özellikle vites ve şanzıman konusundaki tespitlerinize birebir katılıyorum.


Performans ilk önceliğimiz değilse, 220 torku 1500 devirden itibaren 3000 devre kadar kesintisiz sunan mükemmel bir motor. Üstelik bunu yaparken dizel kadar az tüketen bir makine.


Mükemmel bir kombinasyon elde edilmiş.


Benim uzun süreli verilerim dizelden bile daha iyi.
@hassey 1.6 Tdi kullandınız mı ? Bence siz dizel Golf'te 3.5 lt görürsünüz.
 
@ogzogz haklısınız, bu şekilde test yapılırsa anlaşılır.

Önceki aracım olan dizel 3008'den daha düşük değerler yakalıyorum. Öncesinde yine dizel 308 vardı. Hemen hemen aynı değerleri görebiliyorum.


Üstadım, ilk VW aracım, açıkçası biraz beklentimin altında bir araç oldu ama yakıt tüketimi konusunda beni çok şaşırttı. Uzun yolda 3,5 değerlerine ulaşabiliyorum.
 

Ekli dosyalar

  • 1000101150.jpg
    1000101150.jpg
    42.2 KB · Görüntüleme: 34
@ogzogz haklısınız, bu şekilde test yapılırsa anlaşılır.

Önceki aracım olan dizel 3008'den daha düşük değerler yakalıyorum. Öncesinde yine dizel 308 vardı. Hemen hemen aynı değerleri görebiliyorum.


Üstadım, ilk VW aracım, açıkçası biraz beklentimin altında bir araç oldu ama yakıt tüketimi konusunda beni çok şaşırttı. Uzun yolda 3,5 değerlerine ulaşabiliyorum.
Artırıyorum, 3.0 lt görürsünüz..
 
@ogzogz haklısınız, bu şekilde test yapılırsa anlaşılır.

Önceki aracım olan dizel 3008'den daha düşük değerler yakalıyorum. Öncesinde yine dizel 308 vardı. Hemen hemen aynı değerleri görebiliyorum.


Üstadım, ilk VW aracım, açıkçası biraz beklentimin altında bir araç oldu ama yakıt tüketimi konusunda beni çok şaşırttı. Uzun yolda 3,5 değerlerine ulaşabiliyorum.
Hocam full yokuş aşağı mu bu ne böyle beee
 

1. vites çok hissiz fakat yürümediği doğru değil bence.Hissizliğinden dolayı ben de gitmiyor gibi hissediyordum fakat sadece normalde bastığımdan daha fazla gaz istiyor, gazı verince baya da yürüyor araba.Gerekliyse gaz pedalını biraz daha fazla kullanın.Ha acele vs yoksa 2ye takınca zaten gayet iyi yürüyor ve 2ye geçmesi için fazla devir çevirmeye de gerek yok basınca direk geçiyor.Öyle tofaşlarla vs kıyaslanacak bir durum yok kıyas ettiğiniz c elyse falan yerinden kalkana kadar bu araba 2. Vitese geçiyor zaten.Hadi 1. Vites yine de eleştirilebilir ama 2. Vitesi ve sonrası çok çok iyi arabanın 116 beygirlik bir otomobile göre.And’ı video çektiği dönem severdim ama şuan sürmediği arabalarla ilgili yorumlarının çoğunu saçma buluyorum.Çok ciddi hatalı yorumları var sahibindende araba yorumlarken.Birçok arabayı 2 eski nesline göre yorumluyor.Bunu bu arabadan bağımsız söylüyorum,videoda bu araca o paraya gayet alınabilir vs tarzında yorum yapmıştı zaten.Yine de sürmediği bir araba konusunda yorumlar pek makul değil.Bu arabanın rampada çekişi,önceki araçlarımdan aynı marka örnek verirsem dizel olduğu için daha torklu ve daha hafif olan,rampada daha iyi-rahat gitmesi gereken manuel 1.6 tdi polo aracımdan çok ciddi manada daha iyi ki ben asla beklemiyordum böyle birşeyi.Kendi fiyat bandında rampada gömülecek son araba olabilir.Dizel arabayla 2. viteste çıktığım rampayı bununla 3. Viteste çıkıyorum. 6. viteste zayıf denilecek bir durumu da yok ben bu arabayla gerçekten hiçbir yerde çekişle ilgili en ufak sorun yaşamadım.Araba maksimum torku ciddi ve erken bir devir aralığında veriyor.6. viteste çekiş sorunu için 150den yüksek hızlara çıkmanız lazım,o durumda belki yaşanabilir o konuda birşey diyemem ben şahsen sıkıntı yaşamadım ama rodaj yeni bittiği için çok sıktım diyemem arabayı.Şehirlerarası baya yol yaptım ama 140ı geçmedim 0 problem gördüm çekişinde.Ben dik yokuşu çok bol bir yerde yaşıyorum,benim için çok ideal bir şanzıman-motor kombinasyonu.Ha şunu söyleyeyim 150lik style ı ederi olan 1.800 bandına çekerlerse 150lik alırım keyif için ama gerçekten gerek yok.Ben bu arabayı geçici aldım ve yakın zamanda otomatik suva geçmeyi düşünüyorum çünkü zaten D segmenti sedan arabam var ama 150lik style 1.850,veya life paket tiguan 2 milyona çekilirse ikisinden birini alırım.Volkswagen’i seviyorum ama 150lik motora geçecek insanları golf 8 çıktığından beri resmen hayvani şekilde kazıklamaya uğraşıyor,sonra araba satılmıyor,bayiye araba getirmiyorlar vs o teraneyle uğraşıyoruz.Geçen sene araba bulabilseydim golf 8 150likten daha ucuza 150lik audi a3 veriyorlardı ve tüm opsiyonlarıyla,arkadaşım aldı ben araba bulamadım maalesef.Hala da T-roc sürecek olsam hem otomatik şanzımanı hem 150 beygir motor ikilisini 116lık golften 100 küsür lira ucuza alabiliyorum.Neden şu 150lik golfü mantıklı paralara satmıyorlar anlamıyorum.
yokuşlarda ben de çok memnunum bana mısın demiyor
 

Geri
Üst