Golf 8.5 İmpression izlenim, deneyimlerim ve paylaşımlarım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hassey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

@darktemplar Değerli Üstadım, öncelikle 40 yaş oldukça genç sayılabilecek bir yaş. Bence insan ömrünün en güzel yaşı. Yaş olarak 50 (+) durumundayım. Allah hepimize hayırlı, uzun, sağlıklı bir ömür versin.


Aslında rodajla ilgili şöyle bir durum var. 4000 devri geçilmeyen, ani hızlanmalardan kaçınılacak vb. durumlar için değil dediğim. Benim kast ettiğim, rodajın eski dönemlerde olduğu gibi önemli olmadığı, üretim tekniklerinin mükemmelleşmesiyle artık yapılmasına gerek kalmadığıydı. Burada birbirimizin fikrine katılmayabiliriz ve eleştirebiliriz. Bu son derece doğal; ancak üslup konusunda benim için önemli. Beni rencide ettiniz ve üzüldüm. Yanlış anlaşılacak bir kelime olarak değil, kalp kırıcı bir cümle olarak gördüm.


Zaten kitapçıkta önerilen rodajı ben aracın ömrü boyunca uyguluyorum. Bence bu, üreticinin yasal bir durumda kendisini korumak amacıyla yaptığı bir uyarı.


Canınız sağ olsun, iyi niyetinizden şüphe etseydim zaten cevap vermezdim.
 

Geriye dönük okuma alışkanlığınız yok anlaşılan ya da yine gözden kaçırmışsınız..

Bu durumu geçtiğimiz yıllarda da belirtim. Önceki sayfada da konuştuk..
Aşağıya ekliyorum..

3 farklı konuyu da daha öncesin de okumuştum. Yorum çokluğundan görsel gözümden kaçmış olabilir. Hemen ne atar böyle hocam 😃

Kendim için değil kullanan arkadaşlar için yardımcı olur diye. Herkes fikrini yazmış ama sanki görsel yoktu.


Konusu açılmışken şunu da söyleyeyim. Genel olarak kapılar da yazan değerler az yük konforlu (i harfli) , az yük yakıt tüketimi az , tam yüklü değerleri gösteriyor.

Hepsi de soğuk değerler için uygun.

Kitapçık da vs o değerlerden birine sıcak değerde basın diye ibare yok . Sanki değerlerden birine sıcakken basılacak değer diye belirtmişsiniz.
 
Son düzenleme:
3 farklı konuyu da daha öncesin de okumuştum. Yorum çokluğundan görsel gözümden kaçmış olabilir. Hemen ne atar böyle hocam 😃

Kendim için değil kullanan arkadaşlar için yardımcı olur diye. Herkes fikrini yazmış ama sanki görsel yoktu.
Atar değil elbet.
Sadece bir etiket alıntı ya da önceki sayfayı okuduğunuzu belirten küçük bir kelime ile hem bu yorumu yapmamı önlemiş, hem de hemfikir olduğumuzun altı çizilmiş olurdu.

Görsel istemenize söz yok. Bahsettiğim konu içinde Golf 8 görselleri var. Ayrıca etiketin 36psi olduğu da belirtilmiş.

Yoksa elbette burada yardımlaşma söz konusu..
 
Atar değil elbet.
Sadece bir etiket alıntı ya da önceki sayfayı okuduğunuzu belirten küçük bir kelime ile hem bu yorumu yapmamı önlemiş, hem de hemfikir olduğumuzun altı çizilmiş olurdu.

Görsel istemenize söz yok. Bahsettiğim konu içinde Golf 8 görselleri var. Ayrıca etiketin 36psi olduğu da belirtilmiş.

Yoksa elbette burada yardımlaşma söz konusu..

O zaman sıkıntı yok.

Belki Golf8.5 larda da etiketlerde değişiklik yapmış olabilirler teyit için de yazmıştım.


Attığınız konuları da geçen gün bu konulara denk gelince görmüştüm. Halbuki daha önce bizzat lastik havaları ile aramalar da yapmıştım. O zaman arama motorunda önüme düşmemişti.
 
Daha önce manuel araç tecrübesini olan dostlara sormak istiyorum Golf 8.5 imp için yoğun trafikte 1 ve 2. vitesler sizede yetersiz geliyor mu ? Hemen üst vitesleri istiyor araç
 
Daha önce manuel araç tecrübesini olan dostlara sormak istiyorum Golf 8.5 imp için yoğun trafikte 1 ve 2. vitesler sizede yetersiz geliyor mu ? Hemen üst vitesleri istiyor araç
Evet 1 çok kısa, 2,3,4 de kısa eski dizel manuel Golf'üme bakınca. 1 de az fazla gaza bas araba şaha kalkacak gibi oluyor 😅
 
@Pilot_ Kısa olarak değil ama 1. vites hissiz geliyor, yani güç olarak. Ancak kısa olduğunu düşünmüyorum. Siz vites arttırıcı işareti dikkate alıyorsanız o ayrı mevzu.

Yoksa vites aralıkları çok uzun, adeta dizel gibi.
 
@Pilot_ Kısa olarak değil ama 1. vites hissiz geliyor, yani güç olarak. Ancak kısa olduğunu düşünmüyorum. Siz vites arttırıcı işareti dikkate alıyorsanız o ayrı mevzu.

Yoksa vites aralıkları çok uzun, adeta dizel gibi.
Hissizliği evet var zaten ama bana yetersiz geliyor belkide bu benim otomatiğe alışık olmamdan dolayıdır siz daha iyi bilirsiniz ben ilk defa manuel kullanıyorum
 
Özetle sürüş keyfi için bu Golf 'ün en az 150 beygir 250 tork olması şart bu haliyle de ekonomik bir seçenek olarak değerlendirilebilir.
 
ışıklarda en önde durmaya korkar oldum 1. 2. deh diyene kadar tofaşlar bile alıp gidiyor. çok sakin kullanım gerektiriyor. daha öncede söylemiştim bu yazılım dişli vites oranı otomatik içindir. manuelde kullanışsız.ticari araç kullanım hissi veriyor. izlenim deneyim paylaşımı salt yakıt tüketimine indirgeyen arkadaşlara citroen c elysee tavsiye ediyorum aynı performansla 3 lt dizelle gezerler.

bi konu daha var bence 6 vites oranı çok fazla. rampada 6 da çekmiyormuş gibi bi durum var. üzerinde çalışılmamış buda böyle olsun denilmiş yalap şalap bi sanzıman. ön panjur boşluğu ha keza. and çetin bi videosunda demişti arabanın teorik son hızı 342. hepinize selam etmiş. dinlediğim en objektif yorum bu video linkte. selamlar

 
Son düzenleme:
ışıklarda en önde durmaya korkar oldum 1. 2. deh diyene kadar tofaşlar bile alıp gidiyor. çok sakin kullanım gerektiriyor. daha öncede söylemiştim bu yazılım dişli vites oranı otomatik içindir. manuelde kullanışsız.ticari araç kullanım hissi veriyor. izlenim deneyim paylaşımı salt yakıt tüketimine indirgeyen arkadaşlara citroen c elysee tavsiye ediyorum aynı performansla 3 lt dizelle gezerler.

bi konu daha var bence 6 vites oranı çok fazla. rampada 6 da çekmiyormuş gibi bi durum var. üzerinde çalışılmamış buda böyle olsun denilmiş yalap şalap bi sanzıman. ön panjur boşluğu ha keza. and çetin bi videosunda demişti arabanın teorik son hızı 342. hepinize selam etmiş. dinlediğim en objektif yorum bu video linkte. selamlar

Vites aralıkları açık sadece 1. Vites biraz kısa. Bütün bunlar zaten yakıt için. 6. Viteste 110 la giderken 2 bin devirde gidiyor çekmeme yaşamadım hiç uzun yol ergonomisi için çok iyi bı değer
 
ışıklarda en önde durmaya korkar oldum 1. 2. deh diyene kadar tofaşlar bile alıp gidiyor. çok sakin kullanım gerektiriyor. daha öncede söylemiştim bu yazılım dişli vites oranı otomatik içindir. manuelde kullanışsız.ticari araç kullanım hissi veriyor. izlenim deneyim paylaşımı salt yakıt tüketimine indirgeyen arkadaşlara citroen c elysee tavsiye ediyorum aynı performansla 3 lt dizelle gezerler.

bi konu daha var bence 6 vites oranı çok fazla. rampada 6 da çekmiyormuş gibi bi durum var. üzerinde çalışılmamış buda böyle olsun denilmiş yalap şalap bi sanzıman. ön panjur boşluğu ha keza. and çetin bi videosunda demişti arabanın teorik son hızı 342. hepinize selam etmiş. dinlediğim en objektif yorum bu video linkte. selamlar


Arabayı yıkamadan , kefensiz , cenaze namazı bile kılmadan gömmüşsünüz?

Sitroen c elllse muadili araç benzetmesi ile noktayı koymuşsunuz zaten.
 

Vites aralıkları açık sadece 1. Vites biraz kısa. Bütün bunlar zaten yakıt için. 6. Viteste 110 la giderken 2 bin devirde gidiyor çekmeme yaşamadım hiç uzun yol ergonomisi için çok iyi bı değer

Arabayı yıkamadan , kefensiz , cenaze namazı bile kılmadan gömmüşsünüz?

Sitroen c elllse muadili araç benzetmesi ile noktayı koymuşsunuz zaten.
yanlış anladınız benim söylediğimden golf c elyse muadili anlamı çıkmaz. kaygısı yakıt ekonomisi olan c elyse hatta corsa1.5 d de tercih edilebilir. bendeki golf7 comf. kalite algısı golf8.5 style ile muadil fakat ülke ekonomisi alım gücü vs impression manuel kullanmak durumundayım. olumlu özelliklerinide sayabiliriz illaki veya f/p anlamında güzellemeler de yaparız fakat ben burdaki arkadaşları profesyonel golf kullanıcısı olarak değerlendirerek bahsettiğim birkaç olumsuz özelliğin irdelenmesi gerektiğini düşünüyorum.
 

Geri
Üst