Golf 2024 1.5 İmpression Anlayamadıklarım?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan 06mrt85
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Ya karanlıkta uzun yolda göz almasın diye belki dicem de lafın kısası aptallar 3 kuruş için yapmadıklarına bak devir le hız aynı anda yok hemen gidip life alayım bari 300 bin liracik fark var
Parlaklık ayarı var en azından ama o modun hiç bir açıklaması yok diğer modların da bir esprisi yok zaten. Analog gösterge olupta aynı anda daha çok bilgi veren arabalar var ya. R line 'a kadar aynı olsa da orda pro versiyon olsa tamam diyeceğimde en baz versiyonda farklı yapıp diğerlerinin aynı olması farklı bir satış stratejisi.

Bu arada parlaklık deyince aklıma geldi orta ekranda sadece saatin göründüğü bir görünüm var o nasıl açılıyor bilen var mı?
 

Parlaklık ayarı var en azından ama o modun hiç bir açıklaması yok diğer modların da bir esprisi yok zaten. Analog gösterge olupta aynı anda daha çok bilgi veren arabalar var ya. R line 'a kadar aynı olsa da orda pro versiyon olsa tamam diyeceğimde en baz versiyonda farklı yapıp diğerlerinin aynı olması farklı bir satış stratejisi.

Bu arada parlaklık deyince aklıma geldi orta ekranda sadece saatin göründüğü bir görünüm var o nasıl açılıyor bilen var mı?
Multimedyayı kapatma tuşuna basılı tutunca multimedya ekranı kapanıp saat ekranı açılıyor.
 
O menüye gelince solda OK tuşu ile ilgili bir simge vardı merak edip bastım asist menüsü çıktı. Onu koymasalar ben de hayatta bulamazdım
Şimdi ki kullanım kılavuzlarında bir şeyler keşfetmekte imkansız önceden donanımlar azdı ama herşey tek tek anlatılıyordu neredeyse. Şimdi kitap koyuyorlar 600 700 sayfa ama içinde dikkat notları ve uyarı notları dışında başka bir şey yok.
 
Parlaklık ayarı var en azından ama o modun hiç bir açıklaması yok diğer modların da bir esprisi yok zaten. Analog gösterge olupta aynı anda daha çok bilgi veren arabalar var ya. R line 'a kadar aynı olsa da orda pro versiyon olsa tamam diyeceğimde en baz versiyonda farklı yapıp diğerlerinin aynı olması farklı bir satış stratejisi.

Bu arada parlaklık deyince aklıma geldi orta ekranda sadece saatin göründüğü bir görünüm var o nasıl açılıyor bilen var mı?
Güç tuşuna basılı tutun kapatıyor ekranı saat kalıyor sadece, satış stratejileri de tam bı salaklık
 
Şimdi ki kullanım kılavuzlarında bir şeyler keşfetmekte imkansız önceden donanımlar azdı ama herşey tek tek anlatılıyordu neredeyse. Şimdi kitap koyuyorlar 600 700 sayfa ama içinde dikkat notları ve uyarı notları dışında başka bir şey yok.
Öyle bı anlatıyorlar ki kitapta anlaşılmıyor da bı de okuyup o kitabı okumam kaç saatimi alır o Allah bilir burdan öğrendiklerimizden devam
 
Şimdi ki kullanım kılavuzlarında bir şeyler keşfetmekte imkansız önceden donanımlar azdı ama herşey tek tek anlatılıyordu neredeyse. Şimdi kitap koyuyorlar 600 700 sayfa ama içinde dikkat notları ve uyarı notları dışında başka bir şey yok.
Kitabı boşverin. Volkswagenim uygulamasını telefona indirirseniz orda kullanım kılavuzu var. Aracın şasi no ile girip arama kısmına bulmak istediğiniz konuyu yazarsanız kolayca ulaşabilirsiniz.
 
Kitabı boşverin. Volkswagenim uygulamasını telefona indirirseniz orda kullanım kılavuzu var. Aracın şasi no ile girip arama kısmına bulmak istediğiniz konuyu yazarsanız kolayca ulaşabilirsiniz.
Orası da ayrı bir uğraş, bir iki kelime yazıyorsun istediğin yere götürmek yerine alakasız konuları çıkartıyor karşına. Onun yerine standart pdf olsa ben çok daha kolay bulurum istediğimi
 
Sizin rotanız bu araç için tam uygun olmuş. 2 silindir modu gerçekten yakıt tüketimini çok düşürüyor. Yerine göre 1.6 tdi bile bu kadar düşmüyor.
aynen öyle 1.6 e-hdi eski aracim ayni yolda 4.7 lt yakiyodu
ama sıkışık trafikte nasıl onu bilmiyorum vardiyalı çalışmanın tek avantaji bu heralde😁
 
aynen öyle 1.6 e-hdi eski aracim ayni yolda 4.7 lt yakiyodu
ama sıkışık trafikte nasıl onu bilmiyorum vardiyalı çalışmanın tek avantaji bu heralde😁
E-hdi'dan sonra (hele ki aracınız otomatikse) hissettiğiniz en büyük değişim sessizlik ve titreşimsizlik olmuştur diye düşünüyorum. Hele o otomatiklere vites attırmak yok mu... Manuel gibi resmen gazı bırakıp vites atmasını sağlamak gerekiyor 😅. Ama yakıt olarak çok iyi motor.
 
Madem kısayollardan bahsediyoruz bir soru daha ekleyim.
Havalandırma açıkken kontağı kapatınca o şekilde hafızaya alıyor ve saatler günler sonra geri aracı çalıştırdığımda havalandırma çalışmaya devam ediyor. Motor soğukken bunu yapmasını istemiyorum ama kapalı olarak başlamasını sağlayacak veya tek tuşta klimayı kapatacak bir yol bulamadım.
 
Focus 4.5 un sürüş deneyimini merak ediyorum açıkçası, önceki focuslar kadar sıkı hissettimedigini söylüyorlar ama muhtemelen golften daha serttir yine , gerçi golfteki kafadan kayma probleminin de 8.5 da azaldığını söyleyenler var ama daha onlari test edecek kadar limitlerde zorlamadim.

Her ne kadar malzemeden kacsalar da konfor ve yalıtım tarafında da golf tarafı ağır basıyor. En basiti birkaç video da focus un bagaj havuzunu gördüm ve şok oldum direk sarı fabrikasyon macunlar gözüküyor kaplamayı gectim boyamamislar bile.

Kapı konusunu hala çözen olmadı golf 8 kullananlarda da böyle bir sorun var mıydı acaba
Focus 4.5 1.0 ecoboost titanium x aracımı yaklaşık 40 bin km kullandım, golf 8 1.0 impression aracımı ise 8 bin km kullandım, benim gözlemlerim Alt taban ses yalıtımı hariç diğer her konuda focus golften çok daha iyiydi, yol tutuş, viraj konusunda segmentinin de çok üzerinde tartışmasız, bir defasına da otobanda 220-230 km hızlarla rampa iniş ve viraj içerisinde yola yabani hayvan atlaması sonucu panik frenleme yapmıştım bir anda milimetre kaymadan şeridinden çıkmadan 120 lere düştü araç ve manevra ile kurtarmıştım, tabi ki bu kadar yüksek hızlara çıkmak hiç doğru değil gece ve otoban olması yolların boş olması araçta tek olmam ve aciliyetim sebebiyle sebebiyle bu hızlara çıkmıştım 1 defaya mahsus, araçta limitörde mevcut değil, bende bir golf sahibi olarak yol tutuş ve viraj konusunda kesinlikle focusu tecrübe etmeden golflerimizi övmeyelim, doluluk olarak zaten eksiksiz bir araç, en büyük sorunu 2025 yılı sonu itibariyle üretiminin duracak oluşuydu, aksi halde kesinlikle 4.5 ile devam ederdim, tüketim olarakta şehiriçi ortalama 6.5 yakıyordum, aynı kullanımda golfle de 6.5 civarında gezdim Ankara şartlarında, sedan oluşu iç kabin genişliği ses sistemi, uzun yolda ki yol konforu ve dengesi, ve teknolojik özellikler olarak golften çok çok iyi ve eski fordların sertliğide yok konfor olarak golf 8 ile denk olduğunu düşünüyorum focus 4.5 için gözlemlerim bu şekilde idi.
 
Madem kısayollardan bahsediyoruz bir soru daha ekleyim.
Havalandırma açıkken kontağı kapatınca o şekilde hafızaya alıyor ve saatler günler sonra geri aracı çalıştırdığımda havalandırma çalışmaya devam ediyor. Motor soğukken bunu yapmasını istemiyorum ama kapalı olarak başlamasını sağlayacak veya tek tuşta klimayı kapatacak bir yol bulamadım.
Alttaki klima kısayollarına basılı tutun ordan açma kapama atanabiliyor
 
Focus 4.5 1.0 ecoboost titanium x aracımı yaklaşık 40 bin km kullandım, golf 8 1.0 impression aracımı ise 8 bin km kullandım, benim gözlemlerim Alt taban ses yalıtımı hariç diğer her konuda focus golften çok daha iyiydi, yol tutuş, viraj konusunda segmentinin de çok üzerinde tartışmasız, bir defasına da otobanda 220-230 km hızlarla rampa iniş ve viraj içerisinde yola yabani hayvan atlaması sonucu panik frenleme yapmıştım bir anda milimetre kaymadan şeridinden çıkmadan 120 lere düştü araç ve manevra ile kurtarmıştım, tabi ki bu kadar yüksek hızlara çıkmak hiç doğru değil gece ve otoban olması yolların boş olması araçta tek olmam ve aciliyetim sebebiyle sebebiyle bu hızlara çıkmıştım 1 defaya mahsus, araçta limitörde mevcut değil, bende bir golf sahibi olarak yol tutuş ve viraj konusunda kesinlikle focusu tecrübe etmeden golflerimizi övmeyelim, doluluk olarak zaten eksiksiz bir araç, en büyük sorunu 2025 yılı sonu itibariyle üretiminin duracak oluşuydu, aksi halde kesinlikle 4.5 ile devam ederdim, tüketim olarakta şehiriçi ortalama 6.5 yakıyordum, aynı kullanımda golfle de 6.5 civarında gezdim Ankara şartlarında, sedan oluşu iç kabin genişliği ses sistemi, uzun yolda ki yol konforu ve dengesi, ve teknolojik özellikler olarak golften çok çok iyi ve eski fordların sertliğide yok konfor olarak golf 8 ile denk olduğunu düşünüyorum focus 4.5 için gözlemlerim bu şekilde idi.
Evet ama arada güzel bı fiyat farkı var maalesef bı de 1.0 ecoboost bı tık sorun yaratan bı motor ilerleyen dönemlerde sorun çıkaran bı motor bır de 4 Silindir ile geliyor golf 8.5 . Ayrıca şuan sarı sitede bile 2. El focuslar 8.5 impressiondan pahalıydı.
 

Evet ama arada güzel bı fiyat farkı var maalesef bı de 1.0 ecoboost bı tık sorun yaratan bı motor ilerleyen dönemlerde sorun çıkaran bı motor bır de 4 Silindir ile geliyor golf 8.5 . Ayrıca şuan sarı sitede bile 2. El focuslar 8.5 impressiondan pahalıydı.
Bu sorunlu motor kısmı 2012-2017 arası üretilen 1.0 ecoboostlarda var 2017 sonrasında bir sorun duymadım, ekonomik koşulları kişiden kişiye farklılık gösterir tabiki ben uzun vadede aracın değerini koruyamacağı ile ilgili düşüncelerim yüzünden değişime gitmiştim, sadece merak edilen golf8 vs focus4.5 kıyaslaması ile ilgili gözlemlerimi ve tecrübelerimi aktardım. Bahsettiğim 2 aracımda 1.0 turbo 3 silindir 2 sinde de rolantide titreşim mevcuttu 8.5 1.5 lerde muhtemlen yoktur böyle bir durum.
 

Geri
Üst