ANA KONU


Araç neden durduk yere fan açar bilgisi olan var mı? Bugün 5 km mesafe geldim ortalam hız 60-70 hava serindi ışıklarda hep yeşil yandı ortalama tüketim 6.2 di geldim park ettim kilitledim baktım bi ses fan açmış işin garip tarafıda zaten bu ve benzeri durumlarda kırmızı ışıkta durunca start stop devreye girmiyor araç uzun yol mu istiyor yoksa devirli kullanım mı bilemedim bu akdar kısa mesafede dur kalk olmadan fan açması anlamsız.

 

thasan dedi:
Sayın arkadaşlar,

Golf Pasifik Mavisi aracımın sol kapısını sitedeki veletler çizdiler.. Yakın arkadaşımız olan bir yerde rötuş yaptıracağım ama boyaya ihtiyacım var. Antalya Başaran şu an ellerinde olmadığını söylüyor. Tavsiyesi veya ücreti karşılığında gönderebilecek olan arkadaşlar var mı ?
Hocam günaydın.

Antalyada iki tane vw yetkili servisi var biliyosunuzdur. Bir de konyaaltındaki Alvin'i arayıp sorsanız ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
@burakca

Hocam motor ısınmadan start-stop devreye girmez. Bilgi ekranında neden birmediği yazar. benzinli motor 2-3 km gidince ısınır fan açması garip değil aslında.

 
412 üyemiz var ve dün 89 kişi aynı anda sitede bulunmuş. Gayet güzel rakamlar ;) Büyümeye devam...

 
Dpf den dolayı dejenerasyon yapıyor sanırım kendi kendine fan açınca kükürt kokusu gibi bi koku var

 
burakca dedi:
Dpf den dolayı dejenerasyon yapıyor sanırım kendi kendine fan açınca kükürt kokusu gibi bi koku var
Bazı zamanlarda araba normal devrinden daha yüksek çalışıyor bu sebeple olabilir mi ? Yani normalde 800 devirde filan çalışıyor fakat bazen 1000 devirde çalışıyor rölantide. Bu yüzden mi acaba ?

 
koltuk kılıfı olarak ben şu ürünü aldım

http://www.otoaksesuarci.com/oto-kilif/bod-vw-golf-7-koltuk-koruyucu-bej-2012-2015-p8274_d243

modele özel hazırlıyorlar , başka ürünler de denedim. araçlarımızda sırt kısmı derin oldugu için yanları  kapatamıyorlardı. bu ürün tam oturuyor öneririm.
Değerli Hocam;

Bunu gerçekten de beğendim.

Koltuklardaki airbag'lerin açılımını engellemeyeceğine emin olduğumuz bir seçenek olur.

Sizden rica etsem bu ürünü aldıktan sonra aksesuar kısmına "koltuk kılıfı/örtüsü "başlığı açarak görsellerini eklemeniz mümün olur muydu?
tabiki murat bey seve seve  :'( ürün elimde çektikten sonra yüklerim.
Değerli Selçuk Hocam;

Koltuk örtüsü aldınız mı ve memnun kaldınız mı?

Merak ettim açıkçası

 
silvershadow dedi:
koltuk kılıfı olarak ben şu ürünü aldım

http://www.otoaksesuarci.com/oto-kilif/bod-vw-golf-7-koltuk-koruyucu-bej-2012-2015-p8274_d243

modele özel hazırlıyorlar , başka ürünler de denedim. araçlarımızda sırt kısmı derin oldugu için yanları  kapatamıyorlardı. bu ürün tam oturuyor öneririm.
Değerli Hocam;

Bunu gerçekten de beğendim.

Koltuklardaki airbag'lerin açılımını engellemeyeceğine emin olduğumuz bir seçenek olur.

Sizden rica etsem bu ürünü aldıktan sonra aksesuar kısmına "koltuk kılıfı/örtüsü "başlığı açarak görsellerini eklemeniz mümün olur muydu?
tabiki murat bey seve seve  :'( ürün elimde çektikten sonra yüklerim.
Değerli Selçuk Hocam;

Koltuk örtüsü aldınız mı ve memnun kaldınız mı?

Merak ettim açıkçası
murat hocam aldım ama takmadım koltuklara , sadece sürücü koltuguna gerektiğinde geçirmeden üstüne bırakıyorum. boyut olarak tam uyumlu oldugunu söyleyebilirim. tam geçirmek için koltuk kafasını çıkarmak gerekiyor , ondan direk üstüne atıyorum. o şekilde de foto çok bilgilendirici olmaz sanırım :)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Satış temsilcisi arkadaş yeni gelen comforline araçlarda media ekranının 5.8 olduğunu söyledi, doğruluğu var mıdır? Duyan oldu mu ? Bir ara diğer forumlarda standart 6,5 oldu diye konular da açılmıştı.

 
burak_ dedi:
Satış temsilcisi arkadaş yeni gelen comforline araçlarda media ekranının 5.8 olduğunu söyledi, doğruluğu var mıdır? Duyan oldu mu ? Bir ara diğer forumlarda standart 6,5 oldu diye konular da açılmıştı.
Hocam bizim gördüğümüz ve bildiğimiz 5.8 diye bir ekran kalmadığı. Çoğu zaman olduğu gibi st'ler işlerini düzgün yapmıyor. Bizim forumu okusalar baya bilgilenirler :)

 
yusuf dedi:
Satış temsilcisi arkadaş yeni gelen comforline araçlarda media ekranının 5.8 olduğunu söyledi, doğruluğu var mıdır? Duyan oldu mu ? Bir ara diğer forumlarda standart 6,5 oldu diye konular da açılmıştı.
Hocam bizim gördüğümüz ve bildiğimiz 5.8 diye bir ekran kalmadığı. Çoğu zaman olduğu gibi st'ler işlerini düzgün yapmıyor. Bizim forumu okusalar baya bilgilenirler :)
5.8 demesi bana da pek mantıklı gelmedi. Highline mediasının 6.5 standart hale getirilmesinin 5.8 stoklarının bitmesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum.

St başlı başına sorun doğuşta bence.

Emisyon skandalının belki bu anlamda faydası olabilir; bilgisiz, ilgisiz ve ukala temsilcileri ( bir kısmını tenzih ederim ) kendilerine çeki düzen verirler.

Sipariş verirken Ankara'daki üç bayiyle yüz yüze görüştüm. Aradığım ne indirim, ne teslimatta hediye, ne stok durumları.

Tek kıstas ilgili işini düzgün yapan Satış Temsilci oldu. Yani aracı değil st beğenmiş olduk :)

 
merhaba arkadaslar,

fren diskinin paslı görüntüsü nasıl giderilir?  temizligi icin onerisi olan var mı? fren yaptıkca azalıyor ama durdugu yerde cok cirkin gozukuyor:(

 
virtus dedi:
merhaba arkadaslar,

fren diskinin paslı görüntüsü nasıl giderilir?  temizligi icin onerisi olan var mı? fren yaptıkca azalıyor ama durdugu yerde cok cirkin gozukuyor:(
Pas tutmayan bir materyalden neden yapılmaz merak ederim,muhtemelen maliyet hesabı.Yapacak pek bir şey yok gene paslanacak gene paslanacak ve bir yerde mutlaka pes edeceksiniz,haklısınız ama boşverin umursamayın derim... :)

 

virtus dedi:
merhaba arkadaslar,

fren diskinin paslı görüntüsü nasıl giderilir?  temizligi icin onerisi olan var mı? fren yaptıkca azalıyor ama durdugu yerde cok cirkin gozukuyor:(
Değerli Hocam;

Konu mühendislikle ilgili bir durum.

paslanmaz çelikten yapılan disklerin sürtünmeleri yetersiz ve ısı transferleri daha düşük olduğu için uygulanması gereken basınç da yüksek olmalı.

sürtünmesi yüksek metal olarak yüksek karbonlu demirden yapılması neticesinde saatler içerisinde korozyon sonucu pas görülmesi normal.

Paslanmaz çelikten imal edilen fren diskleri de yok değil. Brembo'nun hava kanallı diskleri yüksek basınçlı fren merkezi ve yüksek basınçlı fren boruları ile birlikte kullanılır. Bunların maliyetinin yüksekliği standart bir araçta kullanılmasını imkansız kılacak kadar yüksektir. Ayrıca bu diskler daha geniş çaplı disklere sahip olmaları yanı sıra daha fazla sayıda pistona sahip daha geniş yüzeye sahip fren balataları ile doğal olarak daha büyük kaliperlere sahip oldukları için geniş alanlara ihtiyaç duyarlar. Bunun anlamı hem derin hem de geniş çaplı jantlara ihtiyaç duyulacağıdır. Bu diskler yüksek performanlı ve pahalı modifikasyonlu araçlarda önemli bir basamaktır.(Stage) Bu disklerin standart araçlarda kullanılamamasının bir başka nedeni de belirli bir ısıya ulaşmadan tam performans gösterememeleridir.  bu ısıya ulaşabilmeleri için bizler için yüksek hız sayılabilecek hızlarda sert frenlemeler yapmak gereklidir.

 

Geri
Üst Alt