İŞTE KARŞINIZDA YENİ GOLF (GALERİ)


New golf demek çok abartılı olmuş &:  Facelift golf :'(

 

Bence bu golf deki makyaj ekonomik sebeplerden kaynaklı VW tasarruf içim makyajladı MK8 için daha fazla zaman kazanacak 

 
vw yine çizgisini bozmadan ufak oynamalar yapmış bence makyajsız hali daha iyi

 
Ben beğendim fakat ne zaman satışa çıkacak acaba , ona göre beklenir mi beklenmez mi bilemedim 

 
Makyajlı kasa alacağıma adam gibi Mk8 alırım çok daha akıllıca ve ekonomik olur bu makyajlı hal deve kuşu gibi olmuş ne deve ne kuş :)

 
Ben beğendim fakat ne zaman satışa çıkacak acaba , ona göre beklenir mi beklenmez mi bilemedim 
Değerli Hocam 

Doğuş un satış stratejisine bağlı öncelikle. 

Çünkü Avrupa da satılmaya başlamasıyla eş zamanlı olarak burada satılmaya başlamayabilir. 

Ellerindeki stoklar makul ölçülerde ise kampanyalarla bir buçuk iki ayda eritirler. Ancak çoksa haziran beklenebilir. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
https://youtu.be/aq2eCk9jLFg


"7 ileri DSG deki kuru kavrama ISLAK KAVRAMA ile değişmiş."

DÜZELTME

http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/91568/new-2017-vw-golf-full-details-pics-video-and-release-date

"The final mechanical tweak comes in the gearbox line-up, where VW has announced that it plans to phase out the six-speed dual-clutch DSG transmission across the range and replace it with a seven-speed unit."

https://www.volkswagen-media-services.com/en/detailpage/-/detail/World-premiere-in-Wolfsburg-Volkswagen-presents-the-new-Golf/view/4205755/7a5bbec13158edd433c6630f5ac445da?p_p_auth=chZKtQ7d

A new 7-speed DSG (dual clutch transmission) will gradually replace all 6-speed DSGs as a high-efficiency gearbox for the Golf.

Kademeli olarak tüm 6 ileri (ıslak) kavramalı DSG vites kutuları, 7 İLERİ YENİ DSG ile değişecek imiş.

:(

Bu durumda kötü haber.

İyi kısmı NEW 7-SPEED DSG demesi, belki bu vites kutusu şimdikilerden farklıdır ve kavraması ıslaktır onu bilemiyoruz şimdilik. Normalde ıslak kavramaya geçiş için çalıştıklarını duyduk ama bu vites kutusu o mu açıkca yazılmamış.

http://www.driving.co.uk/car-clinic/car-clinic-have-the-problems-with-vw-dsgaudi-automatic-gearboxes-been-fixed/

7 İLERİ ISLAK KAVRAMA DSG

"There have been a few well-publicised problems relating to the double clutch on VW’s six and seven-speed DSG transmissions. The double clutch on the six-speed version has always been a “wet” one, where the clutch is cooled by having gear oil pumped through it, but the seven-speed version was launched with a more normal dry clutch. Unfortunately, this was prone to overheating and seizing up, so in 2008 Audi introduced a seven-speed wet clutch that seemed to end these problems.

But then both six and seven-speed models began to develop problems with the wet clutch. In some hot and humid climates the oil could start to vaporise, causing electrical problems under stop-start urban driving conditions. VW changed the type of oil used from a synthetic to a mineral one, which cured the problem.

Since then there appear to have been far fewer problems with this new transmission technology and other car makers are introducing their own versions."

Audi de 2008 yılından itibaren kullanılmaya başlanmış, ilk başta yağ buharlaşmasından kaynaklanan elektrik problemleri olmuş ama sonra vites kutusunun yağ cinsi sentetikten minerale çevrilmiş ve sorunlar büyük ölçüde azalmış. Makyajlı Golf de bence bunu kullanacaklar.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
https://youtu.be/aq2eCk9jLFg

7 ileri DSG deki kuru kavrama ISLAK KAVRAMA ile değişmiş.

En iyi haber bence bu. 
Değerli Üstadım 

Benim daha once yazdığım Yeni versiyon DSG ye geçmek için bunu bekliyorlarmış demek ki.

Haklısınız 

Önceki 6 ileri versiyonlarina bakarak Daha sorunsuz bir aktarma sistemi olacağını tahmin etmek güç değil 

 
DSG ıslak kavrama ile değişmiş ise bu araba alınır işte.. s=bigstar

 
2017 yılında bu aracın dolusu için %74 vergi olacak şahsi fikrim araç değiştirecek olsam eğer bütcem müsait ise bu aracın 2017 fiyatını yaklaşık olarak hesap edip 125-130 civarı olur sanırım aralığa kadar şimdiki golfü veya başka markayı tercih ederdim.

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Aynı liftte üretilen araç için minumum maliyetle güzel iş çıkartmışlar. Ben stratejik olarak görüyorum bu hamleyi. Genele vurduğunuzda, değişen bölümler (tampon tasarımının tamamı ve ön far grubunun alt keskin sinyal hatları hariç) bilinen özelliklerdi. Hayalet gösterge zaten vardı, far grubu Passat'tan yeni Tiguan'a geçişten anlaşılmıştı, arka stoplarda kayan ledler Audi'den alt gruba inme, ekranda tahmin ediliyordu. Güzel oldu mu? Bence Golf 7 dönüşümünü son haliyle tamamlamış oldu. Fakat bu arabaya yeni Golf demek bence doğru olmaz. Yapılması gereken günümüz teknolojik yenilikleri (car play vs..)bir şekilde araca tam entegrasyonla uyarlamak gerekiyordu bunu makyaj zamanıyla birleştirererek en iyi stratejiyi uyguladılar.

Bizi ilgilendiren en önemli kısım Türkiye şartlarına bunun yansımasının nasıl olacağı? Passat'ta sadece hayalet gösterge için 10.000 TL fark ödüyordunuz. Golf'te değişimden önce en üst fark grubu opsiyonda satın alınırken ödenen meblağ ortada. Pro navigasyon ücretini de bunun içine eklersek sadece bu opsiyonlar için tahmini 15-20.000 gibi bir rakam ilave etmek yanlış olmaz diye düşünüyorum. Yeni motorların etkisine gelirsek muhakkak ham fiyata esas olarak bu yeni motorlar etki edecektir herhalde. Sonuç olarak yeni ÖTV kanunu da dikkate aldığımızda artık Golf alırken iki kere hesap kitap yapmak ve siparişi ona göre vermek gerekecek kanaatindeyim. Çünkü opsiyonsuz alındığında motor hariç makyajsız halinden pek bir farkı olmayacak almanın diye düşünüyorum.

Alır mıyım? Param olursa hemen alırım tutku başka tabi :)  Fakat ilk etapta A3'le yanyana gelecek rakamlara denk gelirse makyajlı kasa  o zaman işler kızışır gibi duruyor. Ama VW Türkiye buna da bir ayar çeker nasıl olsa satış stratejileri belli.

 
Bayıldım tek kelimeyle.

Tarihe tanıklık ettik...

1. İlk ve ilk bakışta dikkat çeken en önemli fark: Full Led e geçildi.  bi-xenon farlar tarih oldu. 

2. Gündüz Ledlerinin formu değişti.  U ve Çift U LEDli gündüz farları tarih oldu.

3. Trapez formunda Krom egsoz çıkışları. Krom egzos başlıkları tarih oldu.

4. 1.5 TSI motor ama muadili motorlara göre a göre 1 litre daha düşük tüketimi.  1.4 TSI tarih oldu.

5. 1.0 motor geldi. 1.2 TSI tarih oldu.

6. Passat'ta denenen ve sorun çıkartmayan donanım olan aslen Active Info Display isminde ama camiada "hayalet gösterge" adı verilmiş Full Led yüksek çözünürlüklü ekrana geçildi. Analog göstergeler tarih oldu.

7. Yeni Medya cihazı tanıtıldı. Composition media 6.5" tarih olmuş olabilir. Olabilir çünkü; Highline donanımda standart olabilir ama diğer donanımlarda kullanılan medya cihazları kullanılmaya devam edebilir.

Şu âna kadar bağıntıyı görmemiştim şu an açık ve net.

İlk tarih olan "Golf makyaj yapmaz" anlayışı oldu.

Aslinda bu hareketi Golf 5 ten 6 ya geçiste de bire bir gördük: Golf 5.5 da denen Golf 6 ya geçişte ki aslında ağır makyajlı Golf 5 olan Golf 6 da yapılan medya başta teknoloji ve motor değişimleri  gibi geldi bu kasa.  Golf 6, aslen Golf 7 de kullanılacak teknolojilerin deneme sürümü olarak sayılabilir.

Demek ki ciddi değişime basamak olarak da bu makyajlı Golf7 sayılmalı 

Bu kasa Golf 8' e hazırlık olan motor ve diğer aksamlarda değişikliğin köklü olarak algılanmasını önlemek ve geleneksel çizgisini korumak adına çıkartıldı bana kalırsa. 

Not: daha dikkatli dinleyip çeviri yapınca daha detaylı yazacağım. 
Alkışlıyorum abi seni , bende aynı fikirdeyim  , bizim makyaj tabirimiz , işin detayına girince tek bazlı tüm parçalarda revizyon adını alır , tüm arkadaşlarım gözleriyle gördüklerinde istedikleri düşünceyi söylemekte tabii ki haklı ama sektörün içinde olan ben biliyorum ki bu araç için çok çalışılmış , şunu unutmamalıyız ki , görünenin dışında birr o kadar da , hatta daha fazla görülmeyen iyileştirme vardır , Türkiye'ye girer girmez herşeyi anlarız , canlı görmekte fayda var diyorum   

 

golf-go1214-section-cockpit-infotainment-1920x1200.jpg


golf-go1215-section-connectivity-1920x1200.jpg


golf-gl4722-section-cockpit-infotainment-1920x1080.jpg


golf-gl4609-teaser-inductive-charging-1920x1080.jpg


golf-gl4727-teaser-infotainment-1920x1080.jpg


golf-gl4821-teaser-gesture-control-swipe-1920x1080.jpg


 

Geri
Üst Alt