2015 model aracımın mercekleri bu halde arkadaşlar. İyi niyet garantisi devam ediyor . Servise gitsem değişim yaparlar mı ? İyi niyet garantisinden bu şekilde farları değişen bir arkadaş varsa plaka veya şase numarasını paylaşabilir mi danışmana göstersek
Ekli dosyayı görüntüle 18700
Ekli dosyayı görüntüle 18701
22 sayfalık konuda zamanında değişim yapıpta plakalarını paylaşmış arkadaşlar zaten var., Konuyu okursanız zaten gerekli tüm bilgiler en ince ayrıntısına kadar mevcut.,
Standart 2 yıllık garantisi devam edenler serviste ücretsiz değişim yaptılar.,
3-4 arkadaş garantisi bitipte iyi niyet garantisi olanlar ve olmayanlar ise; farları ücretsiz değişti sadece *işçilik ücreti* ödediler., burda sizin gibi standat 2 yıllık garantisi biten arkadaşlara tavsiyem servis danışmanına konuyu sağlıklı biçimde anlatmak çok önemli (aşşağıda olayı ve sebeblerini anlattım)
@Golftdi Bu sorun sadece mercek lekelenmesi sebebiyle yapılan değişimdir..!! Yani farda kılcal çatlaklar vs. şeyleri kapsamamaktadır.! Zaten kılcal çatlaklar vs. için değişim yapılması için uğraşmak ile hiç bir yere varılamaz., boşuna kürek çekmiş olunur.,
Bu sorunu yani (merceklerde lekelenme oluşması sorunu) VW Almanya çözüme kavusturmak adına farları üretici firmaya yeni seri farlar ürettirmiştir., Devamında distribütör firma Doğuş Oto ülke genelindeki tüm servislere gerekli yazıyı yollamıştır., Servis isterse gerekli yazıyı ve değişim için yayınlanmış servis bültenini kendi sistemlerinden kolayca görebilir.,
Şayet gittiğiniz servis değişim yapmamak için inat ederse (normalde etmemeli) çünkü servis ben değiştirmiyorum deme gibi bir lükse sahip değildir., veya tam tersi tamam değiştiriyorum deme lüksüne de sahip değildir.,
Aracın farlarının resimleri serviste açılan servis kaydı ile beraber Doğuş Oto 'nun ilgili bölümüne gönderilir., Doğuşun bu işlere bakan ilgili birimi olumlu veya olumsuz değerlendirmeye alır., Yani bu konuda servisin hiç bir insiyatif yoktur..!! yani size yok şöyle oldu yok böyle oldu vs. bahaneler ile işi yokuşa sürerse., benim yazdıklarımın aynısını kendilerine ileterek bunun sizin insifiyatinizde değil arkadaşım diye anlatınız..
Şikayetiniz farlarda kılcal çatlaklar için ise avukat vs. ile uğraşmanız size bişey kazandırmayacağını söylemek isterim., Servis veya distribütör firma bunu ister sizin değişim talebinize veya mahkeme yoluyla olsun reddecek ve karşılamayacaktır., Bu tür kılcal çatlak veya çizik gibi durumlarda çevre koşulları, dış etkenler, başka bir aracın sürtmesi, yanlış yıkama teknikleri veya yanlış şampuan kullanımı vs. vs. distribütör firma pek çok bahane bulacaktır., Bu tür şeyler farların çalışması sebebiyle zamanla oluşabilecek kusur değildir/görülemez.,
Ama merceklerde lekelenme var ise o ayrı o zaman sonuna kadar haklısınız.. Ayrıca paylaştığınız resimde farlar çamurlu hiç birşey anlaşılmıyor.., farlar temiz iken resim paylaşırsanız daha sağlıklı bir yorum yapma şansımız olur.. Siz servis ile konuşup farlar hakkında şikayetinizi belirttiniz mi..?