Hahhahhaahaha çok yaşayın "kabakulak"+++
devede kulak ! 4320 kere ile kabakulak oluyor ! agm akü 900 olmuş sanayide ??
Okuduğum an kahvemi püskürttüm sizin yüzünüzden ekranım kahve içinde kaldı
Hahhahhaahaha çok yaşayın "kabakulak"+++
devede kulak ! 4320 kere ile kabakulak oluyor ! agm akü 900 olmuş sanayide ??
Hocam. Geçen hafta sonu bende yolda kaldım. İlk aküsü vardı exide 59 amper. Varta düşündüm ama şartlar o an el vermeyince inci efb taktırdım biraz mecburi. Yetkili serviste kalibrasyonu yapıldı 11 adet hata çıktı. Şuan sorun yok. Tek sorun akünün hala yüzdesini göstermemesi. Yeni sıfır akü. Kontak kapalıyken bakıyorum, eski akü gibi.ekrandan Akü değerini bugün yine inceledim yine sonuç yazmıyor arkadaşlar :'(
Ekli dosyayı görüntüle 23469
Ekli dosyayı görüntüle 23471
kim fark edip soracak diye bekliyordum hocam.
içime iyice kurt düştü ekranda göremiyorum ve bu sanırım aracın ilk aküsü. 2 yıldan fazla oldu araç bende bir sorun çıkmadı ama her an aküden kaynaklı yolda kalacağım gibi bir his var içimde... Başıma gelmeden bir çözüm bulsam iyi olacak :/Hocam. Geçen hafta sonu bende yolda kaldım. İlk aküsü vardı exide 59 amper. Varta düşündüm ama şartlar o an el vermeyince inci efb taktırdım biraz mecburi. Yetkili serviste kalibrasyonu yapıldı 11 adet hata çıktı. Şuan sorun yok. Tek sorun akünün hala yüzdesini göstermemesi. Yeni sıfır akü. Kontak kapalıyken bakıyorum, eski akü gibi.
Dikkatli bakın belki oraya da photoshop yapmışsınızdır.içime iyice kurt düştü ekranda göremiyorum ve bu sanırım aracın ilk aküsü. 2 yıldan fazla oldu araç bende bir sorun çıkmadı ama her an aküden kaynaklı yolda kalacağım gibi bir his var içimde... Başıma gelmeden bir çözüm bulsam iyi olacak :/
ora normal hocam... Bir değer yazmıyor :'(Dikkatli bakın belki oraya da photoshop yapmışsınızdır.
EFB EFB+ olayını kafaya çok takmayınız servisten alacağınız efb akü fiyatına dışardan varta agm akü alabilirsiniz., akünün kalibrasyonu için serviste halletmemiz yarım saat sürer hepsi bu başka bişey yapmanıza gerek yok sadece araçta 60 amper varsa 60lık 70 varsa 70lik alın yeter daha güçlü almanızın da bir anlamı yok gereksiz değil sadece aracın şarj dinamosu daha güçlü olan için uyumlu olmama durumu., özetle araçta kaçlık varsa dışardan varta efb veya agm alıp geçin..forumda Akü ile ilgili tüm konuları neredeyse baştan sonra okudum... Bu Efb Efb+ ve Agm olayı benimde kafamı karıştırdı.
Bir kaç sorum olacak:
- Fren enerjisi geri kazanımı EFB desteklemiyorsa bizim araçlarda nasıl EFB akü takılı geliyor ?
* Araçların üzerinden çıkan orjinal aküler (moll, exide, sebang vs.) Bu markaların, araçlarımız üzerindeki EFB modelleri fren enerjisi geri kazanımı destekliyor olabilir mi ? Bendeki sebang ve araştırdım, detaylı bir açıklama bulamadım...
- EFB akü değişimi için servise gidenler Varta EFB aküden bahsediyor ama Vartanın sitesini detaylıca inceledim EFB aküde fren enerjisi geri kazanımı yok. Sadece AGM modellerinde var. Aracın üzerindeki orjinal akü EFB, size EFB gerekli diyerek fren enerjisi geri kazanımı olmayan Varta aküyü neden araçlara takıyorlar ?
* servisin taktığı Varta EFB aküler piyasadakiler ile aynı mı ? Eğer farklı model ise, yine bu EFB ama fren enerjisi geri kazanımı destekleyen bir model olma olasılığı var mı ?
- EFB akü ile gelen TSI aracına, AGM akü takıp uzun süredir bir sorun yaşamadan kullanan var mı ?
- Serviste değilde dışarıda aküyü değiştirmemiz gerekirse yeni bir Kodlama ve Arıza lambasına karşı nasıl bir sıralama yapmalıyız ?