Bir kac sorum olacak affınıza siginarak
Yazilimda ne ne kadar degisti ve aracta yaptiginiz baska degisklikler varmi yazilim getirdigi zorunluluklar
Performans ve yakit tatmin ediyormu
birde butce anlaminda ne kadara yaptirdiniz
Cok soru sordum kusura bakmayin cevaplamak istemezseniz anlarim
Değerli Hocam
Tüm araçlar öngörülen bir maksimum anlık veya uzun süreli dayanım aralığına göre dizayn edilirler.
Bu konuda şu örnek en uygunu olacaktır.
Formula 1 araçlarında motor maksimum performans için ve ancak bir yarış süresince dayanacak şekilde dizayn ve imal edilir.
Bizim araçlarımız ise optimal performans için ve uzun bir süre dayanabilmesi için tasarlanıyor.
chip veya yazılımla kendilerini koruma ve Red line üst limiti ve devir kesicilerin devreye gireceği limit arttırılarak maksimum performansı vermesi için motor çalışma zamanlarına dahil müdahale edilir.
Buna DSG değil manuel şanzıman aksamı veya bu anı güç değişimlerine standart bir aracın piston kolları, silindir gömlekleri, kam milleri veya sübaplar, soğutma sistemi, yağlama sistemi, fren sistemi uyum sağlanamadığından bir çok zincirleme arıza meydana gelir.
Allah aşkına siz bu riskleri aldınız ve korkusuzsunuz ama sizin bu riskleri aldığınızdan habersiz ve onların onayı olmaksızın üstüne çıkılan veya kafadan girilen insanların can ve mallarının sorumluluğu ve risklerini almaya hazırsanız diyecek sözüm yok.
Son bir şey daha. Ciddi bir kaza sonrasında sigorta eksper ve mahkeme bilir kişileri araçta bir mofikasyon tespit ettikleri an ihale sizde kalır.
Ayrıca bu firmalar motor veya şanzıman garantisi verebilirler mi?