O kablolara senelik odenen paralari duysaniz dudaginiz ucuklar. Sandiginiz kadar kolay bir islem degil. Vagcomdan araba kodlamiyorsunuz maalesef. Lutfen biraz arastirin.. Klonlanmis kessy bile 300 lira degil. Ayrica modifiye sektorunde verdiginiz paraya karsilik en cok gucu yazilimdan alirsiniz. Dpf iptali yaptirip yerine dp sona kadarda duz boru cektirin bi ne kadar veriyorsunuz egzozcuya.
Genç modifiyeci kardeşim diye söze başlıyorum.
Konunun başından beri yazıya döktüklerinden
Modifiye yi sevdiğini anladım.
Arabanı da seviyorsun
16 jantlı comfortlinr aracını highline yapmaya çalışıyorsun
Onunla ilgileniyorsun.
Bunlar güzel şeyler lakin.
Ankara'dasın madem şaşmaz da sana
Doğuş ve şuan da tanıdıklar vasıtası ile Borusan da yıllarca çalışmış.
Mekanik-Motor ustaları ile konuştuklarımı anlatayım.
Artık yazılımcılardan bıktık diyorlar.
Neden mi?
Artık uzun vadede o kadar kronik sorunlara sebebiyet veriyor ki.
Motoru ve şikayeti duyduğumuz an ilk sorduğumuz şey yazılım varmı oluyor.
Çünki o parçanın normalde aşınması gerçekten zor.
Almanlar ne güzel çok sağlam yapmış arabayı.
Ama dışarıdan müdahale edince beynine aracın.
O çok sağlam dediğiniz parçalar inanılmaz derecede zarar görüyor.
Ayrıca yazılım denen iş o kadar çok saçma bir işe döndü ki.
İsim vermiyim yine Ankara da yaptığı araçlara garanti veren ünlü bir yazılımcının yaptığı.
300 bg e çıktığı söylenen bir araç sahibi 3.20 2.0 lık araç ile.
İle e46 m3 olması lazım.
Aynı oldu onunla beraber yürüdüğünü iddia ediyor.
Fakat gaz tepkisi hissi ve canlanma harici o bahsedilen bg ler gibi asla yürümüyor.
Ustanın dediği de çoğu insan motorun beyniyle oynayınca(bakın yazılım demiyor özellikle) arabanın çok performanslı olacağını zannediyor.
Yürüyeni;
Şase -süspansiyon -şanzıman ayarları
Fren sistemi.
Gibi etmenler yokmuş gibi davranıyor.
Biz tamirden para kazansak ta inanın bıktık diyor.
Müşterinin yazılım sonrası karşılaştırdığı araçlarıda yıllarca sürdük.
Müşterinin morali bozulmasın diye çok birşey demiyoruz diyor.
Bu konuştuğum insanlar en az 10-15 yıl boyunca sadece VAG veyahut BMW grubu ile ilgilenen insanlar.