Güncel Bakım Masrafları


Triger yıl sınırlaması olmaksızın 180.000 de değişiyor diye biliyorum, sesin sebebi başka birşey olabilir servise danışmakta fayda var.

 

@Serkanasn merhaba,

5 yılda 60 bin yaptıysak 15 yılda 180 bin yaparız anlamına gelir. Bana 180 bin olayı biraz fantastik geliyor açıkcası :(

 
tdi: 120

tsi: 150

güncel resmi triger değişim kml' eri budur golf için. (kitapta yazan)

yanlışım varsa? 

 
daha önce bu konu hakkında volkswagen satış temsilcisi olan bir kullanıcı volkswagen servislerine gelen bir bilgiyi yazmıştı zaman sınırı olmadığına dair.

 
@Serkanasn merhaba,

5 yılda 60 bin yaptıysak 15 yılda 180 bin yaparız anlamına gelir. Bana 180 bin olayı biraz fantastik geliyor açıkcası :(
Trigerin şakası olmaz., devirdaim pompası ise zaten vw 'ler de sorunlu her iki parçanında hayati önemi var., tirigerin kontrol edilmesinde fayda var.,

o kayışın bana göre ömrü 100-120bin veya 5-6 yıl sonrası Allah a emanet., Eskiden zaman sınırı vardı şimdi kaldırdılar diye bişeyler deniliyor ne kadar doğru bilmiyorum ama bu bana inandırıcı gelmiyor...

 
tdi: 120

tsi: 150

güncel resmi triger değişim kml' eri budur golf için. (kitapta yazan)

yanlışım varsa? 
8z6P7a.png


 
Sabah 3. yıllık bakım için gideceğim bakalım kaça patlayacak :)

 
@silvershadow

yani hocam, triger değişimi için!

tdi: 120 bin

tsi: 180 bin 

nihai kesin km ler değil mi?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
selam herkese meraba 

2015 golf 7 tdi dsg bir araba aldık Allaha şükür arkadaşlar 59400 km de servisi sordum 1200tl diyolar ne yapsam bilemedim benimk kendi ustam var sabah ona sordum 350 dedi nasıl bi karara varsam bilemedim yani bu cok sıkıntılı mı bu kadar ya 

 
selam herkese meraba 

2015 golf 7 tdi dsg bir araba aldık Allaha şükür arkadaşlar 59400 km de servisi sordum 1200tl diyolar ne yapsam bilemedim benimk kendi ustam var sabah ona sordum 350 dedi nasıl bi karara varsam bilemedim yani bu cok sıkıntılı mı bu kadar ya 
aracınızın garantisi devam ediyor mu acaba?

 
bu sorunuzun cevabını  forumun rütbeli kadrosu verse daha iyi olur..
Merhaba Hocam;

Tatilde olduğumdan ,geç cevabımdan dolayı kusura bakmayın. Biz Yöneticiler Tatil de de olsak Siz değerli üyelerimiz için ''zaman ayıracağımızdan'' emin olabilirsiniz. :'(

Tiriger Seti değişimi aslında bir sistemin bütünlüğünü ifade eder. Kayış/Zincir bazı araçlarda farklı şekillerde kullanılsa da işlevleri aynıdır. Esas sorun kayıştan kaynaklanmaz çoğu zaman. Bu biraz yanlış bilinen doğrulardandır maalesef. Örneğin Araçlarımızda bulunan Triger kayışları çok Sağlam olup fabrikasyon takımlar sonradan takılanlardan çok daha kalitelidir. Buna rağmen değişimi gerekli kılan ona bağlı olan Bilyelerin çalışma aksamasından olup ayrıca malum kronik sorun olan Devir daim pompasıda buna azami ölçüde katkı sağlamaktadır. Genellersek konumuzu araçlarımız için 90 bin 120 bin 180 bin şeklinde telafuzlar olsa da kesin bir km sınırlaması olmaksızın  aracın Kullanımıma ve triger ile koordineli tüm parça ve sistem elemanlarının yorgunluğunun gözlemlenmesine dayanır. Burdan da vw nin neden Yıl sınırlamasını kaldırdığı Anlaşılabilir. bazen 60 bin km de ihtiyaç duyulurken değişim için bazen 5 yıl yada 150 bin km leri görebilir.Düzenli periyodik bakımların yaptırılması ve her defasında kontrol edilmesi son derece önem arz etmektedir.  Herkese kazasız belasız İyi Forumlar Diliyorum.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

1.4 tai 140bg aracım 72000 km’de bakım fiyatları aşağıdaki gibi.

BC4D3E17-9597-4532-A351-7CA47B3A9753.jpeg

 

Geri
Üst Alt