voshue
Üye
- Katılım
- 12 Nis 2022
- Mesajlar
- 150
- Tepkime puanı
- 93
- Konum
- Çorum
- İsim
- Vedat Can
- Araç
- Tiguan Life 1.5 Tsi
Bende uygulamaya aracımı kaydedememiştim sonrasında uygulama üzerine müşteri temsilcisi ile görüştüm.Her şeyin bir ilki vardır, yetkili serviste de servis danışmanı var onunla muhatap oluyorsunuz.
Volkswagen im uygulamasını yüklüyor kayıt oluyorsunuz,
Randevu oluşturuyorsunuz.
4 buji değişimi yaptırmak istiyorum yazıyorsunuz açıklama kısmına.
Onlar sizi arıyor şu gün şu saat randevunuzu oluşturayım mı şeklinde, fiyat soruyorsunuz telefonda, kaba taslak bir rakam söylüyorlar, o rakamdan aracınızın yaşına göre yüzde 30 a varan indirim yapıyorlar.
Volkswagenim uygulamasını çözemezseniz direkt arayın randevu alacağım deyiniz. Ama oraya gittiğinizde de hatırlatın uygulamayı aktif edemediğinizi, indirimler için gerekliydi sanırım o uygulama.
Randevu saati gidin, aracı dışarı parkedin, içerde zaten karşılıyor yönlendiriyorlar servis danışmanına.
İşlem süresi servisin yoğunluğuna göre değişir, benimki 2 saat sürmüştü, içerde klimalı salonda mis gibi oturun içeceğinizi için, sıfır araçları inceleyin. Dışarda işiniz varsa onu halledin, araç hazır olmaya yakın haber ediyorlar. İçi dışı yıkanmış şekilde teslim ediyorlar...
[email protected] adresine ruhsat kimlik , açık adresimi birde uygulamaya kayıt olamadığımı yazdım. 5 dakika sonrasında maille dönüş sağladılar sonrasında uygulamaya girip sorunsuz şekilde aracımı kaydettim.