Güncel Bakım Masrafları



Tiguan 4. yil bakimi + fren hidrolik degisimi.
13bin kusur erel oto istanbul.

Disarida 7bin tlyi gecmez sanirim.
 
Merhabalar, 2021 Golf 1.0 eTSI aracım için 60.000 bakımı teklifi aldım.
Yağ, yağ filtresi, hava/polen filtresi, buji, fren hidrolik, v kayış ve v kayış gergi damperi için toplamda 19.000 TL fiyat aldım.
Fiyat yüksek düşünme aşamasındayım fakat sorum şu, bu bakımı dışarıda yaptırsam olabilecek fiyat ne olur sizce? Ya da 60.000 bakımı için v kayış ve buji gerekli midir sizce?
Merhaba hocam,
60.000 bakımını nerede (yetkili mi özel mi) kaça yaptırdınız?
özel serviste yaptırdıysanız kullanilan markaları ve ücreti paylaşır msnz?
 
Arkadaşlar iyi niyet garantisinin bozulmaması için bakımı sadece arca veya doğuştamı yaptırmamız gerekiyor ?
 
Merhaba Arkadaşlar,
1.6 TDI manuel aracım için en son trigeri 180-190 bin km'lerde değişmiş. Şuan 250bine geldik.
Sizce değişim vakti gelmiş mi?
Geldiyse eğer özelde güncel masrafı nedir bilen var mı?

Teşekkürler.
 
Önceki değişimde tüm set (pompa, gerdiriciler, kayış, makaralar vb) değişmiş ise Km olarak gelmemiş. 120.000 km fark olmalı. Ancak her ne kadar VW süreyi kriter almasa da süre olarak da önemli. Son değişimden 7-8 yıl geçmemiş ise henüz değişim zamanı gelmemiş.

Belki devirdaim pompası yakında sızdıracak belki de dayanacak.

Son değişimde neler yapıldığından emin değilsiniz o zaman kesin bir şey söylenemez.
 
Merhaba Arkadaşlar,
1.6 TDI manuel aracım için en son trigeri 180-190 bin km'lerde değişmiş. Şuan 250bine geldik.
Sizce değişim vakti gelmiş mi?
Geldiyse eğer özelde güncel masrafı nedir bilen var mı?

Teşekkürler.
@Hiza triger seti daha önce set olarak değişti ise değişimi gelmemiştir fakat yağ pompası ve kayışı değişmesi lazım oda triger kadar önemli bir parça ihmal etmeyin yada kontrol ettirin
 
@Hiza triger seti daha önce set olarak değişti ise değişimi gelmemiştir fakat yağ pompası ve kayışı değişmesi lazım oda triger kadar önemli bir parça ihmal etmeyin yada kontrol ettirin
Hava sıcaklıklarının eksilere düştüğü son günlerde sabah ilk çalıştırmada yaşadığım yüksek sarsıntılı çalışma, kayış sesi, rolanti dalgalanması ve beyaz duman atma sorununun yağ pompası ve kayışı ile ilgili olduğunu düşünüyordum ben de. Bunu söylediğiniz iyi oldu, trigerden önce buna öncelik versem daha iyi olacak sanırım.
 
Bunların hiçbiri yağ pomlası ile ilgili değil. Yağ pompasında sorun olsa zaten yatak sarar yolda kalırsınız.
 
18 yaşından beri manuel vites araç kullanırım.

Bu sabah araca bindim 2-3 km gittim. Lambalarda durdum.

1 e tak kalk , sonra 2 ye gecerken sanzuman saçmaladı 2 ile 1 arasında takıldı.
150 desibel çok acı Gaaaaaarçççç dişli / baskı balata sıyırma sesi

17 yasında iken Ehliyet almadan önceki peder beyin ford taunusla yaptığım acemi talimlerindeki Full idiotik şanzumanın icine etme günleri aklıma geldi. (Hatta bir gün peder bey sesini yükseltince arabadan inip küsüp gitmistim)

Bu gece -8 leri gördü ankara
Acaba soguktan şanzuman yağı viskoziitesi azaldıda
her zaman Soft geçiş yapan viteste bi takılma durumu mu oldu yoksa debriyaja yeteri kadar basmadım ondan mı oldu bilemedim

Kendime ceza puanı yazdım ! sürücü hatası ise yakıstıramadım kendime?
 
18 yaşından beri manuel vites araç kullanırım.

Bu sabah araca bindim 2-3 km gittim. Lambalarda durdum.

1 e tak kalk , sonra 2 ye gecerken sanzuman saçmaladı 2 ile 1 arasında takıldı.
150 desibel çok acı Gaaaaaarçççç dişli / baskı balata sıyırma sesi

17 yasında iken Ehliyet almadan önceki peder beyin ford taunusla yaptığım acemi talimlerindeki Full idiotik şanzumanın icine etme günleri aklıma geldi. (Hatta bir gün peder bey sesini yükseltince arabadan inip küsüp gitmistim)

Bu gece -8 leri gördü ankara
Acaba soguktan şanzuman yağı viskoziitesi azaldıda
her zaman Soft geçiş yapan viteste bi takılma durumu mu oldu yoksa debriyaja yeteri kadar basmadım ondan mı oldu bilemedim

Kendime ceza puanı yazdım ! sürücü hatası ise yakıstıramadım kendime?
Geçen gün aynısını 3'e atarken yaşadım gerçekten 150 desibel benzetmeniz hiç de abartı değil şanzıman infilak edecek zannettim 😄. Muhtemelen dediğiniz gibi şanzıman yağı viskozitesi ile alakalı havalar çok soğuk birkaç gündür
 
18 yaşından beri manuel vites araç kullanırım.

Bu sabah araca bindim 2-3 km gittim. Lambalarda durdum.

1 e tak kalk , sonra 2 ye gecerken sanzuman saçmaladı 2 ile 1 arasında takıldı.
150 desibel çok acı Gaaaaaarçççç dişli / baskı balata sıyırma sesi

17 yasında iken Ehliyet almadan önceki peder beyin ford taunusla yaptığım acemi talimlerindeki Full idiotik şanzumanın icine etme günleri aklıma geldi. (Hatta bir gün peder bey sesini yükseltince arabadan inip küsüp gitmistim)

Bu gece -8 leri gördü ankara
Acaba soguktan şanzuman yağı viskoziitesi azaldıda
her zaman Soft geçiş yapan viteste bi takılma durumu mu oldu yoksa debriyaja yeteri kadar basmadım ondan mı oldu bilemedim

Kendime ceza puanı yazdım ! sürücü hatası ise yakıstıramadım kendime?
Geçen gün aynısını 3'e atarken yaşadım gerçekten 150 desibel benzetmeniz hiç de abartı değil şanzıman infilak edecek zannettim 😄. Muhtemelen dediğiniz gibi şanzıman yağı viskozitesi ile alakalı havalar çok soğuk birkaç gündür

Senkromeç / dişli sorunları olmasında!

Test için 2. Vites geçişini düşük hızlarda hareket halinde 5-10 kere test ettim, herhangi bir zor gecme ? Ses ? Olmadı
 


Geri
Üst