GolfSTB
Yeni Üye
Merhaba hocam,Merhabalar, 2021 Golf 1.0 eTSI aracım için 60.000 bakımı teklifi aldım.
Yağ, yağ filtresi, hava/polen filtresi, buji, fren hidrolik, v kayış ve v kayış gergi damperi için toplamda 19.000 TL fiyat aldım.
Fiyat yüksek düşünme aşamasındayım fakat sorum şu, bu bakımı dışarıda yaptırsam olabilecek fiyat ne olur sizce? Ya da 60.000 bakımı için v kayış ve buji gerekli midir sizce?
Edirne’den Kars’a istediğiniz yetkili serviste yaptırabilirsiniz.Arkadaşlar iyi niyet garantisinin bozulmaması için bakımı sadece arca veya doğuştamı yaptırmamız gerekiyor ?
tamamdır teşekkürlerEdirne’den Kars’a istediğiniz yetkili serviste yaptırabilirsiniz.
@Hiza triger seti daha önce set olarak değişti ise değişimi gelmemiştir fakat yağ pompası ve kayışı değişmesi lazım oda triger kadar önemli bir parça ihmal etmeyin yada kontrol ettirinMerhaba Arkadaşlar,
1.6 TDI manuel aracım için en son trigeri 180-190 bin km'lerde değişmiş. Şuan 250bine geldik.
Sizce değişim vakti gelmiş mi?
Geldiyse eğer özelde güncel masrafı nedir bilen var mı?
Teşekkürler.
Hava sıcaklıklarının eksilere düştüğü son günlerde sabah ilk çalıştırmada yaşadığım yüksek sarsıntılı çalışma, kayış sesi, rolanti dalgalanması ve beyaz duman atma sorununun yağ pompası ve kayışı ile ilgili olduğunu düşünüyordum ben de. Bunu söylediğiniz iyi oldu, trigerden önce buna öncelik versem daha iyi olacak sanırım.@Hiza triger seti daha önce set olarak değişti ise değişimi gelmemiştir fakat yağ pompası ve kayışı değişmesi lazım oda triger kadar önemli bir parça ihmal etmeyin yada kontrol ettirin
Geçen gün aynısını 3'e atarken yaşadım gerçekten 150 desibel benzetmeniz hiç de abartı değil şanzıman infilak edecek zannettim18 yaşından beri manuel vites araç kullanırım.
Bu sabah araca bindim 2-3 km gittim. Lambalarda durdum.
1 e tak kalk , sonra 2 ye gecerken sanzuman saçmaladı 2 ile 1 arasında takıldı.
150 desibel çok acı Gaaaaaarçççç dişli / baskı balata sıyırma sesi
17 yasında iken Ehliyet almadan önceki peder beyin ford taunusla yaptığım acemi talimlerindeki Full idiotik şanzumanın icine etme günleri aklıma geldi. (Hatta bir gün peder bey sesini yükseltince arabadan inip küsüp gitmistim)
Bu gece -8 leri gördü ankara
Acaba soguktan şanzuman yağı viskoziitesi azaldıda
her zaman Soft geçiş yapan viteste bi takılma durumu mu oldu yoksa debriyaja yeteri kadar basmadım ondan mı oldu bilemedim
Kendime ceza puanı yazdım ! sürücü hatası ise yakıstıramadım kendime?
18 yaşından beri manuel vites araç kullanırım.
Bu sabah araca bindim 2-3 km gittim. Lambalarda durdum.
1 e tak kalk , sonra 2 ye gecerken sanzuman saçmaladı 2 ile 1 arasında takıldı.
150 desibel çok acı Gaaaaaarçççç dişli / baskı balata sıyırma sesi
17 yasında iken Ehliyet almadan önceki peder beyin ford taunusla yaptığım acemi talimlerindeki Full idiotik şanzumanın icine etme günleri aklıma geldi. (Hatta bir gün peder bey sesini yükseltince arabadan inip küsüp gitmistim)
Bu gece -8 leri gördü ankara
Acaba soguktan şanzuman yağı viskoziitesi azaldıda
her zaman Soft geçiş yapan viteste bi takılma durumu mu oldu yoksa debriyaja yeteri kadar basmadım ondan mı oldu bilemedim
Kendime ceza puanı yazdım ! sürücü hatası ise yakıstıramadım kendime?
Geçen gün aynısını 3'e atarken yaşadım gerçekten 150 desibel benzetmeniz hiç de abartı değil şanzıman infilak edecek zannettim. Muhtemelen dediğiniz gibi şanzıman yağı viskozitesi ile alakalı havalar çok soğuk birkaç gündür