Yaz Lastiği Tavsiyesi


Balans tutmama problemindeki güncel durum (Biraz uzun olacak);

25.04.2024'te normal cihazla balanslar tekrar yapıldı, yol testine çıktığımda titremenin hala geçmediğini farkedince bayiyi tekrar aradım ve 07.05.2024'te Hunter RoadForce cihazı ile lastiklerden 1-2 tanesi jantın üzerinde çevirilerek lastiklerin hepsine tekrardan balans yapıldı.

13.06.2024'te uzunyolda tekrar titremeye başlayınca bu sefer de Continental'in genel merkezini aradım. Sorunu anlatırken 2 kere telefon kapandı ve 3. kez aradığımda kayıt açtılar ve 2 kez yüzüme telefon kapatıldığını söyleyince sistemsel arızadan dolayı kapanmış dendi! Eğer size dönüş yapılmazsa tekrar bizi arayın dedi ancak 24.06.2024'te aradığımda şikayet dosyasının kapandığını söylediler. Tekrardan dosya açıldı! Bunun üzerine şikayetvar'a durumu anlatır kayıt açtım. 25.06.204'te başka bir bayi beni arayarak gelin bir de burada inceleme yapalım dendi. Bu sefer balanslar yapılmadan önce çevreyolunda experle birlikte teste çıktık. Titremeyi o da farkedince tekrardan roadforce cihazla kontrol edilirken sadece arka sağ tarafı garantiden değiştiler diğerlerine de tekrardan balans yapıldı. Ön sağ ve arka sol lastikleri de jantın üzerinde çevirerek tekrar balanslar yapıldı. Sonrasında tekrar teste çıkamadık. Ben de henüz yüksek hızlara çıkma şansım olmadı. Bir yandan da tüketici haklarına da başvurumu yapmıştım. İlerleyen dönemlerdeki durumları da burada paylaşırım.

@forzaGilles @DifferenceCan

Bu arada lastikler Fransa üretimiymiş @exelsio
 

Balans tutmama problemindeki güncel durum (Biraz uzun olacak);

25.04.2024'te normal cihazla balanslar tekrar yapıldı, yol testine çıktığımda titremenin hala geçmediğini farkedince bayiyi tekrar aradım ve 07.05.2024'te Hunter RoadForce cihazı ile lastiklerden 1-2 tanesi jantın üzerinde çevirilerek lastiklerin hepsine tekrardan balans yapıldı.

13.06.2024'te uzunyolda tekrar titremeye başlayınca bu sefer de Continental'in genel merkezini aradım. Sorunu anlatırken 2 kere telefon kapandı ve 3. kez aradığımda kayıt açtılar ve 2 kez yüzüme telefon kapatıldığını söyleyince sistemsel arızadan dolayı kapanmış dendi! Eğer size dönüş yapılmazsa tekrar bizi arayın dedi ancak 24.06.2024'te aradığımda şikayet dosyasının kapandığını söylediler. Tekrardan dosya açıldı! Bunun üzerine şikayetvar'a durumu anlatır kayıt açtım. 25.06.204'te başka bir bayi beni arayarak gelin bir de burada inceleme yapalım dendi. Bu sefer balanslar yapılmadan önce çevreyolunda experle birlikte teste çıktık. Titremeyi o da farkedince tekrardan roadforce cihazla kontrol edilirken sadece arka sağ tarafı garantiden değiştiler diğerlerine de tekrardan balans yapıldı. Ön sağ ve arka sol lastikleri de jantın üzerinde çevirerek tekrar balanslar yapıldı. Sonrasında tekrar teste çıkamadık. Ben de henüz yüksek hızlara çıkma şansım olmadı. Bir yandan da tüketici haklarına da başvurumu yapmıştım. İlerleyen dönemlerdeki durumları da burada paylaşırım.

@forzaGilles @DifferenceCan

Bu arada lastikler Fransa üretimiymiş @exelsio
Kolay değil, herkes kolay yönden para kazanır olmuş, koskoca markaların ürünlerinin arkasında bu denli durmamaları enteresan..
 
Az önce de şu şekilde bir mail aldım. Ne demek istediler anlayamadım.

IMG_3082.jpeg
 
Az önce de şu şekilde bir mail aldım. Ne demek istediler anlayamadım.

Ekli dosyayı görüntüle 76704



Aşağıdaki lastik bayisinden satın almak şartı ile ,

kdv siz olarak ( 3.085 TL ye ) size lastik satabileceklerini belirtmişler.




Otomotiv Lastikleri Tevzi A.Ş.

Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad. No:1 / 26 Allianz Tower Ataşehir İSTANBUL

Tel: +90 216 587 00 00

Faks: +90 216 518 24 26-27-28-29

E-Posta: [email protected]




.
 
Balans tutmama problemindeki güncel durum (Biraz uzun olacak);

25.04.2024'te normal cihazla balanslar tekrar yapıldı, yol testine çıktığımda titremenin hala geçmediğini farkedince bayiyi tekrar aradım ve 07.05.2024'te Hunter RoadForce cihazı ile lastiklerden 1-2 tanesi jantın üzerinde çevirilerek lastiklerin hepsine tekrardan balans yapıldı.

13.06.2024'te uzunyolda tekrar titremeye başlayınca bu sefer de Continental'in genel merkezini aradım. Sorunu anlatırken 2 kere telefon kapandı ve 3. kez aradığımda kayıt açtılar ve 2 kez yüzüme telefon kapatıldığını söyleyince sistemsel arızadan dolayı kapanmış dendi! Eğer size dönüş yapılmazsa tekrar bizi arayın dedi ancak 24.06.2024'te aradığımda şikayet dosyasının kapandığını söylediler. Tekrardan dosya açıldı! Bunun üzerine şikayetvar'a durumu anlatır kayıt açtım. 25.06.204'te başka bir bayi beni arayarak gelin bir de burada inceleme yapalım dendi. Bu sefer balanslar yapılmadan önce çevreyolunda experle birlikte teste çıktık. Titremeyi o da farkedince tekrardan roadforce cihazla kontrol edilirken sadece arka sağ tarafı garantiden değiştiler diğerlerine de tekrardan balans yapıldı. Ön sağ ve arka sol lastikleri de jantın üzerinde çevirerek tekrar balanslar yapıldı. Sonrasında tekrar teste çıkamadık. Ben de henüz yüksek hızlara çıkma şansım olmadı. Bir yandan da tüketici haklarına da başvurumu yapmıştım. İlerleyen dönemlerdeki durumları da burada paylaşırım.

@forzaGilles @DifferenceCan

Bu arada lastikler Fransa üretimiymiş @exelsio
“Jantın üzerinde çevirerek balans yaptılar” ne demek istediğinizi anlamadım.?

Edit: Hunter Road Force cihaz ile balans yapılma aşamasında aşşağıda resimde işaretlediğim değer kaç çıkıyordu hatırlıyor musunuz.? ve sonuç her bir lastik için (yeşil, sarı veya kırmızı) neydi..? Bu değeri çoğu lastikçi (kırmızı çıkmazsa) dikkate almıyor, Sarı değer çıkması lastikçi için yeterli geliyor, Fakat o cihazın esas alameti-harikası bu değeri hesaplayıp cihazı kullanan kişiye bak daha kusursuz balans yapabilirim demek istiyor ama fazladan 5dk.sını ayırıp uğraşmak istemiyor, Kırmızı değeri (en kötü değer) sarıya çevirebiliyor, sarı değeri yeşile çevirebiliyor, Dükkanda $40.000 ‘lık makine var ama işte Türk insanı böyle malesef., cihazın önemi kadar o cihazı yetkin şekilde kullanmayı bilecek personel de önemli.,

Resim;
 

Ekli dosyalar

  • C3ED5457-AAF0-405C-89EE-9629D472B8FA.jpeg
    C3ED5457-AAF0-405C-89EE-9629D472B8FA.jpeg
    51.4 KB · Görüntüleme: 30
Son düzenleme:
“Jantın üzerinde çevirerek balans yaptılar” ne demek istediğinizi anlamadım.?

Edit: Hunter Road Force cihaz ile balans yapılma aşamasında aşşağıda resimde işaretlediğim değer kaç çıkıyordu hatırlıyor musunuz.? ve sonuç her bir lastik için (yeşil, sarı veya kırmızı) neydi..? Bu değeri çoğu lastikçi (kırmızı çıkmazsa) dikkate almıyor, Sarı değer çıkması lastikçi için yeterli geliyor, Fakat o cihazın esas alameti-harikası bu değeri hesaplayıp cihazı kullanan kişiye bak daha kusursuz balans yapabilirim demek istiyor ama fazladan 5dk.sını ayırıp uğraşmak istemiyor, Kırmızı değeri (en kötü değer) sarıya çevirebiliyor, sarı değeri yeşile çevirebiliyor, Dükkanda $40.000 ‘lık makine var ama işte Türk insanı böyle malesef., cihazın önemi kadar o cihazı yetkin şekilde kullanmayı bilecek personel de önemli.,

Resim;
başta balans kontrol ediliyor, jant ve lastik işaretleniyor sonrasında lastiğin havası boşaltıldıktan sonra jant sabit duruyor ve lastiğin üzerindeki işaret ile jantın üzerindeki işaret aynı hizaya gelene kadar lastik çevirildikten sonra tekrar hava basılıp tekrar balans yapılıyor. Değerlerin hiç birisi aklımda değil ne yazık ki.
 
Aşağıdaki lastik bayisinden satın almak şartı ile ,

kdv siz olarak ( 3.085 TL ye ) size lastik satabileceklerini belirtmişler.




Otomotiv Lastikleri Tevzi A.Ş.

Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad. No:1 / 26 Allianz Tower Ataşehir İSTANBUL

Tel: +90 216 587 00 00

Faks: +90 216 518 24 26-27-28-29

E-Posta: [email protected]




.
Bayiyi arayarak bunu sordum, garantiden değişen lastiğin bayiye ödenen tutarıymış, eğer lastikleri ticari fatura ile aldıysanız kdv iadesi için kullanmanız için size de yollanmış dedi.
 
Geçen hafta cumartesi günü çevreyoluna çıktığımda titreme azalmıştı ama hala geçmedi, continental müşteri hizmetlerine dosya açtırırken tüketici hakem heyetine de başvuru yapmıştım. Şu an mahkeme süreci başladığı için tekrar bir işlem yapamayacaklarmış.
 
4 sene hankook ventus prime 3 kullandım gayet memnundum.
Geçen hafta Hankook Ventus Prime 4 K135 91V sipariş verdim daha taktırmadım.
Yaşadığım şehir kışı hafif geçen yazlık bi şehir fren viraj performansı beni hiç mahçup etmedi umarım prime 4 de aynı şekilde beklendimi karşılar.

ölçüler 205/55R16
 
Geçen hafta cumartesi günü çevreyoluna çıktığımda titreme azalmıştı ama hala geçmedi, continental müşteri hizmetlerine dosya açtırırken tüketici hakem heyetine de başvuru yapmıştım. Şu an mahkeme süreci başladığı için tekrar bir işlem yapamayacaklarmış.
sonuçlandımı hocam
 

Michelin PilotSport 4 mü ? Michelin PilotSport 4s mi ?

ve farkları nedir?
Pilot Sport 4S (ultra high performance) Eski nesil bir lastiktir, her ebatta bulunmaz, Yeni serisi Pilot Sport S 5 olarak geçmektedir,

Pilot Sport 4 (max. performance) Eski nesil bir lastiktir, her ebatta bulunmaz, Yeni serisi Pilot Sport 5 olarak geçmektedir.
 

Geri
Üst Alt