Volvo XC90 kullanan bir dostum var; malumunuz, Volvo'lar bu sistemi çok uzun yıllardır kullanıyor. Bu sistemden dolayı, özellikle dar sokaklardan ve yayaların olduğu alanlardan geçerken her seferinde zırt pırt durdurulmasından o kadar şikayetçi ki, o da aynen benim yaptığım gibi sürekli çarpışma yönetici sistemini kapalı tutarak araç kullanmak durumunda kaldığını ifade ediyor.
Yani şunu demeye çalışıyorum: Maalesef sadece Golfe mahsus bir sıkıntı değil bu. Bu işin ustası sayılabilecek bir marka olan Volvo bile bu sıkıntılarla uğraşıyor. Ayrıca, emniyet kemerini arkadan bağlamakla ön asistanı kapalı tutmak arasında en ufak bir benzerlik/alaka yok, emin olun.
Sizin başınıza gelse aynı şeyi sizin de yapacağınızı adım kadar eminim. Ama tabii, anlaşılmadığı ve yaşanmadığı için bu şekilde algılanıyor.