ANA KONU


Sağolun hocam güneş yoksa hemen farlar yaniyorda, ordan bi ayarlayip deneyeyim.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Bugun degisik bir ozellik kesfettim.

Maspiyeri vurduktan sonra esim arabayi hic kullanmadi , bugun baktigimizda aynalarin altindan siyah suzulmus toz zerrecikleri gorduk.

Sanirim kullanilmayinca agliyor dedim :)

Esimi nasil baristiracagim baska yol bulamiyorum;)

 
@farbar

Değerli Hocam,

Bu fotoğrafla gösterdiğiniz  "Işık sensörünün hassasiyet ayarı " dır.

Soz gelimi Alaca karanlıkta veya yarı aydınlık kısa tünele girdiğinizde yanmasını veya yanmamasını buradan ayarlayabilirsiniz.

 
@silvershadow

Aynen bu sekilde fakat siyah kurum gibi bir toz seklinde.

Sanirim tozlandi ardindan yagmur yagdi boyle oldu

 
@DrMobile

Değerli Hocam,

Araç yıkandıktan sonra mesajdaki gibi yan  aynalar ters çevrilerek içerisinde biriken su drenaj edilmezse aynaların altında su ip gibi süzülürken esen rüzgar tozu veya yakındaki bir fırının bacasından dökülen kurumu taşımış

Ve oraya yapıştırmıştır.

 
Araca bindim ve akü durumunu kontrol etmek istedim. Aracı çalıştırdım. Geri stop ettim. Trip düğmesine basıp saat ve akü durumuna geldim. Gelen ekran bu.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1579_5056287ab307bc78cf89f39b854b5ec8a7b6b739.jpg

 
Teşekkürler hocam..

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
silvershadow dedi:
@theGenius

Değerli Hüseyin Hocam;

son derece net ve detay bilgiler için teşekkür ederim.

İnternet her şeyi bulabileceğiniz bir yer değil sanıldığının aksine.

Viskozite hakkında onlarca yüzlerce yazı var var olmasına ama çoğu (sentetik yağ övgüsü  merkezli) reklam ve ideal olandan bahseden ütopik bilgiler.

Sözgelimi;

Isınıp soğuma tekrarının sayısız kere tekrarı ile bir yılda yağlama özelliğini yitiren yağın viskozitesinin artarken içerisindeki partiküllerin sayısının artmasıyla renginin de kehribardan siyaha döndüğünü yazan kaç yer bulabileceksiniz?

Sizin bilgileriniz de altın ve hatta elmas değerinde olmalı...

Hatta  kişisel yorumdan ve başka kaygılardan uzak oluşu ile saflığı onlarla yarışacak denli ışıl ışıl bilgilerle dolu

Ellerinize sağlık

Lütfen kıymetli katkılarınızı eksik etmeyin
Ne demek hocam. Bilgim olduğu konularda elimdrn geldiğince, dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışacağım.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Daha önce paylaştığınız üzere, ilgili özellikle alakalı bir video çektim..  :) Bilgi için bir kez daha teşekkür ederim

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bu da dörtlü flaşör açıkken, sinyal verildiğinde förtlü flaşörün iptal olması hk  :'(

 
mandufla dedi:
Araca bindim ve akü durumunu kontrol etmek istedim. Aracı çalıştırdım. Geri stop ettim. Trip düğmesine basıp saat ve akü durumuna geldim. Gelen ekran bu.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Arkadaşlar durum hala aynı. Yani akü durumunu görmek için bastığım trip tuşundan sonra ekrana çizgiler geliyor. Henüz akü durumu ile alakalı rakam görme şerefine nail olamadım. Acaba belirli bir süre kullanıp aracı stop ettikten sonra görünen bir durum mu bu yoksa daha çalıştırmadan da görülebilen bir durum mu? Yardımlarınızı bekliyorum.

 
Bahsedildi mi?  s=s18

Arkadaşlar aracı kilitlediğinizde, aracın içinde birisi olduğunu varsayarak dışarı çıkabilmesi adına, kilitledikten 1-2 sn sonra tekrar kilitleme tuşuna basıldığında kapılar kilitleniyor fakat içeriden açılabiliyormuş..  s=s16

 

@mandufla

Değerli Hocam;

Zaman zaman güncel veya doğru sonuçları vermeyebiliyor ve hatta tam bir mantıksal çelişki örneği olarak gösterilebilecek şekilde "%0" gösterebiliyor. Birkaç dakika bekleyip sonra tekrar deneyince düzeliyor.

 

Geri
Üst Alt