Scirocco varken çok araştırmıştım bu filtreleri. En çok önerilen İTG ile BMC idi. K&N yağlı tip hava filtresi olduğu icin bir sure sonra yağ kacirma yapıyor diye soluyordu herkes ondan önermiyorlardı. Kuru tip filtre olması önemli bunu göz önünde bulundurun. Şahsi fikrim İTG benim baktığım dönemlerde 900 lira civarıydı simdi ki kurlar ile 1200 filan olmustur herhalde. Performans acısından açıkcası çok net bir yorum yapmam ama çok büyük bir değişim olacağını pek sanmıyorum.Exe7 dedi:Golf Tutkusu üye arkadaşlarım motor bilgisi olan arkadaşlsrdan yanıt bekliyorum
2 adet 2015 model 1.4 Tsi 125ps manuel ve 1.6 tdi 105ps dsg araçlarımız var.Performans kutu içi hava filtresi almak istiyoruz.Yalnız 3 marka arasında kaldık 1.İTG marka 2.BMC marka 3.K&N siz hangisini önerirsiniz? Yada başka marka öneriniz var mı?Son olarak performans açık hava filtresi beygir arttırıcı etkisi var mıdır,öneriyor musunuz?Tşk ederim
Aynen hocam. Kendileri DSG'nin kronik sıkıntısıdır. Çok ilginçtir ki, tık etmeden 100.000 yapan DSG de mevcutken. 3-5000 km'de de kavrama yineyen, mekatronik yakan DSG'ler mevcut.umut_oem dedi:Arkadaşlar Merhaba,
Aracım 1.2 tsi dsg comfortline 2015 mayıs çıkışlı, araç ta özellikle durduktan sonra kalkışlarda acayip bir ses geliyordu, dün servise götürdüm test sonucunda, kavrama da sorun var baskı balata vs değişicek denildi ve randevu verildi. Bu sorun dsg de meydana gelen kronik arızamıdır? ne tür işlemler yapılacak ? ben ne tür bi yol izlemeliyim?
Teşekkürler.
Canınızı sıkmayın hocam. İzlenecek bir yol yok. Değişecek ve sorununuz ortadan kaybolacak.umut_oem dedi:Arkadaşlar Merhaba,
Aracım 1.2 tsi dsg comfortline 2015 mayıs çıkışlı, araç ta özellikle durduktan sonra kalkışlarda acayip bir ses geliyordu, dün servise götürdüm test sonucunda, kavrama da sorun var baskı balata vs değişicek denildi ve randevu verildi. Bu sorun dsg de meydana gelen kronik arızamıdır? ne tür işlemler yapılacak ? ben ne tür bi yol izlemeliyim?
Teşekkürler.
Hocam emin olun jetta dan daha iyi yol tutuşu olacaktır 1.2 de. Ben şimdiye kadar esp devreye sokamadım. Aracı virajda zorlamayı seven biriyim ve 15 jant var aracımda. Megane ile aynı viraja daha düşük hızda girdiğimde lastiklerden ciyak ciyak ses geliyor.bulento dedi:Arkadaşlar,
1.2 TSI Golf satın alma arifesindeyim ancak birçok kaynakda rastladığım, 1.2 TSI ve TDI versiyonlarında arkada torsiyon barlı süspansiyon kullanıldığı daha sert süspansiyon ile konfor açısından törpülendiği bilgileri var.
Şu anda 1.2 TSI model Jetta (2014 model) kullanıyorum ve süspansiyonundan, yol tutuşundan aşırı derecede memnunum. Jetta da arka süspansiyon bağımsız.
Kıyaslama yapabilecek olan veya bu konuda içimizi rahatlatacak açıklaması olan var mı ?.
Alkollü yakalanma ilk ve ikinci az. Özellikle 2. çok az...Orhan Hoca dedi:yeni ücretler.
Cezalar çok az,ehliyet bulundurmama komik olmuş,lakin ceza sadece işin işimize geldiği tarafı....yusuf dedi:Alkollü yakalanma ilk ve ikinci az. Özellikle 2. çok az...yeni ücretler.
Ehliyet bulundurmama cezası nedir. Hangi tarihte yaşıyoruz :-
Teşekkürler.. Hoş bulduk. [emoji1]yusuf dedi:Hocam emin olun jetta dan daha iyi yol tutuşu olacaktır 1.2 de. Ben şimdiye kadar esp devreye sokamadım. Aracı virajda zorlamayı seven biriyim ve 15 jant var aracımda. Megane ile aynı viraja daha düşük hızda girdiğimde lastiklerden ciyak ciyak ses geliyor.Arkadaşlar,
1.2 TSI Golf satın alma arifesindeyim ancak birçok kaynakda rastladığım, 1.2 TSI ve TDI versiyonlarında arkada torsiyon barlı süspansiyon kullanıldığı daha sert süspansiyon ile konfor açısından törpülendiği bilgileri var.
Şu anda 1.2 TSI model Jetta (2014 model) kullanıyorum ve süspansiyonundan, yol tutuşundan aşırı derecede memnunum. Jetta da arka süspansiyon bağımsız.
Kıyaslama yapabilecek olan veya bu konuda içimizi rahatlatacak açıklaması olan var mı ?.
Alacağınız araçta hangi opsiyonları istiyorsunuz ve bütçe ne kadar.
Foruma da hoş geldiniz bu arada