ANA KONU


yusuf dedi:
Yeni astra fiyat listesi :) Golfe pahallı diyenleri görelim..

Benzinli otomatik seçeneği yok. Otomatiklerde S&S yok.

Donanım çok zengin ama benzinli otomatik çok büyük eksiklik.
yusuf kardeşim aynısını bugün ben söyledim arkadaşa,

şimdi rakibin az yakan, 1.2 seçeneği olan bir benzinli otomatiği varken, senede 5 bin km yapan ancak otomatik isteyen birine dizeli nasıl satacaksın?

 

Arkadaşlar kutu içi filtre ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Su videoya bi göz atın, araç icin faydalı gibi

Biraz performans artısı da oluyormus? Fikirlerinizi merak ediyorum [emoji5]

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
enpisagor dedi:
Arkadaşlar kutu içi filtre ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Su videoya bi göz atın, araç icin faydalı gibi

http://youtu.be/mJW29eDZXzg

Biraz performans artısı da oluyormus? Fikirlerinizi merak ediyorum
emoji5.png


Sent from my iPhone using Tapatalk
İlginç :) Biri alıp denesin  8D

 
yusuf dedi:
Arkadaşlar kutu içi filtre ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Su videoya bi göz atın, araç icin faydalı gibi

http://youtu.be/mJW29eDZXzg

Biraz performans artısı da oluyormus? Fikirlerinizi merak ediyorum
emoji5.png


Sent from my iPhone using Tapatalk
İlginç :) Biri alıp denesin  8D
Bende çok merak ettim bilgili abilerimin ve kardeşlerimin yorumlarını bekliyorum.

@Orhan Hoca @silvershadow

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Aracıma bayiden çıkmadan seramik kaplama uygulaması yapıldı yaklaşık 7 ay oldu seramik kaplama uygulaması olduğundan herhangi wax ya da hızlı cila uygulamasında bulunmadım bu tarz bir uygulama yapmam seramik kaplamayı etkiler mi?

 
son günlerde şöyle bi durum var. mesela araba tüm gece ankaranın soğuğunda duruyor ve ben sabah havanın en soğuk olduğu vakitlerde kontak yapıyorum. araç bildiğiniz 1000 devirde çalışmaya başlayıp hemen 900e düşüyor ve sürüşe hazır oluyor.

öte yandan tüm gün güzel güneşin altında ve 13-14 derecede 8-9 saat kalıyor, eve gitmek için saat 16'da kontak yapıyorum 1300 devirden başlayıp 30-40 saniye sonra ancak hazır hale geliyor.

hani motorun bi bildiği vardır diyorum ama tam tersini yaşamam gerekmiyor mu?

 
@maniax

Değerli Murat Hocam,

Öyle şeylere dikkat ediyorsunuz ki, kendimi çılgınlık düzeyinde detay konusunda yalnız hissettirmediğiniz için size teşekkür etmek zorunda bırakıyorsunuz.  s=screwy

Vw motorlarının bir kısmında  hava sıcaklığı düştüğünde dışarıdan gelen havalandırmayı kapatarak hızlı ısınma özelliği mevcuttur. Bu özellik yanı sıra havanın sıcaklığı ve motor sıcaklığı bilgilerini karşılaştırıp yakıt püskürtme  oran ve zamanlamasını yapan jigle diyerek ayıp edeceğimi düşündüğüm ateşleme ve yakıt merkezi mevcut.

Aynı merkez hava ve motorun ısısını ehven-i şer görüp devreye girmediği ve ısınan havanın artan nem taşıma kapasitesi olan bağıl nem miktarı  da artar. Ateşleme ve yanma yüksek nem nedeniyle ilk çalışma esnasında verimli    olmaması ve aşırı besleme sisteminin devre dışı olması nedeniyle ısınma doğal olarak geç gerçekleşir. Rölantinin yüksek oluşundan da nem sorumludur

Bu arada kışın artan yakıt tüketiminin bir miktarı buna bağlıdır.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
silvershadow dedi:
@maniax

Değerli Murat Hocam,

Öyle şeylere dikkat ediyorsunuz ki, kendimi çılgınlık düzeyinde detay konusunda yalnız hissettirmediğiniz için size teşekkür etmek zorunda bırakıyorsunuz.  s=screwy

Vw motorlarının bir kısmında  hava sıcaklığı düştüğünde dışarıdan gelen havalandırmayı kapatarak hızlı ısınma özelliği mevcuttur. Bu özellik yanı sıra havanın sıcaklığı ve motor sıcaklığı bilgilerini karşılaştırıp yakıt püskürtme  oran ve zamanlamasını yapan jigle diyerek ayıp edeceğimi düşündüğüm ateşleme ve yakıt merkezi mevcut.

Aynı merkez hava ve motorun ısısını ehven-i şer görüp devreye girmediği ve ısınan havanın artan nem taşıma kapasitesi olan bağıl nem miktarı  da artar. Ateşleme ve yanma yüksek nem nedeniyle ilk çalışma esnasında verimli    olmaması ve aşırı besleme sisteminin devre dışı olması nedeniyle ısınma doğal olarak geç gerçekleşir.

Bu arada kışın artan yakıt tüketiminin bir miktarı buna bağlıdır.
:) dikkatimi çekiyo öyle şeyler hocam. araçtaki tutarsızlıklar mı desem bilemedim. bi rutine alışınca hep öyle istiyor insan. daha bir sürü şey yaşıyorum ama eve gelene kadar unutuyorum ve yazamıyorum buraya. bu olay 3-4 gündür üst üste olunca yer etti artık  ;)

 
@maniax

Peki ya benim dikkatimi  ne çekti biliyor musunuz?

Saat 16.00 da Eve gitmek üzere  yola çıkmak için  kontağa anahtarı takmanız.

Kıdem böyle bir şey demek ki.. &:

Not : mesajıma minik bir ekleme yaptım.  Eklemem şöyle:

"Yazın yüksek olan rölantinin müsebbibi de havada artan bağıl nemdir

 
silvershadow dedi:
@maniax

Peki ya benim dikkatimi  ne çekti biliyor musunuz?

Saat 16.00 da Eve gitmek üzere  yola çıkmak için  kontağa anahtarı takmanız.

Kıdem böyle bir şey demek ki.. &:

Not : mesajıma minik bir ekleme yaptım.  Eklemem şöyle:

"Yazın yüksek olan rölantinin müsebbibi de havada artan bağıl nemdir
hocam aslında çalıştığım hastanenin kadrosundaki en kıdemsiz uzmanım. son 6 yıldır alarmım hiç değişmedi. her sabah 7:05 gibi kalkarım, 7:25-7:30 civarı yola çıkıp 7:50-7:55 gibi hastaneye varıyorum sakin sakin. çayımı içer güne öyle başlarım hep. 8 dedik mi işbaşı oluyor. aslında 16:00 standart bir çıkış saati değil ama bu klinikte altımda asistanlar olduğu için genelde son 30-40 dakikalık bölümü onlara bırakıp bir sorun olması durumunda aramalarını da tembihleyerek ayrılabiliyorum yerimden. zaten devlet hastanesi de olduğu için mesai saatleri genelde böyle :)

"bir de şu anda sizinle olan bu güzel muhabbetimizin sebebi bu hafta ameliyat ya da poliklinikten sorumlu olmamam :D

 
G13 pembe antrfrizde eksilme var hangi marka ya da ürün almalıyım servistemi ekletiyim?

 
yav arkadaslar arka sılecegı calıştırıyorum önce su basıyor sonra sılıyor fıskıyeyı calıştırmadan nasıl calıştırıcam çözemedim gitti..

 
reko dedi:
yav arkadaslar arka sılecegı calıştırıyorum önce su basıyor sonra sılıyor fıskıyeyı calıştırmadan nasıl calıştırıcam çözemedim gitti..
:) tam olarak bu sorun bende de bir kaç kez oldu. o silecek kolunu geriye itme meselesi çok hassas. azıcık fazla itince su fışkırıyo. böyle azıcık itip pıt diye kendisi geçerse fışkırtmıyor bilginiz olsun

 

maniax dedi:
yav arkadaslar arka sılecegı calıştırıyorum önce su basıyor sonra sılıyor fıskıyeyı calıştırmadan nasıl calıştırıcam çözemedim gitti..
:) tam olarak bu sorun bende de bir kaç kez oldu. o silecek kolunu geriye itme meselesi çok hassas. azıcık fazla itince su fışkırıyo. böyle azıcık itip pıt diye kendisi geçerse fışkırtmıyor bilginiz olsun
öyleyse çok hasssas değilmi ya..başka yolu yokmu..

 

Geri
Üst Alt