@maniaxmaniax dedi:@cenk77
daha sonrasında nasıl yapmak lazım? mutlaka bi benzincide bakmak gerekiyor. güvenilir olması ve sürekli aynı yerden bakılması tavsiye ediliyor tabi de kalibrasyonunun iyi olmadığını anlatan bi belirti var mıdır?
@silvershadow hocam cok iyi açıklamış yukarda
+ ilavetten
bence en önemlisi,lastiklerimizi uzun yol sonrası,yada guneş altında sicağa maruz kalmış mevcut havanın ısıdan genleşmiş olduğundan,sağlıklı değerleri yakalamımızın zor olduğunu düsünüyorum.ben genelikle soğuk ve gölge yerde lastik hava basınç değerlerini depo kapağındaki yazılan değerlerinini birebir aynısını uyguluyorum ve hafızaya alıyorum..konforum 10 üzerinden 10 oluyor
edit: sonradan farkettim @silvershadow hocam daha evvel konusunu açmış yeni okudum.yazdıklarımla birebir örtüsüyor
http://www.golftutkusu.com/jant-ve-lastik-hakkinda-hersey/golf-7-dogru-lastik-basinci-ne-olmalidir/
Moderatör tarafında düzenlendi: