Merhaba herkese.

Ben de merceklerimi degistirdim garantiden, dusunenlere faydali olur diye bilgileri paylasmak istedim.

Golf 1.4 TSI Highline Bi-Xenon Plus + Dynamic Light Assist, Uretim: 07/2015

Orjinal Farlar: 5G1 941 033 ve 5G1 941 034, Uretim: 07/2015

Yeni Farlar: 5G1 941 043 ve 5G1 941 044, Uretim: 03/2017

Dogus Etimesgut'ta ilk gun onay alindi, ikinci gun parca geldi, ucuncu gun montaji yapildi. Ozelden plakalarini paylasanlara buradan tekrar tesekkur ederim, yalniz bunlari zikretmeye gerek kalmadan onayi verdiler. Aydinlatmanin biraz daha parlak oldugunu daha berrak gozuktugunu soyleyebilirim, ama bu farlarin goze daha temiz durmasinin psikolojik etkisi de olabilir. Resimler de soyle:

Onceki

once-.JPG

Sonraki

/monthly_2017_07/sonra-.JPG.abdc470194d7ad5eca6d2167d16d0aa9.JPG

 

Ekli dosyalar

  • sonra-.JPG
    sonra-.JPG
    124.6 KB · Görüntüleme: 0

Saniyorum psikolojik degil sayin hocam, Dun aksam dikkatle inceledigimde hem gorus performansi hemde durus disaridan farlarin gorunusunde bariz fark vardi.

 
Kısemetse bende yarın far mercekleri için servise gidicem. İlk görüşmede araba kalıcak farları sökücez falan dediler ama sanki burdaki arkadaşlar ilk gitmede farları söktürmeden tespit yaptırdılar diye tahmin ediyorum. Yanlış birşey yapmayalım. Boşyere arabasız da kalmayalım.
Benim aracımın farlarının fotoğraflarını çekip garantiye gönderdiler. Garanti onay verdikten sonra yeni far takılmak üzere randevu verildi ve montaj 2 saatte tamamlandı. Süreç böyle gelişti.
 
01ba5da27e59402bacf3c53bd96b6982.jpg
ab67bd0fe460634d2261c8b9a267904c.jpg


Hayırlı akşamlar, sol ve sağ fardaki lekeler sorun teşkil eden lekeler mi, yoksa buharlaşma sonucu üzerinde kalan lekeler mi?

 
Garanti varsa değişim şart. Garanti yoksa kullanmaya devam
Garanti devam ediyor hocam göstereyim gittiğimde, bir de ekimde gitmem gerekiyor ama bakıma önce gitme durumu var mi yoksa yılı doldurmam mi gerekiyor iznim öyle denk geliyor

 
herkese merhabalar;

şimdi sizlere bu olay sayesinde yaşadığım durumları tek tek anlatacağım. zaten buraya yazdıktan hemen sonra doğuş'a mail göndereceğim.

"2 hafta önce garantili aracımı Alanya Başaran servise götürdüm mercekteki lekelenmeler yüzünden. ustaya gösterdim servis danışmanına gösterdim tek tek durumu anlattım. gece aydınlatmanın kötü olduğunu ve sürüş güvenliğimi tehlikeye soktuğunu üzerine bastıra bastıra belirttim. tamam dediler fotoğraflarını çektiler ve cevabın gelmesini bekledik. bu arada aracım 2013 ekim çıkışlı 1.4 tsi bluemotion highline. aracımı 3 ay önce satın aldım. benden önceki sahibi +2 yıl garanti eklettirmiş sağolsun. yani aracım garantili.

ancak vw'de aracın satışını yaparken garanti devrinin de yapılması gerekiyormuş biz tabi bunu bilmiyorduk. vdf ile görüştük ilk sahibinin rızası ve imzasını alarak aracın garantisini de benim üzerime yaptılar. buraya kadar her şey çok güzel. bu bahsettiğim olaylar için tam 2 hafta bekledik...  20 dakika önce telefonla alanya vw servis danışmanım fatih tatlısu aradı ve 'uzatılmış garantili araçlarda far değişimi maalesef yapılmıyor, o yüzden yanıt olumsuz oldu' dedi. hiçbir şey demedim ve teşekkür edip geri kalanı ben hallederim dedikten sonra telefonu kapattım."

şimdi daha önce böyle olaylar başından geçmiş siz değerli arkadaşlarımdan öncellikle yardım ve destek bekliyorum. ben gerekeni zaten doğuşa detaylı bir biçimde mail atacağım.

anlamadığım aracı alırken satış temsilcisi uzatılmış garantiyi satmak için resmen müşterilerin boğazına yapışıyor. ancak sonrasın böyle sorunlar olduğunda ise resmen ortada kalıyoruz. fardaki lekeler-ampuller vs vs. uzatılmış garanti kapsamına girmiyormuş.. yani bu demek oluyor ki; "2 yıllık aracın kendi garantisi bitmeden getirin aracı biz müdahale ederiz gerisi umurumuzda değil ne haliniz varsa görün, zaten uzatılmış garanti bir satış taktiği, alsanız da almasanız da bir işe yaramıyor." ben bunu anladım şahsen.

 u-led farımdaki lekelenmelerin fotoğraflarını akşam çekip yine bu başlık altına atacağım. alanya'da yaşadığım için en yakından gören kişi sevgili @Ender hocamızdır.

ben bu işin takipçisi olacağım, detayları yeniden sizlere bildiririm.

ancak siz siz olun her türlü platformda hakkınızı arayın. sıfır araç alacak arkadaşlar da boşuna +2 yıl parası vermesin gördüğünüz üzere bir işe yaramıyor...

saygılarımla.

 
herkese merhabalar;
şimdi sizlere bu olay sayesinde yaşadığım durumları tek tek anlatacağım. zaten buraya yazdıktan hemen sonra doğuş'a mail göndereceğim.
 
"2 hafta önce garantili aracımı Alanya Başaran servise götürdüm mercekteki lekelenmeler yüzünden. ustaya gösterdim servis danışmanına gösterdim tek tek durumu anlattım. gece aydınlatmanın kötü olduğunu ve sürüş güvenliğimi tehlikeye soktuğunu üzerine bastıra bastıra belirttim. tamam dediler fotoğraflarını çektiler ve cevabın gelmesini bekledik. bu arada aracım 2013 ekim çıkışlı 1.4 tsi bluemotion highline. aracımı 3 ay önce satın aldım. benden önceki sahibi +2 yıl garanti eklettirmiş sağolsun. yani aracım garantili.
 
ancak vw'de aracın satışını yaparken garanti devrinin de yapılması gerekiyormuş biz tabi bunu bilmiyorduk. vdf ile görüştük ilk sahibinin rızası ve imzasını alarak aracın garantisini de benim üzerime yaptılar. buraya kadar her şey çok güzel. bu bahsettiğim olaylar için tam 2 hafta bekledik...  20 dakika önce telefonla alanya vw servis danışmanım fatih tatlısu aradı ve 'uzatılmış garantili araçlarda far değişimi maalesef yapılmıyor, o yüzden yanıt olumsuz oldu' dedi. hiçbir şey demedim ve teşekkür edip geri kalanı ben hallederim dedikten sonra telefonu kapattım."
 
şimdi daha önce böyle olaylar başından geçmiş siz değerli arkadaşlarımdan öncellikle yardım ve destek bekliyorum. ben gerekeni zaten doğuşa detaylı bir biçimde mail atacağım.
 
anlamadığım aracı alırken satış temsilcisi uzatılmış garantiyi satmak için resmen müşterilerin boğazına yapışıyor. ancak sonrasın böyle sorunlar olduğunda ise resmen ortada kalıyoruz. fardaki lekeler-ampuller vs vs. uzatılmış garanti kapsamına girmiyormuş.. yani bu demek oluyor ki; "2 yıllık aracın kendi garantisi bitmeden getirin aracı biz müdahale ederiz gerisi umurumuzda değil ne haliniz varsa görün, zaten uzatılmış garanti bir satış taktiği, alsanız da almasanız da bir işe yaramıyor." ben bunu anladım şahsen.
 
 u-led farımdaki lekelenmelerin fotoğraflarını akşam çekip yine bu başlık altına atacağım. alanya'da yaşadığım için en yakından gören kişi sevgili [mention=208]Ender[/mention] hocamızdır.
 
ben bu işin takipçisi olacağım, detayları yeniden sizlere bildiririm.
 
ancak siz siz olun her türlü platformda hakkınızı arayın. sıfır araç alacak arkadaşlar da boşuna +2 yıl parası vermesin gördüğünüz üzere bir işe yaramıyor...
 
saygılarımla.
 
Geçmiş olsun hocam. Ben zaten uzatılmış garanti ve yetkili servis taraftarı değilim vw için.
 
Bunlarda benim mercekler problem var mı acaba çok emin olamadım.





hocam gördüğüm kadarıyla bir şey yok hatta gayet güzel.  benim merceklerde sanki bir sıvı damlamış ve kurumuş gibi bir görüntü var. bunlar gayet güzel. iyi günlerde kullanın aracınızı.

 
hocam gördüğüm kadarıyla bir şey yok hatta gayet güzel.  benim merceklerde sanki bir sıvı damlamış ve kurumuş gibi bir görüntü var. bunlar gayet güzel. iyi günlerde kullanın aracınızı.
Teşekkür  ederim  bende problem görmedim ama emin olmak istedim.Sizde kazasız belasız kullanın aracınızı.

 
Farlarında lekeler sonucu yenisi ile değiştirilecek arkadaşlara tavsiyem; yeni farların "hava tahliye kanalları" kutudan ilk çıktığında %20-30 açık geliyor., bu hava tahliye kanallarını montaj öncesi %70-80 civarı açarak taktırmanızı tavsiye ederim..!! Çünkü bazı arkadaşlar yeni takılan farlarında da bir süre sonra lekelenme oluştuğunu belirtmişti..!! Evet yeni seri farlada revizyona gidildi ama bu ne kadar yeterli zaman gösterecek., Bunun önüne geçebilmek için hava tahliye kanallarını 2-3 kademe daha açmak iyi olacaktır., Full %100 açmanında gereğinden  fazla olabilir., Eski mesajlarda bir arkadaş yeni farı takarken montaj öncesi ustanın hava tahliye kanallarını 1-2 kademe daha fazla açtığını belirtmişti., Her ustanın bunu uyguladığını veya farkında olmadığı gerçeği var., bunu montaj öncesi montajı yapacak kişiye belirtmekte faydalı olacaktır.!!

Her bir farda 2 yada 3 tane hava tahliye kanalı tırnağı bulunmakta; (örnek resim)

s-l1600.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

herkese merhabalar;
şimdi sizlere bu olay sayesinde yaşadığım durumları tek tek anlatacağım. zaten buraya yazdıktan hemen sonra doğuş'a mail göndereceğim.
 
"2 hafta önce garantili aracımı Alanya Başaran servise götürdüm mercekteki lekelenmeler yüzünden. ustaya gösterdim servis danışmanına gösterdim tek tek durumu anlattım. gece aydınlatmanın kötü olduğunu ve sürüş güvenliğimi tehlikeye soktuğunu üzerine bastıra bastıra belirttim. tamam dediler fotoğraflarını çektiler ve cevabın gelmesini bekledik. bu arada aracım 2013 ekim çıkışlı 1.4 tsi bluemotion highline. aracımı 3 ay önce satın aldım. benden önceki sahibi +2 yıl garanti eklettirmiş sağolsun. yani aracım garantili.
 
ancak vw'de aracın satışını yaparken garanti devrinin de yapılması gerekiyormuş biz tabi bunu bilmiyorduk. vdf ile görüştük ilk sahibinin rızası ve imzasını alarak aracın garantisini de benim üzerime yaptılar. buraya kadar her şey çok güzel. bu bahsettiğim olaylar için tam 2 hafta bekledik...  20 dakika önce telefonla alanya vw servis danışmanım fatih tatlısu aradı ve 'uzatılmış garantili araçlarda far değişimi maalesef yapılmıyor, o yüzden yanıt olumsuz oldu' dedi. hiçbir şey demedim ve teşekkür edip geri kalanı ben hallederim dedikten sonra telefonu kapattım."
 
şimdi daha önce böyle olaylar başından geçmiş siz değerli arkadaşlarımdan öncellikle yardım ve destek bekliyorum. ben gerekeni zaten doğuşa detaylı bir biçimde mail atacağım.
 
anlamadığım aracı alırken satış temsilcisi uzatılmış garantiyi satmak için resmen müşterilerin boğazına yapışıyor. ancak sonrasın böyle sorunlar olduğunda ise resmen ortada kalıyoruz. fardaki lekeler-ampuller vs vs. uzatılmış garanti kapsamına girmiyormuş.. yani bu demek oluyor ki; "2 yıllık aracın kendi garantisi bitmeden getirin aracı biz müdahale ederiz gerisi umurumuzda değil ne haliniz varsa görün, zaten uzatılmış garanti bir satış taktiği, alsanız da almasanız da bir işe yaramıyor." ben bunu anladım şahsen.
 
 u-led farımdaki lekelenmelerin fotoğraflarını akşam çekip yine bu başlık altına atacağım. alanya'da yaşadığım için en yakından gören kişi sevgili [mention=208]Ender[/mention] hocamızdır.
 
ben bu işin takipçisi olacağım, detayları yeniden sizlere bildiririm.
 
ancak siz siz olun her türlü platformda hakkınızı arayın. sıfır araç alacak arkadaşlar da boşuna +2 yıl parası vermesin gördüğünüz üzere bir işe yaramıyor...
 
saygılarımla.
 
Geçmiş Olsun öncelikle
Bu iş biraz uğraş ile çözülecektir bunu bilmeni isterim. Servis ilişkileri Bu konuda önem arz ediyor Alanya Başaran Servisi Hakkında Trabzon Bahadır da olduğu gibi pek olumlu bilgiler yok malesef. Ama bu yapmayacakları anlamına gelmez . Kaldiki Uzatılmış Garanti bu Far grubumuza kapsar Rize Voskar dan buna benzer işlem yaptirmistik. Burdaki olay servisin Bıktırma politikasıdır . Uzatılmış Garanti ise Denizde can simidi gibidir biraz zorlamak ve uğraşmak lazim. aslında buna gerek yok fakat Güzel ülkemin Guzel olmayan bazı insanları sayesinde Hakkımızı aramak ve işimizi takip etmek gerekiyor. Elimden gelen yardımi Esirgemeyeceğim ve Hayırlısıyla bu işi sonuca kavuşturalım . Görüşmek Üzere Kendine Iyi Bak Serkan [emoji106]
 

Geri
Üst Alt