Merhaba,Servisler ve Çağrı merkezleri her ne kadar bu hata mesajının;
* Aslında bir sorun olmadığını,
* Şanzıman vs. ile bir ilgisi olmadığını, dile getirseler de;
Merak ettiğim; Kavrama sorunu yaşayıp, kavrama değiştirdikten sonra bu hatayı alan var mı ? (mikro şalter veya vites kolu mekanizması değiştirmeden sadece Kavrama değiştirdikten sonra bu hatayı alan oldu mu?)
Düzenli servis bakımı Garantili işlem demektir. Adnan Hocam Kazasız belasız Sürüşler dilerimMerhaba,
Aracım 2016 model 1.4 tsi dsg highline.
5000 ve 20.000 km’de kavrama değişimleri oldu, P konumunda terk edin olayı ise bu değişimlerden sonra gerçekleşti ve tabiki tüm onarımlar garantiden karşılandı.
Bütün bunların dışında bu sene başında zenon farlarımda lekelenme olduğu için yenileri ile bedelsiz olarak değişti.
Naçizane söylemek istediğim servisten şaşmayınız.
Saygılar.