Aracı P konumunda terk ediniz uyarısı


@Zafer55 sonuna kadar haklısınız tabi, ben sadece sorunu belirtmiştim, aynısı başıma gelince

 

Temmuz Agustos gibi beni de servise davet ederek ve ikame arac vererek taktilar salteri, herhangi bir ucret de ödemedim. Benim aracin garantisi de bitmisti ustelik. Ariza kaydini önceden actirdigimdan olabilir muhtemelen.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@Zafer55 218 tl montaj dahil değiştiriyorlar parça parasını verdim almanyadan geliyor.

 
gençler aynı durum bende de oluyordu serviste iyi niyet garantisinden yaptılar. 18 tl ücret ödedim haberiniz olsun

 
Geçen ay 1 defa 1 sn. Bugun de 2 defa yine 1sn gösterip kayboldu. Umarım büyük bir sorun çıkarmaz. Bakıma 800km kaldı, o zamana kadar çalışırsa bakımla beraber halledilir diye düşünüyorum.

Anadolu yakasında Kadıköy-Maltepe civarı hangi yetkili servisi tavsiye edersiniz ?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Zafer55 eğer araç servis bakımlı ise yada garanti icerisinde bu şikayeti servise bildirdi ise ücret alinmadan yapılır yoksa ücret talep ederler

 
Aracımı alalı yaklaşık 4 ay oldu. 2016 model 1.4tsı highline. 29 binde. Garantisi bitti aracımın,ama tüm bakımları serviste yapılmış. Bu sıkıntı bende de bir kaç defa oldu ve olmaya da devam ediyor. Önemsemedim fakat önemsenecek bir durum mu bilemedim?  Konuyu çözen arkadaşlardan genel bi tavsiye almak isterim. Teşekkürler şimdiden. 

 
@Alptug_gunes yalniz araçta eskiyen bozulan bir parca değil ki bu mikro şalter. Aracta olmayan bir parca araca eklenerek bu uyarıyı engelliyorlar. KRONIK BIR ARIZA ICIN ÜCRET TALEP EDEMEZLER. Kanuni  yolla hakkımı arıyorum. Burdan sizleri de bilgilendiririm

 
şimdi servisteki tanıdık ile konuştum. aynı sorun benim araçta da mevcut. Almanya' ya durum bildiriliyor aracın yaş, km , servis kullanım durumuna göre farklı fiyat çıktığı bilgisini aldım.

 
@Zafer55 aslında uyarı engellenmiyor sistem şalter üzerinden çalışmaya devam ediyor ve gayet başarılı çalışıyor

 
@Alptug_gunes tamam haklısın ancak araçta fabrika çıkışlı bu parca micro şalter olsaydı bu arizayı veya uyarıyı vermeyecekti. Sonradan bu parca eklenerek ücret talep etmek doğru değil.  Aracta sıkıntı olduğunu tespit edip sorunu ücretsiz gidermeleri gerekiyor bu ariza kronik nerdeyae tüm DSG kullanıcıları aynı problemi yaşıyor. Dogus otomotivin ilgisizliği ve para aşkı bu. 

 
Aracımı 60bin bakımı için Doğuş oto Maslak götürdüğümde aynı sorunu servis danışmanına ilettiğimde sorunun garanti üzerinden bişiler yapabileceğini fakat aracı haftaiçi randevu alarak getirmem gerektiğini söyledi. Haftaiçi izin almam gerçekten zor olduğunu defalarca belirtmeme rağmen sevgili danışmanın cevabı “size istediğiniz cevabı vermicem “şeklinde olunca eşimin yanında şalterleri attırmamak için tamam tamam deyip aracı lanet olsun şeklinde teslim aldım.Araç zaten garanti dışı idi sadece bütün bakımlar yetkili serviste yapılmıştı. Gerçekten değişik bir danışmandı...adam muhabbet için general otoyu seviyorduk ama kapandı dedim...cevap olarak çok sevdiğiniz general oto bir önceki bakımda fren hidroliğine bakmamış bile dedi...Neyse sonuçta ilginç olan ayrı bir durum ise araç o bakımdan sonra hiç hata vermedi...

 

Aynı sorun benim aracımda da mevcut servisi aradım. Bunun mekanik bir şey olmadığını, parça ekleyeceklerini söylediler randevu aldım gidecem 3 gün sonra garantisi bitti ve son iki bakımını da serviste yaptırmadım bakalım para isteyecekler mi para isterlerse tüketici kaynaklı bir sorun olmadığını belirtip ücret ödemeyeceğimi belirteceğim. Bakalım çözebilirsem buradan yazarım yine 

 

Geri
Üst Alt