Tapayı tam sıkmamış olabilirler veya tam tersi tapayı fazla sıkıp karteri çatlatmış olabilirler., Neden kaynaklandığını anlamak ve kimsenin zan altında kalmaması için aracı lifte aldıklarında siz de aracın başında durun., yok efendim iş güvenliği falan gibi kelimeler kullanıp atölyeye alamıyoruz derler ise dikkate almayın çünkü çok yüksek ihtimalle kendi yaptıkları hatadan dolayı araç yaklaşık 1-1,3 lt. arası yağ eksiltmiş., tapa pulunu (bakır pul) kontrol ediniz değiştirmişer mi değiştirmemişler mi ve En önemlisi servise gitmeden önce peçete yardımıyla yağın durumunu (yağın rengini) kendiniz kontrol ediniz., yeni değişen yağ (açık sarı renkte) olur., peçete testi yaparak yağa bakınız., yağ açık sarı renk mi yoksa koyu sarı/kehribar veya siyah mı bakmanızı öneririm. Bir de tapanın takıldığı deliğin olduğu bölgede sıvı conta (çekomastik benzeri siyah renkli silikon kalıntıları var mı bakınız) eski bakımlarda tapayı fazla sıkma kaynaklı hasar vermişler ise bakır pul sızdırmayı engelleyemeyeceği için sızdırmayı önleme amaçlı bu bahsettiğim sıvı contayı kullanıyorlar., o sıvı contanın ufak bir parçası içeriye kaçsa başa bela olur. Karter tavası da pahalı olacağı için kendi ceplerinden ödememek için nasıl olsa müşteri anlamaz diyerekten sıvı contayı süre gitsin mantığı…