Ender
Moderatör
- Katılım
- 28 Haz 2015
- Mesajlar
- 5,933
- Tepkime puanı
- 4,490
- Konum
- Alanya
- İsim
- Ende Hoca
- Araç
- Golf 7 1.6 TDI Highline Trp. + MK 7,51.4 TSİ Golf R line + GTI 2.0 300 hp MK5 + MK6 ...
Murat Hocam herzaman ben aracımı park edecek ve aractan ayrılacakken frene Başar durdurur sonra P ye alır anahtarı çekiyorum. Araç P den sonra anahtarı çekince zaten kendiliğinden elfrenini çekiyor bu haliyle hızlı bir sonlandırma oluyor. Sanırım bir sorun olmayacaktır bu şekilde . hem kılavuza yakın bir luygulama hemde rahat ve hızlı. Nede olsa otomatik P ye alınca geri kalanını kendisi yapıyor [emoji1] [emoji106]Değerli Hocam;Kara kaplı kitapta yazanlar benim gibi standart kullanıcılar için idealdir.
Çünkü oluşacak olası bir aksilikte uydurduğumuz elementlerden birinin element tablosunda olmadığına bakarak nereden uydurduğum konusunda kendime soracağım soru yanıtsız kalacağından kesinlikle söylemeliyim ki kılavuz kitaçığa güvenerek Vw mühendislerinin onca zaman ve para harcayarak yaptıkları deney ve çalışmalara burun kıvırmayıp bu çalışmalar sonunda elde ettikleri bilgi ve kurallara uymalı ve de
"Aracı park edeceğimiz zaman; şanzımana yük binmesini engellemek için aracı durdurunca önce P konumuna alıp elektromekanik el frenini çekmeli."
Çünkü bir şekilde şanzımana yük binmesini önlüyor doğrudan P'ye almanıza karşın frenlere bindiren bir yapısı var.
Mantığımıza aykırı gibi görünse de bu böyle.
One Life Live it.!!!