VAG-COM Kodlamalarla İlgili Genel Paylaşım Konusu



MSE dedi:
çok iyi hocam. özellik sınırlı mı?

@MSE
Sınırlı mı derken hocam ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
yol bilgisayarı ekrandan kontrol edilince çıkan mesaj olarak.
Önceki mesaja fotoğraf ekledim hocam. Telefon otoparkta iyi çekmiyor gecikti kusura bakmayın

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sürüşü deneme şansınız oldu mu gerçekten var mı bi değişiklik ? :)

 
Onur dedi:
çok iyi hocam. özellik sınırlı mı?

@MSE
Sınırlı mı derken hocam ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
yol bilgisayarı ekrandan kontrol edilince çıkan mesaj olarak.
Önceki mesaja fotoğraf ekledim hocam. Telefon otoparkta iyi çekmiyor gecikti kusura bakmayın

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sürüşü deneme şansınız oldu mu gerçekten var mı bi değişiklik ? :)
Test etme şansım olmadı hocam bu uykulu halimle anca otoparka kadar gidebildim :)

Zaten ben çok sakin kullanırım Golf'üme asla kıyamam :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
MSE dedi:
çok iyi hocam. özellik sınırlı mı?

@MSE
Sınırlı mı derken hocam ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
yol bilgisayarı ekrandan kontrol edilince çıkan mesaj olarak.
Önceki mesaja fotoğraf ekledim hocam. Telefon otoparkta iyi çekmiyor gecikti kusura bakmayın

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sürüşü deneme şansınız oldu mu gerçekten var mı bi değişiklik ? :)
Test etme şansım olmadı hocam bu uykulu halimle anca otoparka kadar gidebildim :)

Zaten ben çok sakin kullanırım Golf'üme asla kıyamam :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim ugrastiginiz için:) Hangimiz kiyabiliriz ki :) Elimin altında trafiğe kapali tam yanlamalik bi zemin var arkadan itis araçla çok keyifli oluyor golfle nasıl olur merak ediyorum :)

Aklima takilan söyle bişey var sürüş profillerini açsak fark yaşamayiz acaba bmw 3 serisi gibi sport sport plus mesela

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Orhan Hoca dedi:
Başlığında güvenlik uyarısını yaptım. 

kodu deneyerek mi buldun yoksa netten mi buldun hocam?

@MSE
Onur'un tarifine göre buldum hocam.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Onur dedi:
çok iyi hocam. özellik sınırlı mı?

@MSE
Sınırlı mı derken hocam ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
yol bilgisayarı ekrandan kontrol edilince çıkan mesaj olarak.
Önceki mesaja fotoğraf ekledim hocam. Telefon otoparkta iyi çekmiyor gecikti kusura bakmayın

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sürüşü deneme şansınız oldu mu gerçekten var mı bi değişiklik ? :)
Test etme şansım olmadı hocam bu uykulu halimle anca otoparka kadar gidebildim :)

Zaten ben çok sakin kullanırım Golf'üme asla kıyamam :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim ugrastiginiz için:) Hangimiz kiyabiliriz ki :) Elimin altında trafiğe kapali tam yanlamalik bi zemin var arkadan itis araçla çok keyifli oluyor golfle nasıl olur merak ediyorum :)

Aklima takilan söyle bişey var sürüş profillerini açsak fark yaşamayiz acaba bmw 3 serisi gibi sport sport plus mesela

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Araştıralım ama sen daha meraklısın denk geldin mi videolarda falan :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
MSE dedi:
çok iyi hocam. özellik sınırlı mı?

@MSE
Sınırlı mı derken hocam ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
yol bilgisayarı ekrandan kontrol edilince çıkan mesaj olarak.
Önceki mesaja fotoğraf ekledim hocam. Telefon otoparkta iyi çekmiyor gecikti kusura bakmayın

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sürüşü deneme şansınız oldu mu gerçekten var mı bi değişiklik ? :)
Test etme şansım olmadı hocam bu uykulu halimle anca otoparka kadar gidebildim :)

Zaten ben çok sakin kullanırım Golf'üme asla kıyamam :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim ugrastiginiz için:) Hangimiz kiyabiliriz ki :) Elimin altında trafiğe kapali tam yanlamalik bi zemin var arkadan itis araçla çok keyifli oluyor golfle nasıl olur merak ediyorum :)

Aklima takilan söyle bişey var sürüş profillerini açsak fark yaşamayiz acaba bmw 3 serisi gibi sport sport plus mesela

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Araştıralım ama sen daha meraklısın denk geldin mi videolarda falan :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hiç denk gelmedim ama uzak bi fikir gelmiyor bana. :)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@MSE

Muhammed hocam sen arabada falan yaşıyorsun yatiyorsun anladığım kadarıyla :D

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@Orhan Hoca  @Onur

1-  09 Cent. Elect.

2- Security Access -16 > key 31347

3- Adaptation - 10

Önce sinyaller kapatılır

(4) Leuchte 18blk

New Value: not aktiv (default value: blinken likns helphase)

(4) Leuchte 19blk

New Value: not aktiv (default value: blinken rechts hellphase)

Dış sol fren LAMBASI

(16) Leuchte 20BR

New Value: blinken links hellphase

(18 ) Leuchte 20br

Value:0

(19) Leuchte 20br

New Value: minimize

Dış sağ fren LAMBASI

(16) Leuchte 21BR

New Value: blinken rechts hellphase

(18 ) Leuchte 21br

Value:0

(19) Leuchte 21br

New Value: minimize

İç sol fren LAMBASI

(16) Leuchte 23SL

New Value: blinken links dunkhellphase

(18 ) Leuchte 23sl

Value:0

(19) Leuchte 23sl

New Value: minimize

İç sağ fren LAMBASI

(16) Leuchte 24sl

New Value: blinken rechts dunkhellphase

(18 ) Leuchte 24sl

Value:0

(19) Leuchte 24sl

New Value: minimize

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
mandufla dedi:
@MSE

Muhammed hocam sen arabada falan yaşıyorsun yatiyorsun anladığım kadarıyla :D

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam bekar olduğumdan rahatım şimdilik :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Onur dedi:
Teşekkür ederim ugrastiginiz için:) Hangimiz kiyabiliriz ki :) Elimin altında trafiğe kapali tam yanlamalik bi zemin var arkadan itis araçla çok keyifli oluyor golfle nasıl olur merak ediyorum :)

Aklima takilan söyle bişey var sürüş profillerini açsak fark yaşamayiz acaba bmw 3 serisi gibi sport sport plus mesela

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Değerli onur Hocam;

Esc iptali önden çekişli bir araç için aracı dengesiz kılınması anlamına gelir. Çünkü önden çekişli bir araçtan kafadan kayma denilen durum gerçekleşir ve bunu kontrol altına almak mümkün değildir biraz daha gaz vererek lastikler de çekiş varsa aracı ve kendinizi kurtarmanın tek yolu olabilir. Bizim Araçlarımızda Esc kapatma veya Sport olmayışının ve Golf’te R modelinde oluşunun sırrı da dört çekiş  olan aracın bu özellik kapatıldığında arkadan itişli bir araç gibi çekiş gücünü arka lastikleri aktarabilmesinden kaynaklıdır. Bu arada aklınıza gelen neredeyse ilk sorunuyu da yanıtlamalıyım Golf’ün R dan baska tek ESC kapatma düğmesi olan bir modeli daha var: GTI.  Bu modelde de esc yi tam kapatamazsınız R gibi.

Yalamak veya viraja kontrollü olarak aracın arkasını kaydırarak girmek için arkadan itişli bir araca sahip olmalısınız. Bu durumda Esc kapatma mükemmelen işe yarardı. .

Aman hocam bu tip aracın sürüş dinamiklerini  etkileyebilecek kodlamalara dikkat etmeli.

Sizin vesilenizle Muhammed Hocama da mention edeyim. @MSE

 
@silvershadow Murat hocam söylediklerinize katılıyorum. Videodaki araç kontrolsüzce kayıyor. Ortam uygun olur, karlı zeminde biraz aksiyon isteyen olur kendine ve başkalarına zarar vermeyecek şekilde deneyebilir ancak ben şahsen kıyamam ben arabama. Motor devrini bile fazla yükseltmiyorum :)

Böyle bir kodlama yapılabildiği için paylaştık fakat doğru olmadığını düşünüyorsanız Orhan hocama söyleyelim konuyu silsin hocam.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
MSE dedi:
@silvershadow Murat hocam söylediklerinize katılıyorum. Videodaki araç kontrolsüzce kayıyor. Ortam uygun olur, karlı zeminde biraz aksiyon isteyen olur kendine ve başkalarına zarar vermeyecek şekilde deneyebilir ancak ben şahsen kıyamam ben arabama. Motor devrini bile fazla yükseltmiyorum :)

Böyle bir kodlama yapılabildiği için paylaştık fakat doğru olmadığını düşünüyorsanız Orhan hocama söyleyelim konuyu silsin hocam.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Değerli Muhammed Hocam;

Konunun hassasiyetini kavradığınıza çok sevindim.

Bilgi paylaşırız, kendimizi geliştiririz, arçlarımızdaki gizli özellikleri keşfederiz ama dur denecek nokta bence burası.

Bu konuyu baştan sona okuyan biri yapmamaya karar verecektir ama yine de bir deneyeyim diyecek genç arkadaşlarımız çıkabilir .

Başlarına bir şey gelirse çok üzülmek bir yana vicdan muhasebesinin nasıl yapılabileceğini bir kez düşünün...

Burada güzel örnekler vermeye ve güzel örnekler yanında güzel örnekler vermeye gayret ediyorum.

Orhan Hocam son sözü söyeyecek elbette @Orhan Hoca

 

silvershadow dedi:
Teşekkür ederim ugrastiginiz için:) Hangimiz kiyabiliriz ki :) Elimin altında trafiğe kapali tam yanlamalik bi zemin var arkadan itis araçla çok keyifli oluyor golfle nasıl olur merak ediyorum :)

Aklima takilan söyle bişey var sürüş profillerini açsak fark yaşamayiz acaba bmw 3 serisi gibi sport sport plus mesela

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Değerli onur Hocam;

Esc iptali önden çekişli bir araç için aracı dengesiz kılınması anlamına gelir. Çünkü önden çekişli bir araçtan kafadan kayma denilen durum gerçekleşir ve bunu kontrol altına almak mümkün değildir biraz daha gaz vererek lastikler de çekiş varsa aracı ve kendinizi kurtarmanın tek yolu olabilir. Bizim Araçlarımızda Esc kapatma veya Sport olmayışının ve Golf’te R modelinde oluşunun sırrı da dört çekiş  olan aracın bu özellik kapatıldığında arkadan itişli bir araç gibi çekiş gücünü arka lastikleri aktarabilmesinden kaynaklıdır. Bu arada aklınıza gelen neredeyse ilk sorunuyu da yanıtlamalıyım Golf’ün R dan baska tek ESC kapatma düğmesi olan bir modeli daha var: GTI.  Bu modelde de esc yi tam kapatamazsınız R gibi.

Yalamak veya viraja kontrollü olarak aracın arkasını kaydırarak girmek için arkadan itişli bir araca sahip olmalısınız. Bu durumda Esc kapatma mükemmelen işe yarardı. .

Aman hocam bu tip aracın sürüş dinamiklerini  etkileyebilecek kodlamalara dikkat etmeli.

Sizin vesilenizle Muhammed Hocama da mention edeyim. @MSE
Kesinlikle doğru söylüyorsun abi bu kodun araştırmamızın temel sebebi trafiğe kapalı alanda veya karlı zeminde biraz olsun eğlenebilmekti. Tab iki kod yapanın sorumluluğunda ama yarın öbür gün kavşağın ortasına patladım derse aramızdan biri hepimiz çok üzülürüz.

 

Geri
Üst Alt